Колеги споделям за мнения. Ноември сменях радиаторче на парното (голяма играчка) и когато махнахме конзолата където бе радиаторчето изпуснахме фреона на климатика. И да искахме да го съхраним нямаше как и с какво. Въпроса ми е дали може да замине компресора ако се кара така,да речем още месец,понеже да се обслужи и да се напълни е сума с която точно сега не разполагам. А днес когато вдигнах капака запалена на празен ход,долавям съсвсем тих стържещ звук,който в началото си помислих че е от алтернатора,но след 5мин. ослушване мисля че всъщност е от компресора който е непосредствено под него. Мислих да му тегля един нож на ремъка,поне да не върти,ама се оказва че компресора е преход към алтернатора. Много глупаво измислено,няма как и да се прескочи системата понеже едното зависи от другото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресор климатик пунто мк1 1.2 16в
Collapse
X
-
Компресора не се върти когато няма фреон в него,така,че не се бой.Върти се само шайбата на компресора.Когато температурите са ниски или няма фреон в системата не може да се включи компресора.Плюс това нали се включва от бутон на панела в купето.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
-
Ами каучуковите уплътнения и О-пръстени по системата ще се втвърдят и ще почне да пропуска фреон един ден като и я напълниш, затова при изправна система е хубаво 1 път в месеца да се пуска климата за 10-15 минути да поработи, за да може маслото в фреон да смаже въпросните гумени части по климатичната система на автомобила!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар