Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с прегряване и отопление на Palio Weekend

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с прегряване и отопление на Palio Weekend

    Колеги, след като преди време се бях оплакал от рядко и краткотрайно "духане" на едната от средните дюзи на парното в колата, положението рязко се влоши.Ако колата стои около 5-10 минути запалена на едно място, дори и в най-големия студ, загрява доста над нормалното, докато накрая не изхвърли антифриза през капачката на разширителния съд. Преди чувах вентилатора да се пуска, сега и това не съм забелязал, но и гледам да не я докарвам до това положение, защото пуснат вентилатор = около минута до хвърляне на антифриз от капачката. Дори след като вентилатора се пускаше, високата температура просто се задържаше, а след като той спреше, веднага продължаваше да се качва. Доста пъти, след като е била с висока температура, след като съм я гасял, и са минавали 20-30 секунди, тогава е хвърляла антифриза. От 3 дни насам парното почва да се губи. Загрява си до средата, няма парно и чак след известно време тръгва да топли, а по някое време изведнъж започва да духа студено, на загряла над нормалното температура. Ако я карам, както нормално, до 2000 оборота и сменям скорост изобщо не се оправя това парно, чак около 3500-4000 започва да топли докато не и пусна газта. Ако я карам бавно, с около 2000 оборота (с ниска скорост) пак прегрява, независимо, че е в движение и би трябвало допълнително да се охлажда от студения поток от въздух. Водната помпа я погледнах едната вечер и не открих теч, гарнитурата на главата също е добре. Оставя ли я, ще качи температурата до максимума и не ми се мисли. Та идеята ми да е отстраня проблема докато е студено още, защото като се позатопли ще стане страшно. Радиатора е сменян, стария се спука преди години още. Не знам дали това е показател, но след като беше доста загряла и я изгасих за минута-две, след което проверих радиатора, беше едва топъл.Ще съм благодарен ако можете да ми дадете идеи. Ако това е от значение, колата има само парно (без климатици и прочее).Днес ще пробвам с обезвъздушаване, но до колкото знам Palio-то е като Punto и трябва да има 2 кранчета за обезвъздушаването, аз знам само 1-то къде е, на тръбата до самото парно. Другото предполагам, че е някъде по радиатора?
    Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

    #2
    Възможно е да е запушено радиаторчето на парното или нещо друго да е запушено- радиатор примерно. Цвета на антифриза какъв е?
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      кола

      Радятора на водатаа ли смени или на парнотоВиж дали ако е обезвъздушиш няма да се оправи Перката включва ли
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Имах подобен проблем преди години, разреши се с обезвъздушаване и залепване с поксипол на кранчетата, защото и двете превъртаха. Двете кранчета за обезвъздушаване са едно до друго, някаква мека сплав, подобна на алуминий. Все пак провери и водната помпа.
        Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
        FIAT PUNTO 2 (18

        Коментар


          #5
          Днес ми изникна спешна работа и обезвъздушаването остава за утре, надявам се.@Alex_RT: Малко късно е да проверявам, с цвета на антифриза няма проблем мисля. Не го смесва, ако това искаш да кажеш колега.@kluchar: Сменил съм радиатора на водата, по парното нищо не съм пипал, въпреки, че преди 2 години пустата ми глава ме накара да купя чисто ново парно за фиата, което така и не смених и си стои в мазето. Перката ще я проверя тази вечер. Имам опасения, че няма да включи и ще е от буксата с кабелите към вентилатора и/или датчик, защото последния път като хвърли антфриза беше оляла стабилно кабелите към перката. Преди я пускаше, но проблема с прегряването, както съм обяснил, остава. Просто я пуска за да задържи температурата и после си се повишава, но не я пуска вече.Към колегата VMarinkov: Едно кранче има при мен, второ изобщо не съм видял там. Кранчето не превърта, сигурен съм. Водната помпа не тече, това не е ли достатъчно като индикация за проблем?
          Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

          Коментар


            #6
            Не знам дали това е показател, но след като беше доста загряла и я изгасих за минута-две, след което проверих радиатора, беше едва топъл.
            Колега, за термостата нищо не споменаваш?П.С.Ще потърся снимки на кранчетата за обезвъздушаване.
            Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
            FIAT PUNTO 2 (18

            Коментар


              #7
              Течове на антифриз никъде не съм забелязал. Какво точно за термостата? Той ми е съмнение, но нямам време да я разглобя.
              Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

              Коментар


                #8
                Възможно е термостата да не отваря и затова да се получават тези неща..
                Fiat Stilo 1.9 JTD
                "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя."

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Термостата е 20 лв и се сменя лесно има 2 болтаи една скоба Гледам че е като на Пунто същия двигателhttp://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...10100002Ела да ти дам един останами от колата
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Разбръмчах я сега из града малко и се оказва, че си пуска вентилатора, на около половината от скалата която е над средата, тоест на 3/4 от цялата скала. При това ако не се лъжа перката има 2 степени, пуска само първата и после продължава да си загрява. Втората степен не я дочаках, достраша ме да не стане някое "мазало". Неделя се прибирам в София, че университета ме зове, възможно най-скоро като мога, ще мина.Едит: Ето го кранчето за което аз говоря. Както се вижда само едно, ако има второ то е другаде може би. Изобщо... нали това е въпросната пробка? :D
                    Прикачени файлове
                    Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999

                    Коментар

                    Working...
                    X