Колеги, след като преди време се бях оплакал от рядко и краткотрайно "духане" на едната от средните дюзи на парното в колата, положението рязко се влоши.Ако колата стои около 5-10 минути запалена на едно място, дори и в най-големия студ, загрява доста над нормалното, докато накрая не изхвърли антифриза през капачката на разширителния съд. Преди чувах вентилатора да се пуска, сега и това не съм забелязал, но и гледам да не я докарвам до това положение, защото пуснат вентилатор = около минута до хвърляне на антифриз от капачката. Дори след като вентилатора се пускаше, високата температура просто се задържаше, а след като той спреше, веднага продължаваше да се качва. Доста пъти, след като е била с висока температура, след като съм я гасял, и са минавали 20-30 секунди, тогава е хвърляла антифриза. От 3 дни насам парното почва да се губи. Загрява си до средата, няма парно и чак след известно време тръгва да топли, а по някое време изведнъж започва да духа студено, на загряла над нормалното температура. Ако я карам, както нормално, до 2000 оборота и сменям скорост изобщо не се оправя това парно, чак около 3500-4000 започва да топли докато не и пусна газта. Ако я карам бавно, с около 2000 оборота (с ниска скорост) пак прегрява, независимо, че е в движение и би трябвало допълнително да се охлажда от студения поток от въздух. Водната помпа я погледнах едната вечер и не открих теч, гарнитурата на главата също е добре. Оставя ли я, ще качи температурата до максимума и не ми се мисли. Та идеята ми да е отстраня проблема докато е студено още, защото като се позатопли ще стане страшно. Радиатора е сменян, стария се спука преди години още. Не знам дали това е показател, но след като беше доста загряла и я изгасих за минута-две, след което проверих радиатора, беше едва топъл.Ще съм благодарен ако можете да ми дадете идеи. Ако това е от значение, колата има само парно (без климатици и прочее).Днес ще пробвам с обезвъздушаване, но до колкото знам Palio-то е като Punto и трябва да има 2 кранчета за обезвъздушаването, аз знам само 1-то къде е, на тръбата до самото парно. Другото предполагам, че е някъде по радиатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с прегряване и отопление на Palio Weekend
Collapse
X
-
Имах подобен проблем преди години, разреши се с обезвъздушаване и залепване с поксипол на кранчетата, защото и двете превъртаха. Двете кранчета за обезвъздушаване са едно до друго, някаква мека сплав, подобна на алуминий. Все пак провери и водната помпа.Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
FIAT PUNTO 2 (18
Коментар
-
Днес ми изникна спешна работа и обезвъздушаването остава за утре, надявам се.@Alex_RT: Малко късно е да проверявам, с цвета на антифриза няма проблем мисля. Не го смесва, ако това искаш да кажеш колега.@kluchar: Сменил съм радиатора на водата, по парното нищо не съм пипал, въпреки, че преди 2 години пустата ми глава ме накара да купя чисто ново парно за фиата, което така и не смених и си стои в мазето. Перката ще я проверя тази вечер. Имам опасения, че няма да включи и ще е от буксата с кабелите към вентилатора и/или датчик, защото последния път като хвърли антфриза беше оляла стабилно кабелите към перката. Преди я пускаше, но проблема с прегряването, както съм обяснил, остава. Просто я пуска за да задържи температурата и после си се повишава, но не я пуска вече.Към колегата VMarinkov: Едно кранче има при мен, второ изобщо не съм видял там. Кранчето не превърта, сигурен съм. Водната помпа не тече, това не е ли достатъчно като индикация за проблем?Fiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
-
Не знам дали това е показател, но след като беше доста загряла и я изгасих за минута-две, след което проверих радиатора, беше едва топъл.Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
FIAT PUNTO 2 (18
Коментар
-
кола
Термостата е 20 лв и се сменя лесно има 2 болтаи една скоба Гледам че е като на Пунто същия двигателhttp://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...10100002Ела да ти дам един останами от колата
Коментар
-
Разбръмчах я сега из града малко и се оказва, че си пуска вентилатора, на около половината от скалата която е над средата, тоест на 3/4 от цялата скала. При това ако не се лъжа перката има 2 степени, пуска само първата и после продължава да си загрява. Втората степен не я дочаках, достраша ме да не стане някое "мазало". Неделя се прибирам в София, че университета ме зове, възможно най-скоро като мога, ще мина.Едит: Ето го кранчето за което аз говоря. Както се вижда само едно, ако има второ то е другаде може би. Изобщо... нали това е въпросната пробка? :DFiat Palio Weekend 1.2 (73HP) 11.1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар