Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Показания табло на работна T за ,,Punto", MK1, 75 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Показания табло на работна T за ,,Punto", MK1, 75 к.с.

    Fiat Punto MK1, 94', 75 h.p., MPI, 4/5 doors

    #2
    проблема ти е в термостата не е нормално да загрява и маркуча това означава че термостата е останал в отворено положение (или не затваря напълно)[quote:bf9582ae33="tstephanov_"]Ако затоплянето не е от излъчвана температура, то може ли да минават минимално количество изпарения/пари, при не-добре затворен термостат. До колкото съм чел във форума/и, ако термостатът не затваря както трябва, то би трябвало мъркучът да е ,,надут
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      todorshalev написа:
      колега като чета това си мисля че си мислиш че когато Термостата е затворен то в този маркуч Няма вода ами има въпроса е че тя би трябвало да е студена
      Здравей,правилно мислиш. Благодарен съм за корекцията.След седмоца живот и здраве "влиза" в сервиз. След ремонта ще споделя резултатите.Спорна седмица ма всички.
      Fiat Punto MK1, 94', 75 h.p., MPI, 4/5 doors

      Коментар


        #4
        Здравейте,след смяна на термостатът, вече нещата са коренно различни. Температурат се покачва до работна сравнително по-бързо (по-ранно парно при необходимост), плюс при работата на двигателят се усеща + промяна.Благодаря на отзовалите се (в случаят един колега, но на място).Спорна седмица на всички.
        Fiat Punto MK1, 94', 75 h.p., MPI, 4/5 doors

        Коментар

        Working...
        X