Задължително ще купя калъф: http://www.fobosgas.com/productv/502...l#.UmgTZFP4sj4 А дали гумата ще се разхожда из багажника, предстои да разбера и да измисля нещо, ако се налага. Колата е седан (да, има и такива астра Г - не комби, не хечбек, а баш седан), така че поне няма опасност резервната гума да изскочи от багажника и да влезе в купето .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имате ли резервна гума в колата?
Collapse
X
-
Имам разбира се, не случайно хората са я сложили. Лошото е че е патерица и друга не става в това място, много е плитко иначе като диаметър е добре, това за Бравата, а на пунтото сложих нормална джанта с гума. Когато тръгвам на дълъг път в Бравата слагам като резрва една от дугия комплект /имам 4 летни и 4 зимни на джанти/, тя не ми пречи з/о не пътувам с много багаж, та за зор заман да е нормална резервна. Пукал съм гуми не ведъж и знам какво е. Кумецът за едно ходене до Русе и обратно е правил 4 пъти гуми, така че за мен трябва да има резервна пък било тя и патерица.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Аз не знам защо толкова колегите се напъват да те убеждават ,че е едва ли не лудост без резервна гума... Да не говорим,че патериците почти никой не се сеща да ги провери как им е налягането и като се наложи да ги ползват-те спихнали Аз личната си кола я карам с патерицата в багажното,но служебната е с газова и няма никакво място за рез.гума. Друг въпрос,че служебна товарна с товарно като за дамска чанта е лудост,ама както и да е Досега на път не съм сменял гума(да не се налага,че не е приятно в бялата тениска и парадните дънки ) Наскоро спуках гума,но беше в града и се прибрах с видията в нея. Относно спрейовете за бърз ремонт. На служебния четох нещо,което е много разнозначно и никак не ми стана ясно за какво иде реч. "ОБРАБОТЕНА СЪС СПРЕЙ ГУМА НЕ МОЖЕ ДА СЕ РЕМОНТИРА ПОВЕЧЕ" и гледах като луд. Ей това ако значи,както го разбирам,тоя спрей по-добре да го метна в канала Но вероятно е просто грешка в превода. Лично според мен риска си го поемаш сам,но бих дал следния съвет-при дълъг път една гума в колата в калъф все ще я побереш,а в града или ако не е надалеко винаги може да разчиташ на приятели и познати. Лично аз си карам служебната на дълго и не ме е еня,че няма резервна гума,ако спукам гума тамън ще уплътним работния ден в чакане да дойде колегата с резервната Пък и има много ако в цялата ситуация. Спукано от болт,видия и т.н се оправя със спрей...крива джанта,не си застрахован,но ако си внимателен вероятността е малка...пръсната гума-тогава подмяната ще ти е най-малкия проблем според мен,защото първо се надявай да овладееш колата,че всичко се случва в подобен момент. Така че,твърде много условности,за да се притесняваш кой знае колкоex.Мареа ТД100
Коментар
-
За 18г стаж зад волана, вчера за пръв път ми се наложи да сменям аварийно задна лява гума. Причината беше дефектен вентил, който направо се скъса и гумата спадна за 2сек. Винаги съм имал резервна гума в колата и слава Богу. Жертвах обема на газовата бутилка, като си сложих по-малка, но оставих резервната гума и не съжалявам-имало е защо. Спаси ме в точния момент, иначе трябваше да чакам някой авер да свърши работа и да дойде, за да закараме гумата на вулканизатор. Та моята патерица си остава в багажника и това не подлежи на обсъждане .Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Аз имам браво и резервната гума беше патерица. Преди две години карах по един перфектен междуселски път, но изведнъж уцелих единствената дупка по него. Резултата беше спукана джанта и гума с 9 дупки по нея. Наложи се да сложа патерицата, но дискомфорта беше голям, защото патерицата ограничава скоростта, а и все пак в едно мокро време си е направо опасно с нея (малки ширина и почти никакъв грайфер). Тогава реших да си купя една джанта от моргата, сложих една от старите ми зимни гуми, но с сравнително запазени качества и дълбочина на грайфера. Направих си нещо, като дървена скара която повдигна височината на багажника с 3-4 см и след като изпуснах една част от въздуха, гумата заспа на мястото си. От тогава не ми се е налагало да я използвам, но никога не бих тръгнал без резервна гума, независимо дали е за кратък или дълъг път.paralesa за да си представиш действието на този спрей, се сети за монтажната пяна (полиуретан), след като напълниш гумата с два-три такива, трябва яко чистене или направо смяна на гумата.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
че тоя спрей е шит ми е ясно,ама чак да не може да се ремонтира повече гумата...че какъв ми е смисъла въобще тогава да го ползвам и защо го купуват хората?...Пък и го казах,в личната си кола без резервна гума няма да тръгна,но всеки си решава. в служебната нямам такива екстри и не ми пука кой знае колко.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:че тоя спрей е шит ми е ясно,ама чак да не може да се ремонтира повече гумата...че какъв ми е смисъла въобще тогава да го ползвам и защо го купуват хората?....Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Анкетата доби сериозна представителност, а резултатите са красноречиви. Какво да ви кажа - вече ми монтираха ГИ на астрата, купих и една патерица, ей така за спокойствие, макар да съм убеден, че рискът да се кара без резервна е оправдан. Мисля, че й намерих и подходящо място в багажника, като под нея разположих помпата, крика и ключа за гуми. Не съм я закрепвал, но засега не проявява признаци да се движи из багажника. В общи линии не спечелих много от патерицата: като външен диаметър е с около 2 см. по-малка от стандартната гума, а като ширина на гумата (което ще се явява височина в багажника) със 7 см. (125 срещу 195 мм.), но все пак е нещо. Тия дни ще си поиграя да видя дали патерицата може да се монтира без проблем със старите болтове, за да съм сигурен, че имам гума, която е използваема. Притеснява ме и малкият грайфер, макар че от друга страна още се виждат някакви цветни линии, които съм виждал само на нови гуми .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Притеснява ме и малкият грайфер, макар че от друга страна още се виждат някакви цветни линии, които съм виждал само на нови гуми .Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
До сега винаги съм бил без резервна гума. Един единствен път ми се е налагало да ползвам шпрея за да се добера до гумаджийница успешно. Имах и още един случай при който хубаво си бях захапал един каруцарски болт. И понеже имаше кой да ме закара заедно с гумата не рискувах да правя опити да я кърпя с комплекта който си возя за страх в багажника. Преди на друга кола съм кърпил с това нещо и става дори в последствие кръпката не се е налагало да се ремонтира. Та освен тоя комплект и шпрейчето си карам и едно компресорче. Всъщност то си трябва когато се ползва шпрея за да се припомпи гумата след като пяната затвори дупката. Карам само със стоманени джанти и задължително нови гуми. Това със гуми втора ръка независимо че може да са на една година съм го забравил отдавна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар