Ами благодаря ви събрах нужните отговори надявам се Hankook-a да издържи, тя и колата не се кара много, ама това бързото износване дано е да съпроводено от добра гума . Ако някой има нещо да добави да казва :P, а за мен сега остава само да си събера кинтите да изправя и наглася джантите :D, че зимата иде
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кои от двата модела гуми са по-добри?
Collapse
X
-
Ами приблизително да, но в един сайт (този който съм решил да ги поръчам) там конкретно 185/60 R14 Continental - 114леваGOODYEAR UG 8 MS 185/60 R14 82T - 119лева (един колега от форума ми даде линк за тях от продавалника, но са на 2години гумите и са на 85лева)Pirelli Snowcontrol2 185/60 R14 82T DOT2010 - 120леваГледам в тестове на зимни гуми 20131 Continental ContiWinterContact TS8502 Dunlop SP Winter Response 23 Firestone Winterhawk 34 Michelin Alpin A45 Nokian WR D36 Goodyear UltraGrip 87 Semperit Speed Grip 28 Vredestein Snowtrac 39 Barum Polaris 310 Pirelli Winter 190 Snowcontrol 311 GTRadial ChampiroWinterPro12 Hankook Winter i*cept RS W44213 Falken HS 449 Eurowinter14 Kleber Krisalp HP215 Nexen Eurowin 600сред тях са и Barum, за които по-рано ми каза, но не знам за 83.18лева гумата, a Hankook-a 95 леваКакво да правя?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Ами първо не знам защо си се ориентирал към 185/60 вместо на 175/65.При втория размер, който е и оригиналния за колата ти (първия пак става като опционален) имаш по-голям избор и малко или много са по-евтини гумите. А и най-малкото по-тесните гуми теоретично трябва да са по-добри за зимата. Просто няма логика да избираш първия размер за зимни гуми за твоя автомобил.Примерно в сайтове има Dunlop SP Winter Response 2 и Goodyear Ultra Grip 8 на цени от под 100лв:http://www.naievtinitegumi.bg/bg/pne...r=14&stranka=2A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ами първо не знам защо си се ориентирал към 185/60 вместо на 175/65.При втория размер, който е и оригиналния за колата ти (първия пак става като опционален) имаш по-голям избор и малко или много са по-евтини гумите. А и най-малкото по-тесните гуми теоретично трябва да са по-добри за зимата. Просто няма логика да избираш първия размер за зимни гуми за твоя автомобил.Примерно в сайтове има Dunlop SP Winter Response 2 и Goodyear Ultra Grip 8 на цени от под 100лв:http://www.naievtinitegumi.bg/bg/pne...r=14&stranka=2Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:BO написа:Ами първо не знам защо си се ориентирал към 185/60 вместо на 175/65.При втория размер, който е и оригиналния за колата ти (първия пак става като опционален) имаш по-голям избор и малко или много са по-евтини гумите. А и най-малкото по-тесните гуми теоретично трябва да са по-добри за зимата. Просто няма логика да избираш първия размер за зимни гуми за твоя автомобил.Примерно в сайтове има Dunlop SP Winter Response 2 и Goodyear Ultra Grip 8 на цени от под 100лв:http://www.naievtinitegumi.bg/bg/pne...r=14&stranka=2A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е стига с тия глупости де, на 1.8 16в гуми 175/65 ще има само да си върти. От опит с гумите 185/60 са по-добре от 175/65 , а това за рали автомобилите въобще защо го давате за сравнение като повечето от тях са с шипове и нямат нищо общо с цивилните гуми. А като толкова голямо сцепление при тръгване и спиране имат тесните гуми, що по-мощните и бързи коли са с широки баници поне по 235 , 265мм ?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Е стига с тия глупости де, на 1.8 16в гуми 175/65 ще има само да си върти. От опит с гумите 185/60 са по-добре от 175/65 , а това за рали автомобилите въобще защо го давате за сравнение като повечето от тях са с шипове и нямат нищо общо с цивилните гуми. А като толкова голямо сцепление при тръгване и спиране имат тесните гуми, що по-мощните и бързи коли са с широки баници поне по 235 , 265мм ?
Коментар
-
todorakiggg написа:Абсолютно вярно е това, за справка може да видите на рали автомобилите какви са им гумите за сняг. Освен това чиста физика, на единица площ при по - тясната гума има повече тежест и понякога това помага да издрапа от иначе идеално изчистените български улици и пътищаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
todorakiggg написа:pi4_s_bravo написа:Е стига с тия глупости де, на 1.8 16в гуми 175/65 ще има само да си върти. От опит с гумите 185/60 са по-добре от 175/65 , а това за рали автомобилите въобще защо го давате за сравнение като повечето от тях са с шипове и нямат нищо общо с цивилните гуми. А като толкова голямо сцепление при тръгване и спиране имат тесните гуми, що по-мощните и бързи коли са с широки баници поне по 235 , 265мм ?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Ей това ви е грешката. По-широката 185-ца няма по-голяма контактна повърхност с пътя от 175-цата при равни други условия.Ходи обяснявай след това на теоретиците защо са в заблуждение.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мда, запомнете - контактна площ на гуми с еднакъв диаметър е приблизително равна. Във формулата за площ участват две величини. Коректно ще е ако към тях се отнесем с разбиране, не искаме едната да се сърди на другата, все пак са на едно колело. Та, с различните размери, с еднакъв диаметър, широчината се мени за сметка на височината, и обратното. С това площа остава постоянна, формата на петно се променя, но не и като площ.п.п. Вземи размера препоръчан от производителя, още по-хубаво е когато, както е в твоят случай, това означава и по-добра, реномирана, марка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар