Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавките за масла - за или против?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така е, но в домашни условия човек няма как да проведе такива експерименти. И затова най-често прибягва до добавките, когато има някакъв проблем. Надяваме се, че като дадем 30-40 лв. за добавка, ще спестим от ремонт, който би струвал 700-800-1000+ лв. А би трябвало да е обратното - да използваме добавките за по-добра защита на нашия здрав двигател. Ще се радвам, ако някой ме опровергае и сподели от личен опит как е "излекувал" издухания двигател с добавка.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      Мисля, че няма добавка, която да закрепи издухал мотор, макар че търговците на коли по някакъв начин успяват - отиваш караш, пробваш колата всичко е супер, излизаш от автокъщата и след 20км пробег ти светла лампата за маслото, как го правят тия специалисти не ми е ясно С добавка за теч на антифриз вече се убедих, че работи, от някъде ми намаляваше антифриза по много малко и неможах да хвана къде го губи, налях си добавката в радиатора и всичко приключи, с добавки в моторното масло нямам опит, по скоро гледам да сложа някакво читаво масло
      punto HGT

      Коментар


        #18
        didich написа:
        С добавка за теч на антифриз вече се убедих, че работи, от някъде ми намаляваше антифриза по много малко и неможах да хвана къде го губи, налях си добавката в радиатора и всичко приключи
        Тази добавка е да се придвижиш до сервиз. Ако смяташ да караш така не отваряй казанчето. При контакт с въздух става на парцали и ти запушва охладителната система. Хакат добавка и се чудят после що не им работи термостата или що прегрява.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          didich написа:
          С добавка за теч на антифриз вече се убедих, че работи, от някъде ми намаляваше антифриза по много малко и неможах да хвана къде го губи, налях си добавката в радиатора и всичко приключи
          Тази добавка е да се придвижиш до сервиз. Ако смяташ да караш така не отваряй казанчето. При контакт с въздух става на парцали и ти запушва охладителната система. Хакат добавка и се чудят после що не им работи термостата или що прегрява.
          Сега не се сещам за името на добавката по късно ще видя как се казваше, но няма такова нещо, в указанията се споменаваше, че предпазва блока от корозии и разни други работи, тоест не е нещо което да закърпи положението до сервиза. Бащата кара с тая добавка от една година и антифриза му е бистър без никакви парцали, а е отварял капачката на казанчето многократно, тоест той ми е препоръча да я налея, защото имаше ефект при него, иначе до сега никога не бях наливал каквито и да е добавки в двигателния отсег, по принцип предпочитам да направя ремонт отколкото с добавки, но в дадената ситуация така се случи.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Много ми е чудно как добавката ще влезе в контакт с въздуха като е във вода/антифриз...Иначе аз съм против тия добавки за двигател да се наливат ей така,а и по принцип.Ползвал съм Ресурс и не усетих разлика.Мой приятел сипа 2 опаковки и леко чукащ биелен лагер замлъкна,но естествено колата се караше доста леко до ремонта,както и такава за течове на масло заради сълзящ картер и също му реши проблема.Ако не е много на зор работата вместо да се сипват добавки профилактично ми се струва по-логично да се дадат тия 10-20-30лв. за по-висококачествено масло примерно Иначе за течове на антифриз съм ползвал синятата тубичка на Радвелт за един разсъхнал се стар радиатор,който мъжката капеше и не ми помогна.Тогава прибегнах до стария народен илач с червения пипер и така си карах години наред.Оттогава дори и днес във Фиата си нося една жълта кутийка от шоколадово яйце с пипер за всеки случай ако закъсам на пътя.При сипване на каквато и да е добавка обаче ако колата е с кран на парното е препоръчително той да е затворен,защото вероятността да се затлачи е доста голяма
            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

            Коментар


              #21
              Добавката е Holts RADweld, синя тубичка, на упътването пише, че пази гумените уплътнения, съвместима е с всякакъв вид антифриз, също има антикорозионно действие, при мен проработи и нямам проблем, при колата на бащата също.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                white_shark написа:
                Иначе аз съм против тия добавки за двигател да се наливат ей така,а и по принцип...
                Ако това, което пише на опаковките на добавките за масла е вярно, могат да донесат само полза, но не и да навредят. Например тази, която аз ползвах, я рекламираха, че увеличава вискозитета при висока температура, защитава по-добре механичните части при високи натоварвания, умекотява гарнитурите. И с всичко това води и до намаляване на разхода на масло, което обаче при мен не се получи по разбираеми причини. Дали е помогнала за нещо друго, няма как да разбера.Но ако трябва да съм напълно честен, ако попадна на кола, която няма никакви видими проблеми, свързани с износване на двигателя, нама да слагам добавки, а ще търся масла с гарантиран произход. Аз така или иначе карам внимателно, щадя двигателите, поддържам колите си по възможно най-добрия начин и съм убеден, че и без добавки никога не бих влошил състоянието им, в което са станали мои. Но при разни по-малки проблемчета, които откривам на всички коли, които съм имал, мисля, че няма нищо лошо да се пробва с добавка от гарантиран производител. Аз и в момента експериментирам с текущата си кола с добавката на Политрон MTC, но още не съм минал достатъчно километри, за да споделя впечатления.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Колега, сигурен съм, че имаш добри намерения и искаш да споделиш с нас положителни неща, без да правиш реклама. Но първото ти мнение в този форум е в бизнес-раздела и е свързан с този продукт. Иска ми се да мисля, че не е реклама, но някак не мога. Малко повтарям didich-а, ама не е умишлено.Интересно ми е защо наричаш тефлона с това дълго, сложно и завоалирано име, което е непознато на >90% от хората - политетрафлуоретилен, а не с 6-те букви, с които е масово известно? Ходих на една лекция по маркетинг и там професорът каза, че това е един от начините да представиш нещо отдавна известно по такъв начин, че да изглежда ново и революционно. Той пък го чул от една жена на пазара...По този повод - един виц: една блондинка влиза в аптеката и казва "Дайте ми ацетил-салицилова киселина!" - "Аспирин?!?" - "Да бе, все го забравям..."
                  Благодаря за мнението колега! Може би ще трябва да махна бизнес обявата и тогава да водим дискусията без подозрения за скрита реклама!Що се отнася за PTFE за твоя информация така го наричат производителите, които произвеждат добавките. И доколкото знам истинската причина е, че фирмата Dupont има пълните права върху търговското наименовани ТЕФЛОН и по такъв начин се избягват претенции от тяхна страна.А иначе вицът за блондинката ми хареса
                  Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
                  Алберт Айнщайн

                  Коментар


                    #24
                    didich написа:
                    Добавката е Holts RADweld, синя тубичка, на упътването пише, че пази гумените уплътнения, съвместима е с всякакъв вид антифриз, също има антикорозионно действие, при мен проработи и нямам проблем, при колата на бащата също.
                    Аз съм ползвал от същата фирма HOLTS, но тубичката е жълта и съдържанието вътре прилича на боза. Препоръча ми я един колега и съм много доволен от нея. Имах скрит теч от парното в купето и откакто съм я сложил всичко "заспа" - няма теч, няма и никакво запушване по системата!
                    Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия, но за Вселената не съм съвсем сигурен!
                    Алберт Айнщайн

                    Коментар


                      #25
                      По препоръка на майстора ми на всяка смяна на масло слагам и това:и нямам никакви главоболия. (е, не е от чудодейните )
                      ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                      ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                      ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                      Коментар


                        #26
                        А майсторът ти ли го продава това, или го купуваш от трето лице? Аз не слагам такова и никога не съм слагал и също нямам никакви главоболия Гарантирам ти, че ако на следващата смяна не сложиш - също няма да имаш никакви главоболия. Ако имаш - те няма да са от липсата на това. DamonDiamond, пиши си тефлон, да знаят хората за какво си говорим, а ако от Dupont имат претенции - ще се свържат с нас и тогава ще заменим надписите "тефлон" със звучното "политетрафлуоретилен"

                        Коментар


                          #27
                          sclera_bg написа:
                          По препоръка на майстора ми на всяка смяна на масло слагам и това: ...
                          Не знам каква е тази добавка, но по принцип е добре, че при всяка смяна на масло слагаш и добавка. Както вече казах, мненията, че добавката ще скапе двигателя, са за фолкора, така че това даже няма нужда и да го коментираме. Да, много е вероятно и да не помогне с нищо - каквото с нея, това и без нея. Особено ако караш пенсионерската, кротко, повече на дълъг път, без много стартове при отрицателни температури. Само че повечето хора не карат така. Затова и голям процент от колите по улиците са леш, нищо че собствениците им разправят: "Откакто съм я купил, никакви ремонти!". Ами така е. Тя колата може да гори и по литър масло на 1000 км. и пак да си я караш.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            Абе вие и пари за добавки ли имате . Маслото, което сипвате е фрашкано с добавки. Мислите ли, че добавянето на таква добавка, с незнаен химичен състав, няма да навреди? Аз предпочитам, добавките сложени от производителя на маслото, да останат единствени. Защо? Защото той има базата, опита, технологиите, времето и екипа, да разберат, как добавянето на дадено химично съединение, ще се отрази на физико-химичните свойства на продукта, който продават. Това, че не се случва нищо, или може би се случва нещо, е просто самозаблуждение. Това, като вица за шопа, дето си купил ядене, а вътре имало лайна. Като го питали що ги яде, той им отговорил: "Епа я, пари съм давал за него. Че го ям !!! "

                            Коментар


                              #29
                              Mupo написа:
                              Абе вие и пари за добавки ли имате . Маслото, което сипвате е фрашкано с добавки...
                              Маслото е фрашкано с масло, а не с добавки . Добавките са за по-добра защита от тази, която осигурява маслото - поне теоретично.В крайна сметка всеки сам избира в какво да вярва и как да поддържа колата си. Някои сменят маслото на 8 000 км и на не повече от година пробег, други слагат и добавки, а трети пък си карат 15 000 км. и примерно година и половина, две, три до следващата смяна. Да, има и много хора, особено в по-малките населени места, които карат по 5-6 000 км. годишно и със сигурност не сменят маслото ежегодно. Моят тъст е сменял маслото на палиото, което му продадох, един-единствен път за 5 години, откакто го има. А всеки е чувал, че в Италия хич не се занимават с такива дреболии и само доливат. Фактите са, че огромната част от автомобилите по пътищата са в лошо състояние. Това означава, че собствениците им (сегашните или предишните) не могат да карат и не знаят как да ги поддържат.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #30
                                didich написа:
                                Мисля, че няма добавка, която да закрепи издухал мотор, макар че търговците на коли по някакъв начин успяват - отиваш караш, пробваш колата всичко е супер, излизаш от автокъщата и след 20км пробег ти светла лампата за маслото, как го правят тия специалисти не ми е ясно С добавка за теч на антифриз вече се убедих, че работи, от някъде ми намаляваше антифриза по много малко и неможах да хвана къде го губи, налях си добавката в радиатора и всичко приключи, с добавки в моторното масло нямам опит, по скоро гледам да сложа някакво читаво масло
                                +1
                                vasil241985

                                Коментар

                                Working...
                                X