Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи обороти на магистралата след смяна на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високи обороти на магистралата след смяна на съединител

    Здравейте.Колата ми е Пунто, Мк2, 1.9 обикновен дизел. Имах проблем със съединителя и се наложи смяната му.След ремонта имах пътуване и на магистралата забелязах, че на 120 km/h колата е на 3000 оборота и започва да се мъчи. При 130-140 km/h вече преминава над 3000 оборота и се усеща, че моторът никак не е спокоен.Преди не е било така и по спомени, мисля, на 130-140 km/h оборотите бяха около 2700Каква може да е причината и опасно ли пак да карам по магистралата?Благодаря ви!

    #2
    Re: Високи обороти на магистралата след смяна на съединител

    coolboy написа:
    Здравейте.Колата ми е Пунто, Мк2, 1.9 обикновен дизел. Имах проблем със съединителя и се наложи смяната му.След ремонта имах пътуване и на магистралата забелязах, че на 120 km/h колата е на 3000 оборота и започва да се мъчи. При 130-140 km/h вече преминава над 3000 оборота и се усеща, че моторът никак не е спокоен.Преди не е било така и по спомени, мисля, на 130-140 km/h оборотите бяха около 2700Каква може да е причината и опасно ли пак да карам по магистралата?Благодаря ви!
    Освен да приплъзва пак съединителя за друго не се сещам, ама то обикновено ако приплъзне оборотите са вдигат много и рязко, така постоянно да държи по - високи обороти от нормалните не знам, ама нека и колегите да се изкажат.

    Коментар


      #3
      При намесата в сервиза може нещо да са откачили.

      Коментар


        #4
        как отделя съединителя?1-високо2-ниско3-по средатаможе да направиш и тест с тротоар-опираш предните гуми в тротоара,дърпаш ръчната,включваш на петта скорост,даваш яко газ и пускаш съединителя,ако огасне двигателя добре,ако ли не обратно в сервиза за реглаш на съединител
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар

        Working...
        X