По примера на колегата dikanio, да попитам и аз - какви са всичките възможни ролки и ремъци за смяна на Stilo 1.9 JTD? При първоначалното обслужване, когато купих колата, ми смениха и водната помпа - нужно ли е и тя да се сменя при всяка смяна на ремъците? Има ли още някакви чаркалъци, които се сменят покрай ремъците, освен помпата?Благодаря на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ролки и ремъци за Stilo 1.9 JTD
Collapse
X
-
Ако си минал пробега на агренажа,сменяй ремъка с ролките.Помпата ако няма луфтове можеш и да пропуснеш.Ако пистовия ремък е здрав,ролките работят тихо и обтегача не подскача и тях можеш да пропуснеш.Това е евтиния вариант за около 200-250лв.Ако си решил да си изряден отиваш на около 400лв.Агренажа е с 2 ролки.Пистовия е с обтегач и 2 паразитни ролки.Това при положение,че ролката на алтернатора и шайбата на колновиа вал са добре,иначе +300лв.Това за качествени аналогови части,а за оригинални умножено по 2.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
-
Re: Ролки и ремъци за Stilo 1.9 JTD
xaerial написа:По примера на колегата dikanio, да попитам и аз - какви са всичките възможни ролки и ремъци за смяна на Stilo 1.9 JTD? При първоначалното обслужване, когато купих колата, ми смениха и водната помпа - нужно ли е и тя да се сменя при всяка смяна на ремъците? Има ли още някакви чаркалъци, които се сменят покрай ремъците, освен помпата?Благодаря на отзовалите се!ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Здравейте колеги,
ново питане от мен...
Така, днес познат е ходил да му обслужат Стило JTD 1.9/115hp. Заговорихме се и от любопитство му викам, дай да видя на Силото кви са тея ролки, дето вият, пеят, щурци живеят в тях и все едни такива
Та ми направи впечетление, че има две паразитни ролки+обтягащата ролка на пистовия ремък.
И нещото, което ме провокира да пипитам и вас е: защо по едната ролка се вижда, че ремъка е минавал върху нея от страна канали?
Защо си мисля, че това въобще не трябва да е така, а и познатия потвърди, че новия ремък е прекаран по стария начин. Ровя в "Аутодата" и интернет, но не успявам да видя как трябва да се прекара ремъка по правилния начин. Ако някой му се занимава по моята снимка да обясни кое къде е по някоя скица. /шайбата на алтернатора е ясно. Поради нейното блокиране се наложи и обслужване по-рано, защото ремъка е започнал да се протрива и е имало страшен шум./ Обсъждаме само двете ролки по пистовия ремък и третата на обтяжния механизъм
Благодаря и поздрави
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Мерси Боби,
виждам че най-вероятно до стрелката с номер осем има ролка, където ремъка трябва да минава над нея, а не отдолу. Ще кажа да моя човек да си разпечата картинката и с нея там, където е бил да си го направят както трябва да си е.
Мерси още веднъж и на двама ви.
ПоздравиFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар