Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на моторно масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Има няколко клипа за тестване на моторно масло.Ето един с подръчни средства: http://www.youtube.com/watch?v=wrimhe2df7wА със стенд:http://www.youtube.com/watch?v=8dEFG...8OawТакъв предполагам е стенда за тестване.

    Коментар


      #32
      Това е много хубаво с тия тестове, но нас ни интересуват тестове на масла, които реално сипваме тук в БГ на колите си, ония масла зад океана докато дойдат до тук и вече купуваме менте на ментето.Ако Данчо е ок и каже кога ще се правят тестове мога да взема HD камера и да направим клипчета
      punto HGT

      Коментар


        #33
        Момчета, няма време за такива неща. На вас ви е интересно, но на мен не Аз одавна съм си направил някои изводи, който ми е повярвал досега, не е сбъркал. Нека пишат момчетата ако им се занимава. Може би в по-добри времена, когато работния ден не продължава по 16часа. Успех на всички.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          Аз предлагам друг интересен казус. В момента съм с това масло, което Данчо препоръчваше в една дълга тема. Не съм сигурен точно на колко километра е, да речем, на 12000, на година и два месеца. Ако ми остане време до началото на август и взема, че го сменя, дали може да се тества на какъв процент от ресурса си е на съответните километри, ще ги уточня колко са, като погледна лепенката, защото имаше и подобен опит по-рано в темата, ако не се лъжа. Тогава ще стане ясно, може ли да се ползва това масло повече от 15000 между смените, не може ли и такива подробности...
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #35
            u_bo написа:
            Има няколко клипа за тестване на моторно масло.Ето един с подръчни средства: http://www.youtube.com/watch?v=wrimhe2df7wА със стенд:http://www.youtube.com/watch?v=8dEFG...8OawТакъв предполагам е стенда за тестване.
            На такъв тест най-добре ще се представи трансмисионно масло с голям вискозитет.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #36
              muns61 написа:
              u_bo написа:
              Има няколко клипа за тестване на моторно масло.Ето един с подръчни средства: http://www.youtube.com/watch?v=wrimhe2df7wА със стенд:http://www.youtube.com/watch?v=8dEFG...8OawТакъв предполагам е стенда за тестване.
              На такъв тест най-добре ще се представи трансмисионно масло с голям вискозитет.
              Да, дори имаше тема в MB форум в англия по въпроса - така не се тества при реалните 100 градуса в мотора ето я тематаhttp://mbworld.org/forums/c63-amg-w2...ледното мнение по тематаhttp://mbworld.org/forums/5134890-post49.htmlиначе ако на някой му се чете:https://docs.google.com/file/d/0B9Xi...t?pli=1&hl=en#

              Коментар


                #37
                Да, това последно мнение - http://mbworld.org/forums/5134890-post49.html - трябва да се прочете от повечето потребители, па макар и с гугъл-преводач. Смисълът се разбира.Някой от пишещите тук влизал ли е в истинска лицензирана лаборатория за изпитване и сертифициране на горива и масла?
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #38
                  Добре бе хора, И ВИЕ ПОВЯРВАХТЕ НА ТОВА!!!. Това е смешно просто. Колко хора каних да дойдат да видят с очите си що за измама има в тестера! Е някои дойдоха и видяха и сега се смеят на тези постове! Ако вие бяхте видяли реално, нямаше да поствате тези глупави коментари. Не искате да дойдете да видите с очите си, но вярвате на хора от Англия чиито физиономии не сте и виждали. Е това искат и управляващите, едни слепи и подчинени на чуждите мнения граждани. Явно успяват.Щяло на такъв тест да се представи най-добре масло с висок вискозитет. Това може да се каже само от човек, който никога не е правил такива тестове или умишлено злоупотребява с истината. Кастрол 10W60 умира между 5 и 10Nm а ЗИК 10W40 държи до 50Nm. За МТС да не говорим чиито вискозитет е още по-нисък. Технологиите напредват момчета, одавна не е важен само един вискозитет. sugarboy незнам с кой Политрон си. Ако мотора ти е в добро състояние, е твърде рано да го сменяш. Не се набутвай излишно. Защо му криеш името, толкова други се споменаха вече. Тестера далеч не е ДВГ. Разберете, това е средство, което поставя при едни и същи условия различни лубриканти. Целта е сравнение, като се гледа износването, при какъв товар се случва и т.н. Освен два лагера и динамометричен ключ няма друго. Какви тежести, какви пет лева. Мине се немине и някои изкопае някоя простотия и вече всички трябва да му вярваме. Това просто не е сериозно момчета. Амсойл имаха и тестове със шампоани, само и само да оборят голата истина от стенда, но в нито едно клипче не показаха износването. Задайте си въпроса ЗАЩО! Това е от мен! Вярвайте на който искате. Жалко че колегите, които идваха и видяха не искат да пишат. Някои сами направиха тестовете, защото няма нищо сложно, няма никаква измама. https://www.youtube.com/watch?v=UNinLaXev6w Какво измамно има в тази машинка!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #39
                    Danchojn написа:
                    ...незнам с кой Политрон си. Ако мотора ти е в добро състояние, е твърде рано да го сменяш. Не се набутвай излишно. Защо му криеш името, толкова други се споменаха вече...
                    С 5W40 съм, пълната синтетика. Смятам, че моторът ми е в добро състояние, наскоро проверявах нивото на маслото - струва ми се, че не го е пипал за толкова километри - пак казвам, не съм сигурен колко са точно, но при всички случаи са над 10 000.
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      #40
                      Това масло досега съм го източвал най-рано на 32 000км. Последно от Соната го източих на 36 000, не е доливано и грам. Карай и не се притеснявай.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        Danchojn написа:
                        Добре бе хора, И ВИЕ ПОВЯРВАХТЕ НА ТОВА!!!. Това е смешно просто. Колко хора каних да дойдат да видят с очите си що за измама има в тестера! Е някои дойдоха и видяха и сега се смеят на тези постове! Ако вие бяхте видяли реално, нямаше да поствате тези глупави коментари. Не искате да дойдете да видите с очите си, но вярвате на хора от Англия чиито физиономии не сте и виждали. Е това искат и управляващите, едни слепи и подчинени на чуждите мнения граждани. Явно успяват.Щяло на такъв тест да се представи най-добре масло с висок вискозитет. Това може да се каже само от човек, който никога не е правил такива тестове или умишлено злоупотребява с истината. Кастрол 10W60 умира между 5 и 10Nm а ЗИК 10W40 държи до 50Nm. За МТС да не говорим чиито вискозитет е още по-нисък. Технологиите напредват момчета, одавна не е важен само един вискозитет. sugarboy незнам с кой Политрон си. Ако мотора ти е в добро състояние, е твърде рано да го сменяш. Не се набутвай излишно. Защо му криеш името, толкова други се споменаха вече. Тестера далеч не е ДВГ. Разберете, това е средство, което поставя при едни и същи условия различни лубриканти. Целта е сравнение, като се гледа износването, при какъв товар се случва и т.н. Освен два лагера и динамометричен ключ няма друго. Какви тежести, какви пет лева. Мине се немине и някои изкопае някоя простотия и вече всички трябва да му вярваме. Това просто не е сериозно момчета. Амсойл имаха и тестове със шампоани, само и само да оборят голата истина от стенда, но в нито едно клипче не показаха износването. Задайте си въпроса ЗАЩО! Това е от мен! Вярвайте на който искате. Жалко че колегите, които идваха и видяха не искат да пишат. Някои сами направиха тестовете, защото няма нищо сложно, няма никаква измама. https://www.youtube.com/watch?v=UNinLaXev6w Какво измамно има в тази машинка!
                        Търсейки информация по темата - просто това излиза и го споделям, уверявам те че нямам предубеждения нито за нито против продукта.Това което аз бих предложил е даден тест/сравнение да се дублира, като освен ’нормалното тестване’ при стайна температура се направи и едно тестване, при което маслото и политрон-а са загрети предварително до 100 градуса.Един мултицет със сонда за мерене на температура е под 20 лв. , а загряването на маслото може лесно да стане с малка газова горелка/поялник или дори със запалка.Аз съм готов да съдействам с каквото е необходимо.

                        Коментар


                          #42
                          Казах вече по-горе, аз тези неща ги минах и не са ми интересни. Бих повторил тест само на човек, който ще се отнесе коректно, с цел да научи и разбере малко повече в тази област. Но само да си правя тестове, за да има приказки във форума, категорично НЕ. u_bo маслата се тестват и на студено и на топло. Как ще ги загрееш вообще не е от значение. И в двата случая те трябва да пазят триещите се елементи. Но като видиш някое масло което се е позагряло до към 60гр и вече си стои само във ваничката, просто няма смисъл да продължаваш. Сипваш МТС към него и половината ваничка се качва върху лагерите. Това е положението. Англичанина не го е правил, повярвай ми
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #43
                            Дали водещите маслопроизводители са запознати с този пенкилер - пардон, водеща технология...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #44
                              Дали водещите маслопроизводители ако не знаеха, щяха да се хвърлят срещу него :D
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                Данчо, всеки има право на мнение, каквото и да е то. Друг е въпросът, че незнайно защо българина обикновено предпочита да се учи от собствените, а не от чуждите грешки. Казваха ми на мене преди две години да не слагам онова масло от червената туба, ама аз - не, не може да продават на хората чак такива боклуци! Такава голяма и известна фирма не може да мами хората толкова нагло! Е, дойде ми после акъла, ама си платих по пълна програма, че все още ми държи здраво. За маслопроизводителите, търговците, клиентите и парите...Всеки има право да произвежда и да продава това, което се търси на пазара. Щом има търсене на боклуци, винаги ще се намери кой да ги произведе и да вземе паричките на търсещите. Всеки търговец гледа да си продава стоката. У нас все още са рядкост делата, заведени и спечелени срещу некоректни търговци, предлагащи некачествена стока. Като почнат да ги осъждат да плащат обещетения от поне 5 или 6 - цифрени суми, тогава всеки ще си направи сметката, преди да се опита да пробута някой боклук. От друга страна доказването в съда, че именно това масло ти е скапало двигателя е свързано с изготвянето на експертиза от независима лаборатория. Остава открит въпросът с финансирането дейността на такава лаборатория, но това все пак може някак си да се уреди законово. Някои ще кажат, че опаковките на реномираните производители са отрупани със сертификати от коя ли не лаборатория и всичките до една също реномирани. Да, ако обаче същите тези продукти на стенда показват абсолютно несъответствие на заявените параметри, кой ще хване за гушата производителя или лабораторията? На кого ще повярва независимия съд - на българската независима лаборатория или на реномираната европейска например? Излиза на практика, че на нас към настоящия момент ни остава да разчитаме единствено на мнението и опита на колеги от форумите. На това място бих искал да призова всички от форума да се съобразяват, че това е технически форум и аргументи от вида на "една жена каза" или "щом аз ти казвам, значи е така" не би трябвало да имат място. Нека всеки излага технически и/или научни аргументи, да обяснява и защитава тезата си на технически език, а поставя линкове към достоверни източници, а не силово да налага мнението си. Работата с техника дисциплинира хората, кара ги да се съобразяват с околните и никога не бих се съгласил, че за технически грамотен човек е нормално да използва грубиянски език. Поздрави на всички, които изчетоха до край мнението ми.

                                Коментар

                                Working...
                                X