Колата е Браво 1.6 от тези след 1999 (дългите скорости, без горивен филтър, пластмасовите колектори) Дойде време за пълно обслужване, трябва да сменя абсолютно всички ролки, ремъци, шайби и т.н. Моите познания стигат до съществуването на агренажния комплект :D Разглеждам ориентировъчно сайта на ахм, но веднъж има комплект, после поотделно, вътрешни, външни и т.н. , е не мога да се ориентирам. Може ли да ми изброите всичко, което ми трябва за едно такова пълно обслужване, и ако позволят модераторите с линкове към сайта (няма да ги купувам от тях, да не се сметне за някаква реклама).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ролки и ремъци Браво 1.6
Collapse
X
-
Re: Ролки и ремъци Браво 1.6
dikanio написа:Колата е Браво 1.6 от тези след 1999 (дългите скорости, без горивен филтър, пластмасовите колектори) Дойде време за пълно обслужване, трябва да сменя абсолютно всички ролки, ремъци, шайби и т.н. Моите познания стигат до съществуването на агренажния комплект :D Разглеждам ориентировъчно сайта на ахм, но веднъж има комплект, после поотделно, вътрешни, външни и т.н. , е не мога да се ориентирам. Може ли да ми изброите всичко, което ми трябва за едно такова пълно обслужване, и ако позволят модераторите с линкове към сайта (няма да ги купувам от тях, да не се сметне за някаква реклама).ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
-
Точно отговора, който исках Благодаря за бързата и точна консултация, но имам връзка на друго място, откъдето ще ми дадат частите на много добри цени. Проблема е, че не знаех какво ми трябва. Сериозна цифра си става, общо почти половината от цената на колата, но няма как :D Сега виждам, че ролката от т. 4 и тази за климатика по-надолу се повтаря. Две еднакви ли ми трябват или става въпрос за една и съща?
Коментар
-
Точно тия ролки ги спестих при предишната смяна, сега вече няма накъде. Пък и то плюс минус тях, все тая. Пуснах темата с точно противоположната цел - не искам да пропусна нещо този път, защото вероятно ще е за последно това обслужване и после на доизживяване, по примера на един колега. Той днес като разбра какво смятам да правя, ми се "похвали", че на неговия бивш Сеат Толедо 1.8 GT от 1990 и не знам си коя година, нито бил правил първоначално обслужване, нито после е сменял нещо за 80,000км, а съм свидетел, че си беше в движение до последно (вярно, абсолютна гробница), преди да отиде за скрап миналата година. Според него това били излишни разходи и много съм се впрягал :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар