Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно акумулатор за Брава 1,6 16 103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно акумулатор за Брава 1,6 16 103

    Здравейте колеги. Забелязвам, че моя Монбат вече започва да изпуска фронта. Сега започва лято, но след него идва зима. Идеята ми е да си взема от един приятел неговия акумулатор, не сме говорили за пари, но ще ми го даде на по-ниска цена. Марката не я помня, но беше някакъв качествен, като ампери също отговаряше за фиата. Въпроса е следния: той го купи чисто нов и го ползва половин-една година, после му се счупи колата и го е свалил и го е прибрал в къщи, у тях е стоял 1-2 години до сега - възможно ли е от стоенето да се е скапал нещо или е необходимо само едно добро зареждане и ще работи нормално и да държи ток през зимата. Успех

    #2
    Да, възможно е, особено ако не го е зареждал поне веднъж месечно, особено лятото. Питай го дали е зареждан, но ако не е - не мисля, че си заслужава повече от 50 лева за него. Най- правилно - в сервиз за акумулатори да го проверят и да кажат.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Да, възможно е, особено ако не го е зареждал поне веднъж месечно, особено лятото. Питай го дали е зареждан, но ако не е - не мисля, че си заслужава повече от 50 лева за него. Най- правилно - в сервиз за акумулатори да го проверят и да кажат.
      Еми мисля че го е зареждал, ще го питам. Но ти ме учуди като казваш че трябва да с зарежда особено лятото, аз пък знам че зимата е по-критична.

      Коментар


        #4
        mihr написа:
        ogi28b написа:
        Да, възможно е, особено ако не го е зареждал поне веднъж месечно, особено лятото. Питай го дали е зареждан, но ако не е - не мисля, че си заслужава повече от 50 лева за него. Най- правилно - в сервиз за акумулатори да го проверят и да кажат.
        Еми мисля че го е зареждал, ще го питам. Но ти ме учуди като казваш че трябва да с зарежда особено лятото, аз пък знам че зимата е по-критична.
        Когато е седял един акумулатор започва т.нар. процес на сулфатизиране. За да се въведе пак в екслпоатация, в случай че има още живот в него е добре да му се направят няколко цикъла- зареждане и разреждане като се включи крушка към него, която да свети до пълното му изтощаване. Отвори клетките и долей дестилирана вода ако е необходимо и ако акумулатора е обслужваем. Може да го занесеш на проверка в сервиз за акумулатори и ще ти излезе около 5лв проверка и зареждане. Пък щом ти е приятел ще се разберете за цената
        ex. Fiat Marea 1.6 16V
        ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
        Lancia Kappa 2.0 VIS

        Коментар


          #5
          При мен чисто нов акумулатор, който не е слаган нито 1 път на колата (Бош) за 2 години в маето се скапа. Клетките не знам поради каква причина се бяха окислили и допрели една до друга и даваше на късно. Внимавай с такива акумулатори може да се запалиш. Аз като му включих вилка и започна да пуши яко за 2-3-4 секунди.
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #6
            Зависи от акумулатора. Така наречените акумулатори, които ги водят сухи или необслужваеми са с по-ниска степен на саморазряд. Възможно е акумулатора да е напълно здрав, но просто да е поизтощен. При всички положения, няма значение какъв тип е акумулатора, е добре да се зареди. А с твоя приятел може да се разберете да го вземеш, да го покараш и ако ти върши работа да му го платиш. Ако не става му го връщаш . Така никой не губи нищо като пари, губите в най-лошия случай малко време.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              packo84 написа:
              ...като се включи крушка към него, която да свети до пълното му изтощаване. ...
              Това е доста вредно.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар

              Working...
              X