Пунто2(от 10/2002г.)летни / 58.000 км, все същите, 4г. - Михелин 165/70 R14 / много съм спокоен със тези гумиЗимни/ 7.000 км, все същите, 3г. - Матадор (словашки гуми) / никакви проблемиГранде Пунто(4/2006)Засега само летни гуми / 11.000 км - Бриджстоун 185/65 R15 / засега много добреЗимни смятам Алпин3
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой с какви гуми кара!?!?!
Collapse
X
-
Ивайло Стефанов Попов
Колеги да Ви кажа чесно от прочетеното дотук реших и аз да се включа, но не така директно като вас с по един два реда и да кажа в момента с какво съм обут и какво смятам да взема за зимата та да си обуя дъртия Golf 2 Diesel, Rabbit - изпълнение от 1987 г. с автоматична скоростна кутия 1.6, 50 конски сили, 6 на 100 ми гори нафта при градско шофиране, обаче е пълно дърво ако трябва да мине някоя неравност и ми се тресът бъбриците, а шума тресенето в купето са ужасни пълно дърво та за това догодина ще го сменям с някой Фиат. Но тава е друта тема на въпрос да се върнем отнова на темата за зимните гуми, защото така или иначе ще попиша и този път малко повечко от необходимото. Значи в момоента трябва да знаете че Фиатите чисто новите и последни модели излизат от всеки един завод в Европа обути с гуми Бриджстоун. Това не знам дали е фирмена политика или е поредната сделка, която италианците са сключили с Бриджстоун те да обуват техните коли, което може да идва от Формула 1 когато Ферарито но Шумахер се обуваше само и само с гуми на Бриджстоун като конкуренция на Мишелин, а всички знаете какво пише на Ферарито във Формула 1 пише с големи букви ФИАТ. При това положение най добрите гуми за италианците, с които техните Фиати се движат безпроблемно, безшумно, безаварийно и дълги километри това са Бриджстоун. Това е най добрия вариант в момента и зиме и лете да си обуеш Фиатката. Но стига човек да има парички и да може да си го позволи. Друг вариант за гума това за мене е Пирели просто безупречна и зимата и лятото. Не случайно италианския концерн Пирели спечели приза тази година за най - бърза лятна гума, която е гумата на Пирели. Като трети вариант слагам Гудиар една наистина добра гума също така и през зимния сезон. Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността. И пак казвам все пак те са приемлив вариант, кайто може да се окаже с поносима сигурност при шофирането през зимата за хора с по - ограничени финансове възможности.P.S. И нещо много важно не взимайте гуми Стънер на английски се пишат така (Stunner), защото те са подразделение на Марангони и са ВНИМАНИЕ !!! РЕЦИКЛИРАНИ гуми, които са чисти гуми на Марангони износени за боклука, но за да не се изхвърлят на боклука Марангони прави това подразделение наречено Стънер където изхвърля своите отпадъци от гуми където там се преработват на ново, възстановяват се и се ВНИМАНИЕ !!! РЕЦИКЛИРАТ под името и с надписа Стънер. Тези гуми са гуми за временно ползване или гума, която се използва като резервен вариант ако спукаш гума и с нея да караш временно до задължителната и подмяна и поставяне на нова истинска гума това е. Освен всичко това тези гуми имат живот значително малко километри, защото издържат на много малко километри за това се използват като резервен вариант и са толкова евтини по 50 лв. Много хора се илъгаха с тях да си обуват колито за по 200 лв. и да минат на тънко, но само за няколко месеца и 200 - тата лева на вятъра и после айде пак всичко отначало. Предимството при Стънер единствено е в това, че се произвеждат РЕЦИКЛИРАТ във всякакви размери, което е по добър вариант от резервната гума, с която се продава идин чисто нов автомобил например, която резервна гума е доста тясна с по - малка ширина от необходимото, което е прави много тънка и колата не се чуства много устойчива с нея макар, че и тя е за временно ползване като Стънер.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Коментар
-
Ами аз съм точно с тези Stunner-четири броя. Гумите са 2000г., а аз колата я карам от 2003г. Чак сега ми се налага да ги сменям, защото едната има балони Грайфера си им седи, но вече целите са напукани. Засега съм се спрял на Малоя, но нещо немога да им намеря из нета цени или кой им е официалният вносител за София...Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Nikcho написа:Ами аз съм точно с тези Stunner-четири броя. Гумите са 2000г., а аз колата я карам от 2003г. Чак сега ми се налага да ги сменям, защото едната има балони Грайфера си им седи, но вече целите са напукани. Засега съм се спрял на Малоя, но нещо немога да им намеря из нета цени или кой им е официалният вносител за София...
Коментар
-
Аз отпред съм с Тигър-ки. Всесезонни дето се вика, Добри са за лятото, но за ниски температури не мисля че са мноог устойчиви. ОТзад съм със "сликове" firestone. За зимата имам предни Firestone некви и тях ще сложа, а тез "Всесезонните"-отзад.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Колега Попов, защо си мислиш, че VW са по-тежки коли от Фиатите, не ми е ясно.Най-масовия ГОЛФ 3 тежи с двигател 1.8 точно 1100 кг. Със същия двигател VENTO (Jetta 3) тежи 1180 кг.Съответното TIPO с 1.8 двигател тежи точно 1100 кг. Аналогичната Темпра - 1168 кг.И се съмнявам който и да е VW да е по-бърз от ФИАТ със същите гуми. Скоростта ми се струва че няма нищо общо с качеството на гумите, но както и да е...И защо си мислиш че Марангони са евтини гуми? Едната на мен ми излезе 99 лв, а например аналогичен Michelin струваше 140 лв. Евтини гуми са Tigar, дето са по 50-60 лв за същия размер... (Такива карах съвсем за кратко, преди да сменя джантите), но като нови не ми направиха впечатление за лоши гуми. Но нямам обективни впечатления от тях де.Аз засега съм с 2 бр. зимни Marangoni Meteo, а отзад съм все още с летните Lassa, но и тях ще сменям другия месец.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Immortal написа:Колега Попов, защо си мислиш, че VW са по-тежки коли от Фиатите, не ми е ясно.Най-масовия ГОЛФ 3 тежи с двигател 1.8 точно 1100 кг. Със същия двигател VENTO (Jetta 3) тежи 1180 кг.Съответното TIPO с 1.8 двигател тежи точно 1100 кг. Аналогичната Темпра - 1168 кг.И се съмнявам който и да е VW да е по-бърз от ФИАТ със същите гуми. Скоростта ми се струва че няма нищо общо с качеството на гумите, но както и да е...И защо си мислиш че Марангони са евтини гуми? Едната на мен ми излезе 99 лв, а например аналогичен Michelin струваше 140 лв. Евтини гуми са Tigar, дето са по 50-60 лв за същия размер... (Такива карах съвсем за кратко, преди да сменя джантите), но като нови не ми направиха впечатление за лоши гуми. Но нямам обективни впечатления от тях де.Аз засега съм с 2 бр. зимни Marangoni Meteo, а отзад съм все още с летните Lassa, но и тях ще сменям другия месец.
Коментар
-
"Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността."Без и намек от заяждане А дали са леки италианските автомобили - никак даже не са, просто са по-пъргави и така изглежда че са по-леки Питай колегата alfa_user (Алекс) от форума на алфа ромео (и в нашия форум влиза от време на време със същия ник) колко му пише в талона на 155-тицата за пълно тегло
Коментар
-
Е аз пък за тия гуми Малоя, четох статия в българско автомобилно списание, в което ги опреличаваха като блестящи, а и никъде из нета не прочетох лоши отзиви за тях и затова се насочих към тях. А иначе гумите са Холандски, правени от Vrederstein, по Швейцарски патентTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Immortal написа:"Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността."Без и намек от заяждане А дали са леки италианските автомобили - никак даже не са, просто са по-пъргави и така изглежда че са по-леки Питай колегата alfa_user (Алекс) от форума на алфа ромео (и в нашия форум влиза от време на време със същия ник) колко му пише в талона на 155-тицата за пълно тегло
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Nikcho написа:Е аз пък за тия гуми Малоя, четох статия в българско автомобилно списание, в което ги опреличаваха като блестящи, а и никъде из нета не прочетох лоши отзиви за тях и затова се насочих към тях. А иначе гумите са Холандски, правени от Vrederstein, по Швейцарски патент
Коментар
-
Ееее чакай, чакай.Аз не съм се засили с 200 да ги купувам тия гуми - просто изказвах мнениеА и най-вероятно ще се спра на модела всесезони гуми-знам, че много хора ще кажат - глупаво, но с оглед района в който си карам колата-без много сняг и с идеята да си карам целогодишнос тях-мисля че са добър вариант. А колкото до горепосочените цифри, лично аз не виждам как на кола, която струва 3000лв., ще сложа гуми които да струват 1000 А и почти съм сигурен, че за една седмица въпросните гуми ще ми изчезнат от колатаTipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Колеги ето Ви свясна и хубава както се казва истински здрава зимна гума от Пирели. Дерзайте:"Winter Carving(TM) е нова зимна гума с възможност за допълнително поставяне на шипове, резултат от опита на Pirelli в рали състезанията и от програма, включваща продължителни тестове в арктически условия, осигуряваща ново техническо решение на предизвикателството за кормуване при екстремни зимни условия, при което приоритет е повишената сигурност при пълно съгласавуне с директивите на Европейския съюз за опазване на околната среда.""За изключителното представяне, максимално сцепление и сигурно спиране върху заледени и заснежени терени допринасят еднопосочния грайфер, множеството ламели и новата концепция на грайфера, включваща технология за адаптивна съставка - ACT (Adaptive Compound Technology), която осигурява оптимално управление, отличен комфорт и по-дълъг живот на гумата при запазване на изключителните й показатели."Размери: 155/70R13TL 75Q 175/70R13TL 82Q 175/65R14TL 82T 175/70R14TL 84T 185/65R14TL 86T 185/65R15TL 88T 195/55R15TL 85T 195/60R15TL 88T 195/65R15TL 91T 205/60R15TL 91T 205/65R15TL 94T 215/65R15TL 98T 205/55R16TL 91T 205/60R16TL 92T 215/55R16TL 93T 225/55R16XL 99T 225/60R16TL 98T 235/60R16TL 100T 225/45R17TL 91T 225/55R17TL 97T 235/45R17XL 97T
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов написа:......... Значи в момоента трябва да знаете че Фиатите чисто новите и последни модели излизат от всеки един завод в Европа обути с гуми Бриджстоун. Това не знам дали е фирмена политика или е поредната сделка, която италианците са сключили с Бриджстоун те да обуват техните коли, което може да идва от Формула 1 когато Ферарито но Шумахер се обуваше само и само с гуми на Бриджстоун като конкуренция на Мишелин, а всички знаете какво пише на Ферарито във Формула 1 пише с големи букви ФИАТ. При това положение най добрите гуми за италианците, с които техните Фиати се движат безпроблемно, безшумно, безаварийно и дълги километри това са Бриджстоун. Това е най добрия вариант в момента и зиме и лете да си обуеш Фиатката.......::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар