Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой с какви гуми кара!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пунто2(от 10/2002г.)летни / 58.000 км, все същите, 4г. - Михелин 165/70 R14 / много съм спокоен със тези гумиЗимни/ 7.000 км, все същите, 3г. - Матадор (словашки гуми) / никакви проблемиГранде Пунто(4/2006)Засега само летни гуми / 11.000 км - Бриджстоун 185/65 R15 / засега много добреЗимни смятам Алпин3
    Slovakia, Bratislava, Fiat GP 5D 1,4 16V Dynamic, 6 speed, New Orleans, tempomat

    Коментар


      #17
      Колеги да Ви кажа чесно от прочетеното дотук реших и аз да се включа, но не така директно като вас с по един два реда и да кажа в момента с какво съм обут и какво смятам да взема за зимата та да си обуя дъртия Golf 2 Diesel, Rabbit - изпълнение от 1987 г. с автоматична скоростна кутия 1.6, 50 конски сили, 6 на 100 ми гори нафта при градско шофиране, обаче е пълно дърво ако трябва да мине някоя неравност и ми се тресът бъбриците, а шума тресенето в купето са ужасни пълно дърво та за това догодина ще го сменям с някой Фиат. Но тава е друта тема на въпрос да се върнем отнова на темата за зимните гуми, защото така или иначе ще попиша и този път малко повечко от необходимото. Значи в момоента трябва да знаете че Фиатите чисто новите и последни модели излизат от всеки един завод в Европа обути с гуми Бриджстоун. Това не знам дали е фирмена политика или е поредната сделка, която италианците са сключили с Бриджстоун те да обуват техните коли, което може да идва от Формула 1 когато Ферарито но Шумахер се обуваше само и само с гуми на Бриджстоун като конкуренция на Мишелин, а всички знаете какво пише на Ферарито във Формула 1 пише с големи букви ФИАТ. При това положение най добрите гуми за италианците, с които техните Фиати се движат безпроблемно, безшумно, безаварийно и дълги километри това са Бриджстоун. Това е най добрия вариант в момента и зиме и лете да си обуеш Фиатката. Но стига човек да има парички и да може да си го позволи. Друг вариант за гума това за мене е Пирели просто безупречна и зимата и лятото. Не случайно италианския концерн Пирели спечели приза тази година за най - бърза лятна гума, която е гумата на Пирели. Като трети вариант слагам Гудиар една наистина добра гума също така и през зимния сезон. Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността. И пак казвам все пак те са приемлив вариант, кайто може да се окаже с поносима сигурност при шофирането през зимата за хора с по - ограничени финансове възможности.P.S. И нещо много важно не взимайте гуми Стънер на английски се пишат така (Stunner), защото те са подразделение на Марангони и са ВНИМАНИЕ !!! РЕЦИКЛИРАНИ гуми, които са чисти гуми на Марангони износени за боклука, но за да не се изхвърлят на боклука Марангони прави това подразделение наречено Стънер където изхвърля своите отпадъци от гуми където там се преработват на ново, възстановяват се и се ВНИМАНИЕ !!! РЕЦИКЛИРАТ под името и с надписа Стънер. Тези гуми са гуми за временно ползване или гума, която се използва като резервен вариант ако спукаш гума и с нея да караш временно до задължителната и подмяна и поставяне на нова истинска гума това е. Освен всичко това тези гуми имат живот значително малко километри, защото издържат на много малко километри за това се използват като резервен вариант и са толкова евтини по 50 лв. Много хора се илъгаха с тях да си обуват колито за по 200 лв. и да минат на тънко, но само за няколко месеца и 200 - тата лева на вятъра и после айде пак всичко отначало. Предимството при Стънер единствено е в това, че се произвеждат РЕЦИКЛИРАТ във всякакви размери, което е по добър вариант от резервната гума, с която се продава идин чисто нов автомобил например, която резервна гума е доста тясна с по - малка ширина от необходимото, което е прави много тънка и колата не се чуства много устойчива с нея макар, че и тя е за временно ползване като Стънер.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Колеги тук Ви изпращам и снимки на логото но Марангони и това на Стънер, но най - вече го правя заради Стънерките, за да видите как им изглежда логото и да не се подлъгвате с тях нищо, че са италиански, защото Ви казах как стоят нещата с тях в предишната ми статия.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Ами аз съм точно с тези Stunner-четири броя. Гумите са 2000г., а аз колата я карам от 2003г. Чак сега ми се налага да ги сменям, защото едната има балони Грайфера си им седи, но вече целите са напукани. Засега съм се спрял на Малоя, но нещо немога да им намеря из нета цени или кой им е официалният вносител за София...
          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

          Коментар


            #20
            Nikcho написа:
            Ами аз съм точно с тези Stunner-четири броя. Гумите са 2000г., а аз колата я карам от 2003г. Чак сега ми се налага да ги сменям, защото едната има балони Грайфера си им седи, но вече целите са напукани. Засега съм се спрял на Малоя, но нещо немога да им намеря из нета цени или кой им е официалният вносител за София...
            Колега не знам, защо си се спрял точно на гуми Малоя, но ето какво намерих за теб: http://www.business.bg/cgi-bin/page....646&branch=408 освен това ти предлагам да разгледаш и този сайт http://www.motoexpert.bg/ или направо да отидеш ето на този линк: http://www.motoexpert.bg/index.php?menu=tyres най-долу има ценовата листа на няколко автомобилни марки гуми включително и на старите ти гуми Стънер. Ценовата листа се отваря във формат xls под excel или в html формат под internet explorer така наречения интернет браузър, с който става по-лесно. Така, че виш там какво има като предлагане и цени, но според мен ако колата ти е италианска с едни Марангони например ще минеш много по-добре отколкото Малоя. Поне аз така мисля, защото Марангонито е италианска гума направена повече за италианските коли, които в своя клас и сегмент са доста по-леки от останалите автомобили а гумите на Марангони са по спортни, по-скоростни гуми или още спортни гуми за автомобили подържащи по-големи скорости и за това са по-леки гуми направени за по-леки автомобили каквито са италианските и по-бързи. Ако сложиш една Малоя, която спокойно пасва по показатели на един Фолксваген се очаква Фиата ти да върви с тях малко по-бавно и не така гладко, а по тромаво като и шума от гумите ще е по-голям, защото Малоята са тежки гуми за по тежки автомобили като Фолксваген например. Докато ако сложиш Марангонито на Фолксвагена живота, който ще има гумата карана с Фиат ще се унищожи двойно по-бързо ако е карана с Фолксваген !!!P.S. Малоя мисля, че бяха Испански гуми по народност ако не се лъжа.

            Коментар


              #21
              Аз отпред съм с Тигър-ки. Всесезонни дето се вика, Добри са за лятото, но за ниски температури не мисля че са мноог устойчиви. ОТзад съм със "сликове" firestone. За зимата имам предни Firestone некви и тях ще сложа, а тез "Всесезонните"-отзад.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Колега Попов, защо си мислиш, че VW са по-тежки коли от Фиатите, не ми е ясно.Най-масовия ГОЛФ 3 тежи с двигател 1.8 точно 1100 кг. Със същия двигател VENTO (Jetta 3) тежи 1180 кг.Съответното TIPO с 1.8 двигател тежи точно 1100 кг. Аналогичната Темпра - 1168 кг.И се съмнявам който и да е VW да е по-бърз от ФИАТ със същите гуми. Скоростта ми се струва че няма нищо общо с качеството на гумите, но както и да е...И защо си мислиш че Марангони са евтини гуми? Едната на мен ми излезе 99 лв, а например аналогичен Michelin струваше 140 лв. Евтини гуми са Tigar, дето са по 50-60 лв за същия размер... (Такива карах съвсем за кратко, преди да сменя джантите), но като нови не ми направиха впечатление за лоши гуми. Но нямам обективни впечатления от тях де.Аз засега съм с 2 бр. зимни Marangoni Meteo, а отзад съм все още с летните Lassa, но и тях ще сменям другия месец.

                Коментар


                  #23
                  Immortal написа:
                  Колега Попов, защо си мислиш, че VW са по-тежки коли от Фиатите, не ми е ясно.Най-масовия ГОЛФ 3 тежи с двигател 1.8 точно 1100 кг. Със същия двигател VENTO (Jetta 3) тежи 1180 кг.Съответното TIPO с 1.8 двигател тежи точно 1100 кг. Аналогичната Темпра - 1168 кг.И се съмнявам който и да е VW да е по-бърз от ФИАТ със същите гуми. Скоростта ми се струва че няма нищо общо с качеството на гумите, но както и да е...И защо си мислиш че Марангони са евтини гуми? Едната на мен ми излезе 99 лв, а например аналогичен Michelin струваше 140 лв. Евтини гуми са Tigar, дето са по 50-60 лв за същия размер... (Такива карах съвсем за кратко, преди да сменя джантите), но като нови не ми направиха впечатление за лоши гуми. Но нямам обективни впечатления от тях де.Аз засега съм с 2 бр. зимни Marangoni Meteo, а отзад съм все още с летните Lassa, но и тях ще сменям другия месец.
                  Колега тава за Типо и за Голф като сравнение може и да е така, но по принцип ми се вижда, че специално Фиатите са по леки от немските автомобили. В никакъв случай не съм казал, че Фолксвагена ще е по бърз от Фиата със същите гуми. Напротив смятам, че Фиата ще е доста по - бърз. А колкото до гуми Марангони не съм казал, че са евтини и никога не съм ги имал за евтини просто казах, че са за по предпочитане на колегата от гуми Малоя. Това е. Ако не си съгласен нещо с мен здраве да е.

                  Коментар


                    #24
                    "Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността."Без и намек от заяждане А дали са леки италианските автомобили - никак даже не са, просто са по-пъргави и така изглежда че са по-леки Питай колегата alfa_user (Алекс) от форума на алфа ромео (и в нашия форум влиза от време на време със същия ник) колко му пише в талона на 155-тицата за пълно тегло

                    Коментар


                      #25
                      Е аз пък за тия гуми Малоя, четох статия в българско автомобилно списание, в което ги опреличаваха като блестящи, а и никъде из нета не прочетох лоши отзиви за тях и затова се насочих към тях. А иначе гумите са Холандски, правени от Vrederstein, по Швейцарски патент
                      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                      Коментар


                        #26
                        Immortal написа:
                        "Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността."Без и намек от заяждане А дали са леки италианските автомобили - никак даже не са, просто са по-пъргави и така изглежда че са по-леки Питай колегата alfa_user (Алекс) от форума на алфа ромео (и в нашия форум влиза от време на време със същия ник) колко му пише в талона на 155-тицата за пълно тегло
                        А за това ли става върос колега ми виш значи знам, че не се заяждаш аз си мислих, че ми говориш за втория ми постинг относно коментара, който направих за гумите Малоя, а не за най - първия ми. От тук е дошло явно недоразумението от моя страна. Значи чесно казано за Марангони без и капчица съмнение това е моето мнение тук колкото и добри гуми да са и може би скъпи, но само за някои скъпи, защото има хора ама има и .................................................. .................................................. .................................................. ...........................нали ме разбираш какво искам да кажа с това многоточие. Та колкото и добри гуми да са в сравнение с Пирели просто доста изостават като качество, живот на гумата и издържливост, а като цена пък вече и дума не може да става на въпрос. Ето, защо сравнявайки ги в парвия ми постинг и сега тук отново пак ще кажа, че в сравнение с Пирели просто Марангони са едно евтино решение и наистина човек е хубаво да се замисли относно евтините неща и най - вече сигурността, защото все пак става въпрос за зимни гуми. Ми представи си, че зимата при две педи сняг, мокро хлъзгаво, поледица и пътищата заледени с един Фиат Брава или Марея примерно хванеш пътя горе за балкана или родопите, с кое ще се чустваш по сигупен, спокоен и стабилен със зимния вариант и модел на Марангони или с този на Пирели. Мен ако питаш ако ми се наложат такива пътувания и предварително знам за тях в никакъв случай няма да поема риска да рискувам нито пък ще тръгна да се трепя и аз и приятелката и семеиството ми. Вместо 480 - 500 лв. за гуми Марангони бих се приготвил предварително за комплект Пирели на стойност в границите между 800 - 1000 лв. не че съм големия баровец и паралия, а просто ти давам пример за такива пътувания, защото точно на такива места е силата на качествената зимна гума каквато е Пирели и много други от нейния калибър докато Марангони просто по тези места издишат те са за по нормални патища нещо от рода на градски - междуградски маршрут и Магистралката. Така, че когато се избира гумата освен по марка и модел зимна гума както и цена се прави и сметка с тези гуми къде ще се ходи и какви пътища ще се дирят и гонят и обхождат и доколко тези гуми ще се окажат надеждни за тези места и човек няма ли да бъде подложен на риск с тях. Ето, защо казах крилатата фраза може би тук: "Като резервен вариант може да се изберът и италианските Марангони, които не са като Пирели, но все пак не са лоши гуми така, че стават и за зимата и за лятото, но знайте, че те все пак са едно евтино решение при, което човек може да се замисли относно евтините неща и сигурността."

                        Коментар


                          #27
                          Nikcho написа:
                          Е аз пък за тия гуми Малоя, четох статия в българско автомобилно списание, в което ги опреличаваха като блестящи, а и никъде из нета не прочетох лоши отзиви за тях и затова се насочих към тях. А иначе гумите са Холандски, правени от Vrederstein, по Швейцарски патент
                          Добре колега успех с новите зимни гуми Малоя. Дано да не се окажат само поредния рекламен трик както правят някои компании.

                          Коментар


                            #28
                            Ееее чакай, чакай.Аз не съм се засили с 200 да ги купувам тия гуми - просто изказвах мнениеА и най-вероятно ще се спра на модела всесезони гуми-знам, че много хора ще кажат - глупаво, но с оглед района в който си карам колата-без много сняг и с идеята да си карам целогодишнос тях-мисля че са добър вариант. А колкото до горепосочените цифри, лично аз не виждам как на кола, която струва 3000лв., ще сложа гуми които да струват 1000 А и почти съм сигурен, че за една седмица въпросните гуми ще ми изчезнат от колата
                            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги ето Ви свясна и хубава както се казва истински здрава зимна гума от Пирели. Дерзайте:"Winter Carving(TM) е нова зимна гума с възможност за допълнително поставяне на шипове, резултат от опита на Pirelli в рали състезанията и от програма, включваща продължителни тестове в арктически условия, осигуряваща ново техническо решение на предизвикателството за кормуване при екстремни зимни условия, при което приоритет е повишената сигурност при пълно съгласавуне с директивите на Европейския съюз за опазване на околната среда.""За изключителното представяне, максимално сцепление и сигурно спиране върху заледени и заснежени терени допринасят еднопосочния грайфер, множеството ламели и новата концепция на грайфера, включваща технология за адаптивна съставка - ACT (Adaptive Compound Technology), която осигурява оптимално управление, отличен комфорт и по-дълъг живот на гумата при запазване на изключителните й показатели."Размери: 155/70R13TL 75Q 175/70R13TL 82Q 175/65R14TL 82T 175/70R14TL 84T 185/65R14TL 86T 185/65R15TL 88T 195/55R15TL 85T 195/60R15TL 88T 195/65R15TL 91T 205/60R15TL 91T 205/65R15TL 94T 215/65R15TL 98T 205/55R16TL 91T 205/60R16TL 92T 215/55R16TL 93T 225/55R16XL 99T 225/60R16TL 98T 235/60R16TL 100T 225/45R17TL 91T 225/55R17TL 97T 235/45R17XL 97T
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #30
                                Ивайло Стефанов Попов написа:
                                ......... Значи в момоента трябва да знаете че Фиатите чисто новите и последни модели излизат от всеки един завод в Европа обути с гуми Бриджстоун. Това не знам дали е фирмена политика или е поредната сделка, която италианците са сключили с Бриджстоун те да обуват техните коли, което може да идва от Формула 1 когато Ферарито но Шумахер се обуваше само и само с гуми на Бриджстоун като конкуренция на Мишелин, а всички знаете какво пише на Ферарито във Формула 1 пише с големи букви ФИАТ. При това положение най добрите гуми за италианците, с които техните Фиати се движат безпроблемно, безшумно, безаварийно и дълги километри това са Бриджстоун. Това е най добрия вариант в момента и зиме и лете да си обуеш Фиатката.......
                                Ами дали Lassa (които са "подразделение" на Bridgestone) не е точната гума за зимата? Не съм имал такива, но много ми ги хвалят (зимните).Аз карам зимата с две (изтрити и скапани) Brigestone отпред и две още по скапани Hankook отзад, и мисля да взема две нови Lassa и да сложа Бриджстоуните отзад.p.s. Лятото съм с Michelin Energy
                                ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                                ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                                ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                                Коментар

                                Working...
                                X