От днес с FATE ANTARCTIKA 175/65/14 <аржентински ако не се бъркам> миналата зима карах служебната с такива само добри впечатление 80 лева бройката.Верно че има и по-известни марки но залагам на изпитаното.БЕЗАВАРИЙНО шофиране през зимата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой с какви гуми кара!?!?!
Collapse
X
-
Tornado написа:Мареата вече с две нови Nokian WRG2 DOT 4208 185/65 R14 за предния мост и двете Gislaved Euro Frost 3 175/65 Р14 от миналата зима отзад.Сега очаквам въпроси защо 185 отпред.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:... Моя въпрос е по-скоро защо Gislaved е отценен толкова убийствено ниско в класацията на ADAC за сезон 2008/2008? ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:Esper написа:... Моя въпрос е по-скоро защо Gislaved е отценен толкова убийствено ниско в класацията на ADAC за сезон 2008/2008? ...
Коментар
-
За показателите на мокро е ясно - вижда се от цифрите.Обаче виждам, че и полказателите на сняг изобщо не са от върховите - такива, каквито са безспорно на Nord Frost.Дори UG7 има по-добра отценка а според мен профила на UG7 изобщо не е снежен.Другото нещо е, че тук става въпрос за Euro Frost а не Nord Frost.А това очевидно са съвсем различни гуми:I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
simeon3000 написа:Карах една зима Типо-то с Норд Фрост 3. Страхотни гуми за сняг и лед, но на сухо никакви ги нямаше. В завой тези огромни ламели, сякаш се гънеха и колата се клатушкаше.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ммм, не е така... Еврофрост не съм карал нито пипал но Нордфрост съм.Та там този мек каучук и висок и нацепен протектор си се усеща наистина като нестабилност и клатене в задницата при скорост и по-рязка маневера.Щото аз ги карам именно като задни.Което не е никакъв проблем, защото както многократно и наскоро беше казано, на тази гума сухия и гол асфалт и е абсолютно противопоказен.Това, че ние ги купуваме и ползваме в неподходящи условия си е наш проблемI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Ами ако трябва да издребняваме, протрктора не е точно същия а подобен.Обаче ако трябва да бъдем и обективни трябва да признаем, че не тази разлика е причината да се врътнеш в твоя случай А защо едва сега? И защо изобщо летни? Или и ти си поддръжник на идеята, че зимата подобряваш конфорта и сигурността си с летни гуми и зимнте са просто маркетингов трик?I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
В момента и двата автомобила Мареа Уикенд ТД100 и Браво 1,4 12 V са с еднакви гуми на задвижващите колела/Nokian WR G2 асиметричен грайфер/.Направих този експеримент за да видя какво ще е поведението на въпросните автомобили при зимни условия.Резултата досега е ,че Бравото се справя много по добре от комбито.Ако трябва да ги оценя по 10 - бална скала за Бравото 10 за Мареата 6 точки.Следващите ми зимни гуми ще бъдат със шипове задължително.Не съм управлявал автомобил със такива железа и затова съм решил така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:...Следващите ми зимни гуми ще бъдат със шипове задължително.Не съм управлявал автомобил със такива железа и затова съм решил така.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар