От как купих стилото предна дясна ще я сменям вече за 4-ти път...сега обаче и двете са за смяна...опитах с какви ли не...последната беше ТРВ за около 40лв и изкара около 10 месеца...кажете моля какви и от къде да ги купя та да се спася от този проблем...Ако не намеря добра пак ще сложа ТРВ, но, ако някой има предложения нека каже...винаги проблема си е един и същ...счупен болт при ябълката....то друго дефакто няма какво да им се счупи де...носачите са ОК...накрайниците са ОК...амортисьорите са ОК...явно просто си падам на калпави бройки...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте ми биелета...
Collapse
X
-
Опитай да покажеш как се чупи при болта при сферата/ябълката/.Мисля ,че щом го прави вече няколко пъти има друг проблем.Ако стабилизаторната щанга се е изместила в посока на чупещата се биалета мисля ,че от това се чупи болта.Както знам биалетите на Стило са като на Мареа Уикенд и ако е така едно рециклиране на биалети TRW и забравяш за тях освен ако не продължи чупенето.На снимката съм посочил с червена стрелка шарнира който ако ще рециклираш трябва да е с метална капачка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Това за 5 пъти на стенд не го разрах точно, но...чупи се точно вътре на маншончето....като самото то си е здраво т.е. смазка и т.н. всичко си е ОК...другото което ми прави впечатление е, че винаги самата ябълка вътре е силно износена и има сериозен луфт...Докато здравата сравнително трудно се движи на ръка другата се....мандърка като ...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Сега остава да напишеш ,че болта се къса в долната част на биалетката.Огледай добре отдясно точно къде е опирала биалетката за да скъса болта и дали стабилизиращата щанга не е изместена надясно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Сега остава да напишеш ,че болта се къса в долната част на биалетката.Огледай добре отдясно точно къде е опирала биалетката за да скъса болта и дали стабилизиращата щанга не е изместена надясно.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Нямаш проблем в окачването спокойно. Проблема е просто във факта, че никой свестен производител не прави биалетки за Стило все още .Стилото яде биалетките за норматив. Не за друго, а защото всички са боклуци, а тия ТРВ са най-зле. Евтини са, но се чупят за 6 месеца и отгоре на всичко са китайски - не се шегувам.И аз бях така докато не си сложих две от Мареа. Обаче трябва да смениш и двете накуп, защото са малко по-къси и доста по-масивни от оригиналните стилови!!! Аз взех на АС метал доколкото помня .Откакто ги смених не съм ги пипал. Забравих вече колко време, но сигурно има две години.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Пробвай OCAP как са.На бравата откакто сложих такива заспа! Преди това бях с FRAP и въобще не ги препоръчвам...27 лв. е бройката."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Единия път сложих ОСАР, а другия АС метал..третия май бяха ТРВ вече не съм на 100%...А ТРВ Слав незнам как точно реши че са най-евтини като са едни от по-скъпите да не кажа сред най-скъпите...може и да има някакви ментета всъщност, но...Аз се надявах по-скоро да ме осветите за някаква марка която не съм я чувал FRAP по принцип не е лоша марка...такива носачи си слагах на бравата и съм много доволен от тях...над 90000км са ОКRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
А понеже до сега не съм сменял сам биелета...дали има някой особености или нещо изискващо по-специални инструменти освен гаечния ключ? Че май ще се хвана сам да си я сменя...одавна не се бях ровил по колата и мисля да свърша нещо))Нямам спомен майсторите дали се запънаха на нещо...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Единия път сложих ОСАР, а другия АС метал..третия май бяха ТРВ вече не съм на 100%...А ТРВ Слав незнам как точно реши че са най-евтини като са едни от по-скъпите да не кажа сред най-скъпите...може и да има някакви ментета всъщност, но...Аз се надявах по-скоро да ме осветите за някаква марка която не съм я чувал FRAP по принцип не е лоша марка...такива носачи си слагах на бравата и съм много доволен от тях...над 90000км са ОК== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Като заговорихте за беалетки, да споделя моя опит.Оригиналните ми искараха 2 г. После сложих ОКАП (по 27 лв парчето) - 1 година. После Старлайн - пак 1 година. Миналата година сложих Технород (25 лв двете на "магазинска" цена). Миналата седмица колата се разтропа и аз си помислих, че тия евтинджоси са заминали. Купих пак един к-т Технород за 25 лв и отидох да ги сменям. И изненада: беалетките бяха бетон, тракаше накрайник и тампони на стаб. щангата. Та изводът какъв е: по-добре евтини беалетки за 1 година, отколкото скъпи за 1 година. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ПС. На година минавам около 13-15 К кмStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар