Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

избор на Акумулатор - Гигават или Фиамм

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    избор на Акумулатор - Гигават или Фиамм

    Акумулаторите са на една цена :- Гигават-Фиаммкакво ще препоръчате според опита си?Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #3
    Re: избор на Акумулатор - Гигават или Фиамм

    u_bo написа:
    Акумулаторите са на една цена :- Гигават-Фиаммкакво ще препоръчате според опита си?
    MONBAT! )) Като купих колата беше със Fiamm...сравнително нов...издъхна за нула време зимъска...и не говоря, че се скапа...при прегледите казаха, че си е здрав,но просто толкова си може...два пъти ми се налагаше да го презареждам на зарядно...а алтернатора ми си е ОК....И на 4-те коли съм слагал винаги само МОНБАТ с това малко изключение и винаги съм бил доволен!
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #4
      Гласувах за "фиамм" защото съм доволен от него вече 3-та година. Не съм имал проблеми ... не съм го дозареждал даже а карам почти само градско.
      Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
      Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

      Коментар


        #5
        Монбат на куково лято, освен ако не си решил всяка година да си купуваш нов. От 3 години на сам, до сега на приятели и познати съм взел над 10 фиама и нито един не е изревал, сега дали ще издържат 5-6-7 години не се знае, ще пиша след 4 год пак, но за сега са ОК. Само Сашето се оплаква от неговия че като преседи колата 3-4 дни и показвал 12,45 волта. Но предпочитам да си купя Фиам от колкото някои, монбат, гивата, и не знам си къв още ват Или поне Берга
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #6
          Slavi_Lancia написа:
          Монбат на куково лято, освен ако не си решил всяка година да си купуваш нов. От 3 години на сам, до сега на приятели и познати съм взел над 10 фиама и нито един не е изревал, сега дали ще издържат 5-6-7 години не се знае, ще пиша след 4 год пак, но за сега са ОК. Само Сашето се оплаква от неговия че като преседи колата 3-4 дни и показвал 12,45 волта. Но предпочитам да си купя Фиам от колкото някои, монбат, гивата, и не знам си къв още ват Или поне Берга
          е как реши,че ще си купуваш всяка година?! Преди 5 години като си купих бравата и взех монбат...75ач....в момента още е с него....типото си замина със неговия монбат за Румъния...мареата е със монбат...стилото малко след като го купих му сложих монбат и никакви проблеми...незнам за какви смени точно говориш, но ти е грешна информацията...това ми звучи като приказките...Не си купувай фиат, че много се чупят...а като отидеш в сервизите пълно със ФВ, бмв и ауди...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #7
            последните ми 3 АКУ-та бяха Монбат- ЗАКОНОМЕРНОСТ - карат межу 1 до 12 месеца след гаранцията единия дори ми го смениха на 1-вата годинаМонбата - отпада задължително

            Коментар


              #8
              От скромният ми опит, гласувах за гигават. Не че си хваля мойто, акумулатора ми е закупен декември 2009-та година. Работата ми се намира на ~ 3км. Това е почти всеки ден, като лятото си ходя пеша, или с колелото. Годишно имам около 10 излизания извънградско. Акумулатора все още върти здраво. Пу пу, да не го урочасам . Когато го купувах, си мислех поне гаранцията да изкара (2 год.) . Изненада ме приятно, следващият отново ще е такъв.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #9
                Гласувах за Gigawatt - моят кара 5-та зима. На средата на 4-тата се наложи да го заредя за пръв път. Тази го заредих 2 пъти без да ме е предавал, а защото го усетих, че при палене сутрин прекъсваше радиото.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #10
                  Чудя се за кой да гласувам. Обяснявам защо?Ноември 2008 купих Фиамм и от тогава е поставен и никога не е свалян от колата. Никакви проблеми.Малко след това един познат си купи Гигават. При него ситуацията е абсолютно същата.Според мен и двете марки са добри и е въпрос на "късмет" да се уцели АБ със заводски дефект.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #11
                    Stefanaki написа:
                    Чудя се за кой да гласувам. Обяснявам защо?Ноември 2008 купих Фиамм и от тогава е поставен и никога не е свалян от колата. Никакви проблеми.Малко след това един познат си купи Гигават. При него ситуацията е абсолютно същата.Според мен и двете марки са добри и е въпрос на "късмет" да се уцели АБ със заводски дефект.
                    Прибави и състоянието на автомобила и дилемата става още по голяма И двата са хубави
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #12
                      И аз съм за Гигата. 4-та зима вече почти минава. Два пъти е падал до капка, племеника докато си играе и винаги остава нещо включено.

                      Коментар


                        #13
                        S_BANKOV написа:
                        Stefanaki написа:
                        Чудя се за кой да гласувам. Обяснявам защо?Ноември 2008 купих Фиамм и от тогава е поставен и никога не е свалян от колата. Никакви проблеми.Малко след това един познат си купи Гигават. При него ситуацията е абсолютно същата.Според мен и двете марки са добри и е въпрос на "късмет" да се уцели АБ със заводски дефект.
                        Прибави и състоянието на автомобила и дилемата става още по голяма И двата са хубави
                        Такава дилема при някои не съществува. Състоянието на автомобилите е "сядаш и караш"
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #14
                          Гласувах за FIAMM-а. Преди три години и половина купих Dedra-та от подписа ми с FIAMM (не мога да кажа кой модел - стикера беше много захабен) , 44 Ah (в автокъщата са сложили каквото са имали подръка ). Умря едва през декември 2012 (не съм го зареждал никога) при положение че по книжка акумулатора трябва да е минимум 55 Ah и че едва ли джамбазите за монтирали чисто нов акумулатор.Затова си взех FIAMM Titanium Plus 60Ah. (единственото неудобство беше, че влезе на мястото си ле-е-еко насила)
                          ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                          ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                          ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                          Коментар


                            #15
                            Не съм гласувал в анкетата. Berga Power Block. Даже в някой сайт може да се намери с:ЕДИНСТВЕНО И САМО ПРИ НАС:Berga Power-Block с 40 МЕСЕЦА гаранционен срок!!!Ама не го знам тоя сайт кой е, но бих могъл да напиша в Гугъла този текст и да намеря сайта...

                            Коментар

                            Working...
                            X