Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър на 24 хил. км. Как изглеждат нещата отвътре.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горивен филтър на 24 хил. км. Как изглеждат нещата отвътре.

    Здравейте, колеги. Днес се хванах да сменя горивния филтър на колата, че не го бях сменял много време. А и защото колата започна да има проблем с оборотите на бензин. Държеше ги много ниски или направо гаснеше. А също така и не се форсираше. Ето как изглежда стария филтър. След смяната проблемите изчезнаха. Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 11'97
    1.4 12V A/C

    #2
    При Стило 1.6 бензин, има ли такъв филтър, подлежи ли на смяна, къде се намира?

    Коментар


      #3
      Колега не съм запознат дали на твоята кола има. По-добре или го потърси, или някой от колегите, който има такава да каже.
      Fiat Bravo 11'97
      1.4 12V A/C

      Коментар


        #4
        milenskia написа:
        При Стило 1.6 бензин, има ли такъв филтър, подлежи ли на смяна, къде се намира?
        Доколкото знам няма
        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

        Коментар


          #5
          интересно, моя на печката го смених на 30 и почти не личеше да е работил. Според мен при теб е така, защото има адски боклуци в резеровара и ги праща натам.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            интересно, моя на печката го смених на 30 и почти не личеше да е работил. Според мен при теб е така, защото има адски боклуци в резеровара и ги праща натам.
            х2 ама при мен беше дизелов
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              То със сигурност има боклуци в резервоара, иначе няма откъде да се вземат във филтъра. По-интересно е откъде са дошли в резервоара.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар


                #8
                rudiem написа:
                То със сигурност има боклуци в резервоара, иначе няма откъде да се вземат във филтъра. По-интересно е откъде са дошли в резервоара.
                е от къде - от "готините" бензиностанции
                FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  pakumba написа:
                  интересно, моя на печката го смених на 30 и почти не личеше да е работил. Според мен при теб е така, защото има адски боклуци в резеровара и ги праща натам.
                  х2 ама при мен беше дизелов
                  така де и при мен на дизела. На бензинката го карах над 100 000 само аз и не съм го рязал.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Като гледам имало е много вода и не си е карал всеки ден
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      По принцип колата се кара почти всеки ден. Когато не съм в града, се спира за някой и друг ден. Последно е стояла около две седмици пред блока, поради проблем с тоците, но това беше съвсем скоро. Не вярвам тая мизерия да се събрала за кратко време.
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар


                        #12
                        Такова чудо във филтър аз не съм виждал. Моя го сменям на около 20 000 и напрактика е чист вътре, което ме кара да си мисля, че трябва да се замислиш от къде зареждаш.

                        Коментар


                          #13
                          Леле мале!Според мен - филтъра не е от най-качествените. Доста е кородирал, което не говори добре. Не съм сигурен дали трябва да се обвинява горивото за това!. Имах преди време такъв случай с френска кола. Филтър на ................ беше адски ръждясал. Следващият не. Съвета ми е, след 1000-1500км да го свалиш и да видиш какво се случва. Ако се заформя същото, лошо. Профилактика на цялата горивна система ще е полезна много.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Към автора - да си слагал някакви добавки в резервоара?

                            Коментар


                              #15
                              Миналата седмица смених масло, маслен и горивен филтър на Мареата. Няма да пиша марката на гор.филтъра(за да не правим реклама), също беше срязан но изглеждаше като нов! Изминати км са около 30 хил. Използвал съм и добавки за почистване на горивната система.
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар

                              Working...
                              X