Valiosport написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крушки за фарове
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
vlastelina na fiata написа:ОК момчета крушките ги избрахме - OSRAM, обаче сега когато тръгнах да свалям фаровете нещо нещата не вървят. В книжката на Fiat принципно е показано как се свалят мигачите, но тъй като снимковият материал не е много добър, а пък моя английски хич, някой може ли простичко да обясни как става това, за да може в последствие да се освободи и самият фар???Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Valiosport написа:Много се отклоняваш от темата Виждам че си се подковал с теория и каквото и да кажа си против мене, та я ми кажи колко ампера консумира 100 ватова крушка щом толкова ги знаеш нещата? Аз съм я мерил и за това казах че тока спада, това беше в кръга на шегата, но ти не го разбра, ще ти дам един пример, на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ? По мои груби сметки, крушката трябва да консумира 8,33 ампера, а аз измерих 7,6 под товар при запален двигател Досега нито алармата съм ходил да ми я свързват майстори, нито съм отстранявал проблеми с инсталацията с помоща на някой, нито пък някой ми е ремонтирал таблото, че да ме учиш, ако ми потрябват напътствия непременно ще се допитам до теб И пак казвам, всеки да слага каквото иска на колата си, аз просто изказах мнение, кое е най-добрия вариант понеже съм пробвал всякакви видове крушки включително и ксенон система Спирам да пиша, че оспамихме темата. Приятна вечер на всички !Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport прочетох много внимателно всичко. Но явно от съвети файда няма. Понеже смяташ, че говоря на изуст, ти прилагам две снимчици на реле свалено от централа на Волво преди 2 дни. Такива доста вече съм извадил. Дори да си си направил инсталацията мощна, бъди сигурен, че ако караш срещу мен, ще получиш дълги светлини..........................Спора не беше спряма чавека пуснал темата.!Нищо лично.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Човече не ме интересуват твоите релета, пък и това реле което ми прилагаш на снимката няма нищо общо с мойте, които са съвсем обикновени реленца с котва и бубина 12V/20A бяха стандартните и пак не е имало проблем, после монтирах 12V/40A, как да съм сигурен че релето което ми показваш не е с платка да кажем като на мигачите, релета всякакви :D Лятото една вечер се прибирах от Плевен през ноща и насреща един смелчага с някакъв Мерцедес направи опит да ми превключи на дълги светлини и осъзна грешката си :D В момента в който му включа дългите ми се палят автоматично и долните, които са вдигнати максимално за да ми осветяват пътя и познай 4 фара по 130W, над 500W осветление, честно да ти кажа направо щеше да си счупи пръстите да превключва :D Тези разяснения можеше да ми ги дадеш на Л.С. понеже са извън тематаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
/ / Не е нещо особено и голямо да се похвалиш колко мощно осветление имаш. По-разумно е да намалиш скоростта и при необходимост да спреш, а не да подлагаш на опасност насрещния, като го заслепиш. Покажи, че си повече от него, не му отвръщай на глупостта. Той никога няма да осъзнае, че си постъпил по-разумно, но ти ще го знаеш. А може да е получил повреда - релето да му е залепнало точно в този момент и да не може да изключи дългите. А и следващия път може срещу теб да е на някоя мутра маминото дете, да те подгони и да ти извади пистолет ей така, да те осакати за едното светене... вече всякакви луди има. Голем прас, че имаш 1/2 киловат лампи, като ходиш с патерици, примерно. Оня ден нали гледахте новините - за някакво малоумно място за паркиране се стреляли... Предлагам да се обединим около мнението, че всяка една кола - Фиат или не, която е със здрави оригинални фарове и качествени халогенни лампи с предписаната мощност - свети достатъчно добре, щом е излязла от завода. Всяка интервенция е опасна по един или друг начин, и незаконна - както слагането на по-мощни лампи, така и слагането на ксенон и въобще всичко, което е различно от това, което са направили в завода. Там спазват закони, а ние спазваме принципа "Ш’си пра’а к’вот си искам!", за съжаление. Всеки си има глава на раменете и носи отговорност за това, което прави. С това мисля да заключа темата, защото не ми харесва как се развива.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар