Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крушки за фарове

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Valiosport написа:
    vlastelina na fiata написа:
    Valiosport, ако те разбирам правилно добре е да взема 100/90W, а пък ако взема 130/100W - още по-добре ?!? Иначе за рефлекторите мисля да използвам съветите от тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=82012 .
    Братленце първо си рециклирай рефлекторите или евентуално нови, като цяло е по-добре да си рециклираш твоите защото са си оригинални италиански фарове и после ако пак не си доволен от светенето слагай 100/90 обаче истински 100 вата тип Rally, които отговарят на мощността и спецификацията си, а не от ментетата със сините стъкла, 130/100 няма откъде да си намериш, то не че 100 вата се срещат навсякъде де, ама ги има, като цяло знам, че не е правилно да се слагат мощни крушки, но и ксенон не е правилно да се слага на рефлекторен фар, даже ксенона заслепява в пъти повече, аз съм слагал биксенон на типото ми и ефекта беше страшно заслепяване на насрещните водачи, на дълги ми се получаваше страшно разсейване на светлината и нямах никаква осветеност върху платното за движение(не знам защо така се получи). Решиш ли да слагаш по мощни крушки няма да имаш проблеми с кабели и ключове защото фиата си има оригинално реленца
    Е последното не съм го пробвал и въпреки това съм сигурен, ЧЕ Е ГРЕШНО! Това, че си имаш релета може и да означава, че няма да ти изгори ключът за фаровете, ако релето е с достатъчен ампераж и то може да остиска, НО нищо друго по инсталацията не е изчислено за почти двойната мощност и съответно консумацията на ток.Доколкото си спомням колега, ти точно си преправял инсталацията на твоето Типо, поне откъм кабели за фаровете или си мислил да го направиш, защото съм чел навремето такива твои мнения из форума. Да не се обидиш сега, но искам да предпаза колегата да не се подведе, че не един Фиат се е палил, макар и от други проблеми, все пак...На типото кабелите за крушките съвсем не са дебели, буксите пък при мен една след друга се стопиха от лош контакт...предполагам остатъкът от мрежата не е по-добре, а и всичко старее, оттам и лошите контакти, греенето и изгарянето. Монтаж на такива мощни крушки само след подмяна на кабелите към крушките, по-мощно реле със запас дори, за съответния ток и нови букси за крушките. Единственото предимущество пред ксенона е, че видимо си с "нормални" крушки и ще минаваш ГТП и няма да те спират, но...Един биКсенон е 40-50лв. по пазарите, ако не случиш на лоша бройка трябва да изкара 1-2 години минимум (че някои карат и по дни) и ак имаш късмета да не е нещо на което пише 6000к, а свети като 8000к и синее ужасно, ти си човека.Знам, че са много АКО, но на мен и на мои приятели им се е получавало.Колкото до заслепяването, някои коли с рефлектори са ужасяващи насреща, други не ги забелязвам, доколко ще пречи пунтото си нямам и на идея.За незаконното - да кажем, че не е законно, но всеки си решава.Общо взето - почистване, замерване на волтажа при буксите, както са посъветвали преди мен и евентиално отваряне на фаровете и т.н. , като това не съм го правил и не зная как стоят нещата там.Някой да е свалял и разглобявал фарове на Типо? Да си ги изчистя профилактично, като се затопли
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #17
      Колега не прави глупости с тези 100w крушки ако си с двоен фар мах за двоиния фар е 55w за пунтаците със единичния фар нз какъв е мах виж на самия фар пише

      Коментар


        #18
        Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студен Със 130 ми се получи загряване точно където излизат кабелите от таблото и най-вероятно заради лош контакт, иначе инсталацията ми наистина е с нови кабели 2.5 квадрата директно от бушонното табло до фаровете, 40 амперови релета, бушони не съм сменял, отпреде съм с керамични букси на фаровете, всичко съм го запоил за по добър контакт И все пак всеки да прави каквото си прецени, аз просто давам мнение и говоря с факти, не наизуст. Аз съм свалял фаровете и съм ги разглабял, изчистих ги и ги затворих и ги залепих с високотемпературен силикон
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Като гледам доста разнопосочни мнения за мощността на крушки и май няма да е лошо да питам и в магазина, иначе за рефлекторите става ясно, че без почистване няма да стане, но "кое си требе оно си сака".

          Коментар


            #20
            Valiosport написа:
            Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта, ами като запалиш двигатела и напрежението се вдигне на 13,5, тока още мааалко ще намалее Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студен
            Леле... Господ да пази кралицата!!! И фаровете! Знаеш ли що гори лампа, която е за 12 волта, като я пуснеш на 220? Ще ми повЕрваш ли, ако ти кажа, че една лампа, която е 100 вата на 12 волта, то на 14.4 волта ще е 144 вата?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Valiosport написа:
              Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта, ами като запалиш двигатела и напрежението се вдигне на 13,5, тока още мааалко ще намалее Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студен
              Леле... Господ да пази кралицата!!! И фаровете! Знаеш ли що гори лампа, която е за 12 волта, като я пуснеш на 220? Ще ми повЕрваш ли, ако ти кажа, че една лампа, която е 100 вата на 12 волта, то на 14.4 волта ще е 144 вата?
              Айде ти ми кажи що гори? По пътя на логиката е така, че при по високо напрежение мощността се увеличава, но има едно "НО", че тези мощности не са при 12 волта ами при 14,4, дори да пише 12 волта
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #22
                Аз да ти кажа? Аз ли твърдя, че като вдигнеш напрежението, токът щял да падне още малко? Ми да го вдигнем още малко няколко пъти, до към 36 волта, а токът ще пада малко по малко... Щом токът пада, значи лампата няма как да изгори нали? Това, което си написал е ГРЕШНО. Обратното е. Като вдигнеш напрежението - токът също се увеличава, защото съпротивлението общо взето е константа. А лампите са 55 вата при 13.2 волта, а не при 14.4, както твърдиш в последното изречение, да знаеш. Като цяло - съветите ти и поднесената информация са много опасни и могат да доведат до пожар в колата и не дай Боже - до жертви. Ако изгори колата на човека, ще поемеш ли отговорност? Ако не - не пиши такива шикалки, моля!

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Аз да ти кажа? Аз ли твърдя, че като вдигнеш напрежението, токът щял да падне още малко? Ми да го вдигнем още малко няколко пъти, до към 36 волта, а токът ще пада малко по малко... Щом токът пада, значи лампата няма как да изгори нали? Това, което си написал е ГРЕШНО. Обратното е. Като вдигнеш напрежението - токът също се увеличава, защото съпротивлението общо взето е константа. А лампите са 55 вата при 13.2 волта, а не при 14.4, както твърдиш в последното изречение, да знаеш. Като цяло - съветите ти и поднесената информация са много опасни и могат да доведат до пожар в колата и не дай Боже - до жертви. Ако изгори колата на човека, ще поемеш ли отговорност? Ако не - не пиши такива шикалки, моля!
                  Много се отклоняваш от темата Виждам че си се подковал с теория и каквото и да кажа си против мене, та я ми кажи колко ампера консумира 100 ватова крушка щом толкова ги знаеш нещата? Аз съм я мерил и за това казах че тока спада, това беше в кръга на шегата, но ти не го разбра, ще ти дам един пример, на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ? По мои груби сметки, крушката трябва да консумира 8,33 ампера, а аз измерих 7,6 под товар при запален двигател Досега нито алармата съм ходил да ми я свързват майстори, нито съм отстранявал проблеми с инсталацията с помоща на някой, нито пък някой ми е ремонтирал таблото, че да ме учиш, ако ми потрябват напътствия непременно ще се допитам до теб И пак казвам, всеки да слага каквото иска на колата си, аз просто изказах мнение, кое е най-добрия вариант понеже съм пробвал всякакви видове крушки включително и ксенон система Спирам да пиша, че оспамихме темата. Приятна вечер на всички !
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Valiosport написа:
                    на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ?
                    Спри да даваш съвети, че като гледам какви ги пишеш... На мен що не ми гори? Айде стига вече. Съвсем откровено ти казвам: от всички възможности за подобрение на осветлението - ти си избрал най-лошия и даваш съвет на друг човек да го приложи.

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Valiosport написа:
                      на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ?
                      Спри да даваш съвети, че като гледам какви ги пишеш... На мен що не ми гори? Айде стига вече. Съвсем откровено ти казвам: от всички възможности за подобрение на осветлението - ти си избрал най-лошия и даваш съвет на друг човек да го приложи.
                      Съвсем откровенно ти казвам, че това че съм направил нещо различно не значи че е най-лошия вариант, съгласи се с мен! :D За мен най-лошия вариант е да го съветваш да си слага ксенони на рефлекторни фарове и като знам как "заслепяват" специално моите фарове с ксенон, че и с 200 вата да ти блесна насреща няма така да те ослепи, от опит говоря не наизуст, ако искаш мога да ти кача снимка на фиата ми с ксенон
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        Вие го шашнахте човека бе с ваште спорове.На добрия рефлектор и заводската крушка си дава добра светлина.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Малей к’ъв спор се е разгорял тука!!! То вярно, че истината се ражда в спора, ма вие мно’о присърце сте го взели! :D Иначе по темата днес обиколих на няколко места и освен широко препоръчваните OSRAM ми предложиха и едни PHILIPS - http://nspauto.com/%D0%B0%D0%B2%D1%8...28-detail.html . Хората, които ми ги предлагаха си ги похвалиха доста, но цената (ако изобщо тя може да бъде някакъв ориентир) ми се вижда твърде ниска за качествен продукт (междудругото в специализиран магазин на FIAT "оригиналните" струваха 4.50 лв. ). Иначе по основния спор в темата - не мисля да "надувам" с по-високо WAT-ови крушки, тъй като едно увеличаване с 30%, каквото обещават производители и продавачи (при читави рефлектори) ще ми е напълно достатъчно.

                          Коментар


                            #28
                            Тия Филипс за 6 лв са Филипс колкото,за да не се казват "No name" Вземи си Осрама и ще останеш особено доволен.Другото е Филипс,ама не за 6 лв.Philips Vision е на доста солена цена.Осрама се мъчи да го догони на доста по-приемлива.
                            Fiat 1.4 12V
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                            Коментар


                              #29
                              При читави рефлектори си сложи Osram +50% Silverstar, от тях останах най-доволен, Night Breaker са +90%, обаче при дълги светлини имат един син отенък който на мен не ми хареса Премери ли си напрежението колко е до крушките ?
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар


                                #30
                                ОК момчета крушките ги избрахме - OSRAM, обаче сега когато тръгнах да свалям фаровете нещо нещата не вървят. В книжката на Fiat принципно е показано как се свалят мигачите, но тъй като снимковият материал не е много добър, а пък моя английски хич, някой може ли простичко да обясни как става това, за да може в последствие да се освободи и самият фар???

                                Коментар

                                Working...
                                X