Valiosport написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крушки за фарове
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
-
Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студен Със 130 ми се получи загряване точно където излизат кабелите от таблото и най-вероятно заради лош контакт, иначе инсталацията ми наистина е с нови кабели 2.5 квадрата директно от бушонното табло до фаровете, 40 амперови релета, бушони не съм сменял, отпреде съм с керамични букси на фаровете, всичко съм го запоил за по добър контакт И все пак всеки да прави каквото си прецени, аз просто давам мнение и говоря с факти, не наизуст. Аз съм свалял фаровете и съм ги разглабял, изчистих ги и ги затворих и ги залепих с високотемпературен силиконТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта, ами като запалиш двигатела и напрежението се вдигне на 13,5, тока още мааалко ще намалее Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студен
Коментар
-
ogi28b написа:Valiosport написа:Със 100/90W не съм преправял инсталация, инсталацията я преправих чак след като сложих 130/100 и то не за да не се запаля, а за да намаля падовете на напрежение до минимум. Инсталацията по принцип е преоразмерена и няма никакъв проблем да свети със 100В Сметката е проста 100:12=8,33 ампера, кабелите на типото са 1-1,5 квадрата, а както знаем кабел със сечение 1 кв.мм. носи спокойно 10 ампера ток и това е при 12 волта, ами като запалиш двигатела и напрежението се вдигне на 13,5, тока още мааалко ще намалее Значи аз всичкото го говоря от опит и не си го измислям, прибирал съм се от Севлиево до Ловеч в 2 часа през ноща, на дълги без да сменям до Ловеч(понеже нямаше насрещно движение) и съм спирал периодично да проверявам загряването на проводниците към фаровете и кабела си беше напълно студенТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Аз да ти кажа? Аз ли твърдя, че като вдигнеш напрежението, токът щял да падне още малко? Ми да го вдигнем още малко няколко пъти, до към 36 волта, а токът ще пада малко по малко... Щом токът пада, значи лампата няма как да изгори нали? Това, което си написал е ГРЕШНО. Обратното е. Като вдигнеш напрежението - токът също се увеличава, защото съпротивлението общо взето е константа. А лампите са 55 вата при 13.2 волта, а не при 14.4, както твърдиш в последното изречение, да знаеш. Като цяло - съветите ти и поднесената информация са много опасни и могат да доведат до пожар в колата и не дай Боже - до жертви. Ако изгори колата на човека, ще поемеш ли отговорност? Ако не - не пиши такива шикалки, моля!
Коментар
-
ogi28b написа:Аз да ти кажа? Аз ли твърдя, че като вдигнеш напрежението, токът щял да падне още малко? Ми да го вдигнем още малко няколко пъти, до към 36 волта, а токът ще пада малко по малко... Щом токът пада, значи лампата няма как да изгори нали? Това, което си написал е ГРЕШНО. Обратното е. Като вдигнеш напрежението - токът също се увеличава, защото съпротивлението общо взето е константа. А лампите са 55 вата при 13.2 волта, а не при 14.4, както твърдиш в последното изречение, да знаеш. Като цяло - съветите ти и поднесената информация са много опасни и могат да доведат до пожар в колата и не дай Боже - до жертви. Ако изгори колата на човека, ще поемеш ли отговорност? Ако не - не пиши такива шикалки, моля!Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ?
Коментар
-
ogi28b написа:Valiosport написа:на фаровете против мъгла съм сложил 15 ампера предпазител, който ми гори веднага щом ги включа, ако колата не е запалена, а на запалена го няма проблема, айде кажи ми защо е така ?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Малей к’ъв спор се е разгорял тука!!! То вярно, че истината се ражда в спора, ма вие мно’о присърце сте го взели! :D Иначе по темата днес обиколих на няколко места и освен широко препоръчваните OSRAM ми предложиха и едни PHILIPS - http://nspauto.com/%D0%B0%D0%B2%D1%8...28-detail.html . Хората, които ми ги предлагаха си ги похвалиха доста, но цената (ако изобщо тя може да бъде някакъв ориентир) ми се вижда твърде ниска за качествен продукт (междудругото в специализиран магазин на FIAT "оригиналните" струваха 4.50 лв. ). Иначе по основния спор в темата - не мисля да "надувам" с по-високо WAT-ови крушки, тъй като едно увеличаване с 30%, каквото обещават производители и продавачи (при читави рефлектори) ще ми е напълно достатъчно.
Коментар
-
Тия Филипс за 6 лв са Филипс колкото,за да не се казват "No name" Вземи си Осрама и ще останеш особено доволен.Другото е Филипс,ама не за 6 лв.Philips Vision е на доста солена цена.Осрама се мъчи да го догони на доста по-приемлива.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
ОК момчета крушките ги избрахме - OSRAM, обаче сега когато тръгнах да свалям фаровете нещо нещата не вървят. В книжката на Fiat принципно е показано как се свалят мигачите, но тъй като снимковият материал не е много добър, а пък моя английски хич, някой може ли простичко да обясни как става това, за да може в последствие да се освободи и самият фар???
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар