Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с Fiat Brava 1.9TD 75

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с Fiat Brava 1.9TD 75

    Здравейте, колеги!Миналата зима забелязах странен проблем, който започна да се проявява при много ниски минусови температури. Проблема беше, че при палене след като съм загрял свещите при завъртане на ключа - стрелката на километража скача до 140км и веднага пада след като съм запалил двигателя. На всичкото отгоре ми нулира пробега...Това се е случвало около 5 пъти и не съм му обръщал особено внимание.Наскоро проблема се появи и си мислех, че е свързано с монтажа на дистанционно за централно заключване. След като потърсих в интернет, видях че това за стрелката го има и при други автомобили, но никъде не се споменава за нулиране на пробега. Дали имам повод за притеснение относно неизправна електроника, или да очаквам акумулатора да си замине?P.S. Само да добавя, че това става при първо палене и се усеща леко тормозене при палене.Благодаря!

    #2
    Re: Странен проблем с Fiat Brava 1.9TD 75

    От акумулатура или някоя от клемите му е клеасала.

    Коментар


      #3
      Re: Странен проблем с Fiat Brava 1.9TD 75

      ivoboy написа:
      От акумулатура или някоя от клемите му е клеасала.
      Това за клетките, предполагам е вътре в самия акумулатор (не сте имал предвид клема?)Благодаря!

      Коментар


        #4
        Постави един волт-мер на акумулатора и кажи до къде пада напрежението при старт. Като запалиш, наблюдавай какво се случва със заряда и пиши. Ама по-подробно. За колко време например напрежението стига 14В и т.н. Абе примерно какво става първите 5мин след запалване. Мери директно на клемите на акумулатора и се увери, че са стегнати добре и контактуват добре.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          Постави един волт-мер на акумулатора и кажи до къде пада напрежението при старт. Като запалиш, наблюдавай какво се случва със заряда и пиши. Ама по-подробно. За колко време например напрежението стига 14В и т.н. Абе примерно какво става първите 5мин след запалване. Мери директно на клемите на акумулатора и се увери, че са стегнати добре и контактуват добре.
          Не разполагам с такива уреди и няма как да дам информация. Явно ще карам така, докато не откажи да пали... Днес запалих без проблем, но и температурата беше 0 градуса.

          Коментар


            #6
            Колеги, извинявайте че бъмпвам темата, но какво означава ако проблема е свързан с губене на маса?

            Коментар


              #7
              Значи, че на местата, където дебелите черни кабели са закрепени с болтове към купето - някъде не контактува добре, или пък минусовата клема на акумулатора не е затегната добре и не контактува добре. Най-общо - минусовата верига в колата се нарича за кратко "маса".Отиди в първата срещната железария и си купи "мултицет със зумер" за 8-10 лв. Това е уред, който в себе си съдържа "волт-мер", за който колегата спомена по-нагоре. В раздел Автоелектроника има тема за това как се работи с такъв уред. С него ще можеш да направиш посочените измервания.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Значи, че на местата, където дебелите черни кабели са закрепени с болтове към купето - някъде не контактува добре, или пък минусовата клема на акумулатора не е затегната добре и не контактува добре. Най-общо - минусовата верига в колата се нарича за кратко "маса".Отиди в първата срещната железария и си купи "мултицет със зумер" за 8-10 лв. Това е уред, който в себе си съдържа "волт-мер", за който колегата спомена по-нагоре. В раздел Автоелектроника има тема за това как се работи с такъв уред. С него ще можеш да направиш посочените измервания.
                Ще го купя въпросния уред, благодаря!P.S. Понеже съм "индианец" в тази област, няма ли да ме хване ток при изключена кола, ако реша да позатегна клемите евентуално на акумулатора?

                Коментар


                  #9
                  Viiipeer я по-добре не пипай сам, а помоли някой за съдействие да ти покаже и тогава. Ток няма да те хване ама уреда може и да си повредиш.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X