Здравейте, колеги!Миналата зима забелязах странен проблем, който започна да се проявява при много ниски минусови температури. Проблема беше, че при палене след като съм загрял свещите при завъртане на ключа - стрелката на километража скача до 140км и веднага пада след като съм запалил двигателя. На всичкото отгоре ми нулира пробега...Това се е случвало около 5 пъти и не съм му обръщал особено внимание.Наскоро проблема се появи и си мислех, че е свързано с монтажа на дистанционно за централно заключване. След като потърсих в интернет, видях че това за стрелката го има и при други автомобили, но никъде не се споменава за нулиране на пробега. Дали имам повод за притеснение относно неизправна електроника, или да очаквам акумулатора да си замине?P.S. Само да добавя, че това става при първо палене и се усеща леко тормозене при палене.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с Fiat Brava 1.9TD 75
Collapse
X
-
Постави един волт-мер на акумулатора и кажи до къде пада напрежението при старт. Като запалиш, наблюдавай какво се случва със заряда и пиши. Ама по-подробно. За колко време например напрежението стига 14В и т.н. Абе примерно какво става първите 5мин след запалване. Мери директно на клемите на акумулатора и се увери, че са стегнати добре и контактуват добре.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Постави един волт-мер на акумулатора и кажи до къде пада напрежението при старт. Като запалиш, наблюдавай какво се случва със заряда и пиши. Ама по-подробно. За колко време например напрежението стига 14В и т.н. Абе примерно какво става първите 5мин след запалване. Мери директно на клемите на акумулатора и се увери, че са стегнати добре и контактуват добре.
Коментар
-
Значи, че на местата, където дебелите черни кабели са закрепени с болтове към купето - някъде не контактува добре, или пък минусовата клема на акумулатора не е затегната добре и не контактува добре. Най-общо - минусовата верига в колата се нарича за кратко "маса".Отиди в първата срещната железария и си купи "мултицет със зумер" за 8-10 лв. Това е уред, който в себе си съдържа "волт-мер", за който колегата спомена по-нагоре. В раздел Автоелектроника има тема за това как се работи с такъв уред. С него ще можеш да направиш посочените измервания.
Коментар
-
ogi28b написа:Значи, че на местата, където дебелите черни кабели са закрепени с болтове към купето - някъде не контактува добре, или пък минусовата клема на акумулатора не е затегната добре и не контактува добре. Най-общо - минусовата верига в колата се нарича за кратко "маса".Отиди в първата срещната железария и си купи "мултицет със зумер" за 8-10 лв. Това е уред, който в себе си съдържа "волт-мер", за който колегата спомена по-нагоре. В раздел Автоелектроника има тема за това как се работи с такъв уред. С него ще можеш да направиш посочените измервания.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар