Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте ми маслен филтър за Фиат Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз само да кажа едно мнение за Hengst.При последната смяна на маслото на БМВ-то заложих на Hengst, защото е едно от най-доброто предложение на пазара.С "радост" установих, че в комплекта по принцип трябва да има 3 О-пръстена и дихтунг за пробката на картера.Да ама в комплекта в пликчето имаше само главния, голям О-пръстен и дихтунгата. Спестили са 2 О-пръстена, които по принцип се сменят при смяна на маслото.Естествено помислих, че е някакво менте. Разтърсих се специално в нет-а, за да видя комплекта и наистина този филтър върви само с един О-пръстен.Ха познайте друг път дали ще заложа на тази марка.Това въобще не е сериозно.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      ВО филтрите не са проблема. Проблема е търговеца, който смята, че филтъра е и за тази кола. Повечето филтри стават за поне няколко автомобила от различни марки, а те изискват различна окомплектовка. Един и същ филтър по-някой път има различни номера и разликата е само в окомплектовката.Така е и с маншоните за карета. Пример - Санта фе. Вътрешно и външно каре. Един и същ маншон но с разлечни номера на кутийте. Разликата вътре в комплекта - единият върви с два пакета грес. Причината, е че вътрешното каре е два пъти по-дълбоко. Е сега ако на мен някой търговец ми даде и за вътрешното същото като външното, марката ли ще обвиня!Затова си избирам номерата сам и поръчвам и купувам това, което съм преценил сам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        ВО филтрите не са проблема. Проблема е търговеца, който смята, че филтъра е и за тази кола. Повечето филтри стават за поне няколко автомобила от различни марки, а те изискват различна окомплектовка. Един и същ филтър по-някой път има различни номера и разликата е само в окомплектовката.Така е и с маншоните за карета. Пример - Санта фе. Вътрешно и външно каре. Един и същ маншон но с разлечни номера на кутийте. Разликата вътре в комплекта - единият върви с два пакета грес. Причината, е че вътрешното каре е два пъти по-дълбоко. Е сега ако на мен някой търговец ми даде и за вътрешното същото като външното, марката ли ще обвиня!Затова си избирам номерата сам и поръчвам и купувам това, което съм преценил сам.
        OK, кажи ми номер "E15H D59" за каква кола се предлага?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          С удоволствие, но утре.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Danchojn написа:
            С удоволствие, но утре.
            OK, няма проблем.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              На мен ми излиза като ’заместител’ за твоята, а специално за нея излизат само 2 модела:1. MANN-FILTER ’HU 818 x’2. PURFLUX ’L321’
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #22
                wwalker написа:
                На мен ми излиза като ’заместител’ за твоята, а специално за нея излизат само 2 модела:1. MANN-FILTER ’HU 818 x’2. PURFLUX ’L321’
                И какво викаш, само горните два филтъра са оригинал, а всичко останало в заместител. Сигурно и ОЕМ БМВ филтър ще се води заместител в този случай. А като спомена "заместител" демек заместител на...? Трябва да замества нещо... Какво замества?А специално за моята излизат над 20 модела филтри на различните производители. Останалото е въпрос на личен избор според марката.Но аз казах какво стана като избрах Hengst.п.п. PURFLUX в комплекта си предлага и 3-те О-пръстена. Просто за протокола.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  OK, кажи ми номер "E15H D59" за каква кола се предлага?
                  Моля, кажи точно какъв е автомобила щото този номер излиза за доста БМВ-та. Но този филтър, заедно и с аналога му на МАНН нямат такава окомплектовка.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Тези 2-та излизат специално за твоята от каталога на предлаганите откъдето аз пазарувам. Сигурно има още много, които не се предлагат там. Излизат и към 20 ’заместителя’, които също стават, но са правени за друг модел и както виждаш може да им липсва нещо в комплекта.Пиша конкретно за BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00- mot.(M57 306 D1)
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      wwalker написа:
                      Тези 2-та излизат специално за твоята от каталога на предлаганите откъдето аз пазарувам. Сигурно има още много, които не се предлагат там. Излизат и към 20 ’заместителя’, които също стават, но са правени за друг модел и както виждаш може да им липсва нещо в комплекта.Пиша конкретно за BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00- mot.(M57 306 D1)
                      BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00 нещо не е читаво в тия данни. Или е TDS или не е 135kW а е 160kW.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Danchojn написа:
                        BO написа:
                        OK, кажи ми номер "E15H D59" за каква кола се предлага?
                        Моля, кажи точно какъв е автомобила щото този номер излиза за доста БМВ-та. Но този филтър, заедно и с аналога му на МАНН нямат такава окомплектовка.
                        Както колегата в горния пост е написал, този филтър се предлага точно за моя двигател, който е M57 306 D1 и е 135кВ.Не търси под вола теле. Казах ти, че филтъра няма окомплектовка, която е необходима, за смяната му. Малоумна работа, още веднъж ще кажа.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Не търся под вола теле, но грешки стават нали, и това не е повод някой да бъде обявен за малоумен. Който не работи той не греши! Ето виж в онлайн каталога на Манн какво излиза. Къде е грешката! Ако съм прав, този филтър става за твоята кола, но не и окомплектовката - няма какво да се сърдиш на производителя. Този филтър става за още 4 марки коли! https://www.mann-hummel.com/mf_prodk..._c001_flag=1И тук данните не са ви наред http://www.sogefifilterdivision.com/...ue=PFX&lang=GB
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Не търся под вола теле, но грешки стават нали, и това не е повод някой да бъде обявен за малоумен. Който не работи той не греши! Ето виж в онлайн каталога на Манн какво излиза. Къде е грешката! Ако съм прав, този филтър става за твоята кола, но не и окомплектовката - няма какво да се сърдиш на производителя. Този филтър става за още 4 марки коли! https://www.mann-hummel.com/mf_prodk..._c001_flag=1И тук данните не са ви наред http://www.sogefifilterdivision.com/...ue=PFX&lang=GB
                            Както казах, този филтър не върви с пълната окомплектова и това е факт. А се дава за 4 различни марки автомобили по простата причина, че двигателя е един и същ. Логично е, нали?И при смяната на филтъра трябва да се сменят 3 О-пръстена, не 1, както е даден в комплекта.А за втория линк, който си дал, за филтър на Parflux, той си е оборудван и с 3-те О-пръстена.Със сигурност предпочитам да си взема филтър, който си има всичко в комплекта, както си е оригиналния филтър, вместо да се чудя сега от къде да взимам още 2 О-пръстена, дали ще са качествени и т.н.Както казах, хайде няма нужда... Ако си вземеш филтър за Фиат, той си е най-обикновено метално тяло заедно с уплътняващия пръстен. Там няма какво да сгрешиш.Но да не окомплектоваш филтъра с всичките пръстени, които се изискват при смяната му е пак ще кажа - малоумна работа. Особено, че цената не му е като за Фиат и да не сложиш 2 О-пръстена, които излизат почти без пари за производителя....
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Не споря. Като няма няма. Казвам само, че нещо не е наред с данните на автомобила, защото 135kW излиза че е TDS а не d. E53 d излиза че е след 2003 и е 160kW. А 135kW-я мотор от 2000-та година е TDS. Както и да е. Вие си знаете.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Danchojn написа:
                                Не споря. Като няма няма. Казвам само, че нещо не е наред с данните на автомобила, защото 135kW излиза че е TDS а не d. E53 d излиза че е след 2003 и е 160kW. А 135kW-я мотор от 2000-та година е TDS. Както и да е. Вие си знаете.
                                Не съществува 135кВ ТДС!Всички 135кВ са Д или код на мотора М57.ТДС-а е с код М51 и е до 105кВ.В крайна сметка се оказа, че не може да си вземеш филтър от Hengst, който да е окомплектоват за обслужване за този двигател.Филтъра си е специално правен за този двигател, защото не е правен за друг с друго окомплектоване, а да става и за този, но са спестени 2 О-пръстена.Малоумна работа, повтарям се.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X