Колеги,препоръчайте ми маслен филтър за Фиат Браво 1.4 12V 97 година. TsT хубава марка ли е?Видях го в магазина на Стамболийски.Въздушен също имат TsT.Въобще това TsT що за марка е.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте ми маслен филтър за Фиат Браво 1.4 12V
Collapse
X
-
Сложих TECNECO za 6 лв. от "T&N car".Старият също беше такъв.След смяната на маслото запалихме и лампичката остана да свети за около 5 секунди и после изгасна.Това нормално ли е след смяна на масло?Предполагам трябва време да се напълни филтъра.Маслото е 10W40.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Всеки един маслен филър, тръбва да съдържа два клапана. Един срещу оттичане на маслото в картера и един байпасен, който сработва при задръстване на филтъра. По този начин двг остава смазан, макар маслото да не се филтрира. Филтрите за някои автомобили не изискват такива клапани, защото те са в двг. Така са например всички, при които масленият филтър е тип "пълнител". Някои Опели са така също. Но в масовия случай клапаните във филтрите са необходимост, като някои двг-та са особенно чевствителни на тази тема и при неизправни клапани във филтъра за 10 000км стават големи бели - например G16B мотора на Сузуки. Опита ми ме е довел до тези две марки. Мерил съм им наляганията на сработване(не е лесно) и отклоненията са били винаги в рамките на 10%. Не само на нови но и на такива след 35 000км пробег, но тогава много зависи с какъв лубрикант се експлоатира колата. Филтърната хартия също не е маловажна но там, няма особенно какво да се пренебрегне и сбърка. Дори оригиналните филтри в Ауто Италия не са с качествени клапани вътре. Проверено е лично от мен. Да не говорим за оплътнителите. Попадали са ми филтри, които просто не могат да спрат да текат Съвсем скоро извадих от Нисан Микра(нова е), оригинален филтър и нямам думи просто, какво са и сложили за филтър............Та така, ако искате качествен филтър това са двете марки, но ИСТИНСКИ. Hengst имат и турско производство и колкото и странно да звучи, са читави, но въпреки това и аз ги избягвам. И двете марки са немски и си имат представители. Купуването от там гарантира липсата на проблеми. Нядавам се че ме разбра.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Хм, я си подплати твърдението, защото аз ги взимам от директен вносител и на тях ясно пише къде са произведени и произхода им е 100% гарантиран и той не е България за съжаление. Ако в България правим подобни неща с това качество аз съм първият, който ще ги купува. Ако в България ги дублират, трябва да напишат, че са произведени тук. Знам че тука се правят филтри, но аз лично такива освен въздушни не съм ползвал.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Работя във фирма която произвежда маслени , горивни , въздушни и кабинкови филтри за доста от големите компании ( МАН , Хенгст , Бош , Пурфлукс , Федерал Могул и други ) Пак казвам , наистина на Хенгст и най вече Бош се обръща голямо внимание за качеството , но по принцип един филтър който се произвежда при нас може да бъде в опаковки на всяка марка . Цялата продукция заминава в чужбина и тук в България няма представителство . П.С. Къде пише , че са произведени филтрите които вземаш ? Made in EU ?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар