Ате-то не са лоши,обаче грам не може да се сравняват с EBC-то. Вчера им навъртях 200км планинско и няма режим в който тая накладка да не спира уникално- без значение топли или студени. При мене АТЕ беше 85лв , Текстар (2 комплекта предни с разлепено феродо) 90лв , EBC-то дойде на 132лв .При положение че тия накладки се карат поне 30-40х км не си струва икономията.
Е колко уникално да спира? В момента, в който сцеплението на гумите стане по-малко от това на накладките спрямо диска - все тая с какви си, свършили са си работата. Да не би с АТЕ-то да не си успявал да блокираш гумите? Въпросът е като струват 1.5 пъти повече, дали ще живеят 1.5 пъти повече, иначе какъв е смисълът?
При положение,че съм пробвал 4-5 марки предни накладки мисля ,че знам кога има разлика между едните и другите. И със Стейнхоф блокират гумите- що караш с АТЕ тогава? Усещането в спирането и усилието за спиране са съвсем различни, на тези EBC коефициента на триене е 0.6 , докато на Ате е около 0.4 , EBC-то е сертифицирано до 900градуса, има ли друга накладка (единствено може би Ferodo DS и OMP ) която да не се запали още при 400-500 градуса?П.п Сетих се и друго- при скорости от 30км/ч с всякакви накладки можеш да блокираш колелата, ама пробвал ли си да ги блокираш при 120 да речем, там с едните няма начин да стане именно заради ниския им коефициент на триене.
Прав си, да не се отклоняваме от темата с безсмислици. Извинявай, че се усъмних в смисъла на тези накладки. Ти си вадиш парите, и знаеш кое е най-добро за теб.
Колега, дай малко инфо за тия накладки, като пара, и качество.Иначе добре изпъкват с тоя жълт свят,но ще требва и готини джанти ,за да се виждат отдалече.... :D
Коментар