Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

С каква марка накладки карате колата си?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Airfan написа:
    Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
    Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя. И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя. И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      BO написа:
      Airfan написа:
      Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
      Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя. И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя. И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
      BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.

      Коментар


        #48
        Airfan написа:
        BO написа:
        Airfan написа:
        Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
        Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя. И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя. И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
        BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.
        А бе очевидно разликата в стила на каране е основния фактор.И аз съм с дискове на АТЕ пауър диск (алтернатива на твоите), пак с накладки АТЕ, но джантата ми се цапа след седмица.В момента съм на 10к километра от смяната им и накладките визуално изглеждат чисто нови. Даже на задните дискове до скоро им се виждаше обработката на диска от машините - демек не са станали огледални. А не съм излизал от града от смяната им. :P
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #49
          Airfan написа:
          BO написа:
          Airfan написа:
          Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
          Всичко зависи от това, как се кара колата.И аз съм такъв тип шофьор, който гледа ситуациите на пътя и използвам спирачка по-рядко от останалите шофьори по пътищата. Всекидневно постоянно виждам пред мен колата как натиска спирачка. Само за да дойда до работа натискам поне 3-4 пъти по-рядко спирачката от колата пред мен да речем.Така става като гледаш пътя напред с поне 3-4 коли, като гледаш светофарите от 300 метра, като спираш на скорост и още много трикове, които се усвояват с времето, ако имаш желание разбира се.И един пример - като смених дисковете и накладките на БМВ-то ми трябваха над 2000 километра само, за да ги сработя. И на Либрата така - точно преди да я продам й бях сменил пак дисковете и накладките. Бях минал 500км с новите части, когато дойде купувача да я гледа. И един тест драйв. И изненадващо по време на теста трябваше да натиска истински спирачката, за да няма конфликт на интереси на пътя. И това спиране сработи спирачките на 90%. А сигурно щях да мина още 500-1000 километра преди да се "върне" истинското спиране отново. :D
          BO, 65 000 км са адски много за предни накладки, особено ако има повече от 50:50 градско към извънградско и накладките са меки така, че да свършва накладката, а не диска... Както и да го мислиш спирачка се ползва в града - неизбежно е. В момента съм с накладки АТЕ и дискове Брембо Макс и съм на около 20 000+ с този комплект, а накладките са на половина вече. Определено не карам постоянно агресивно и не спирам винаги с двигателя. Но пък мия колата, след 2 км и 5-6 спирания вече има лек черен филм по джантите.
          Хм, не си го спомням това спиране :D На Бравото ми смених предни накладки 90 000 след като го купих. Сега ще кажете, че съм сменил 3 комплекта дискове през това време, да, ама не. Дисковете изкараха още около 20 000 км и се изкривиха, а и бяха на минимума вече. Задните накладки някъде на 110 000 откакто я взех ги смених. Барабаните са фира и те. Колата като за модела си спираше перфектно. Обаче 90% от километрите ми са извънградско, макар всекидневно да я карах по 30-40 км и софийско. Който иска да вярваНакладките отпред бяха Галфер, отзад не знам, просвирване от спирачки на моя кола досега не съм чувал.Трябва да се има предвид и теглото на автомобила. Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, а тя не знам дали има повече от 3-4 000 градско при мен, отделно има ППХ и може да се спира с отпускане на газта, за разлика от газираното браво, което е с моторче като миксер и там моторната спирачка е много по-слаба. Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #50
            S_BANKOV написа:
            Нямам достъп до снимките в момента, проблема е при мен. Но ако не ти се свалят накладките, да ги разгледаш, отиваш в един магазин и питаш "имате ли търстинг, може ли да ги видя" и сам ще разбереш за какво ти говоря, в тях просто си стърчат стружките.
            Ми точно това съм качил, снимки от накладка "Тръстинг", дори преди да я снимам я измих. Диска съм го снимал ,от два ъгъла даже,за да се видят браздите :D ,който са 500-700 км от както са сложени.Не ми се играе да смалявам снимките, защото ще падне качеството,пък и нещо не ме допуска да качвам, бил съм препълнил лимита,
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #51
              pakumba написа:
              ... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
              Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :P
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #52
                Airfan написа:
                Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
                Днес реших да погледна в какво състояние са, пък и да изпиля ръбчето, което предизвиква неприятно цвилене понякога. За километрите съм грешка, не са 65, а 63 000.Остатъчната дебелина на феродото е 7 - 7.5 мм. Самото то не е опечено, много леко го изпилих, за да направя фаска, за да не скърца по ръбчето на диска. Дисковете са оригиналните, не са сменяни. Тези дни ще сваля и барабаните отзад, да видя как е там. Колата е Поло комби, 1.6 74 киловата, мотор AFT...............................А, пропуснах - 70% от карането ми е градско.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #53
                  BO написа:
                  pakumba написа:
                  ... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
                  Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :P
                  Дано да се шегувате?!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #54
                    muns61 написа:
                    Airfan написа:
                    Аз чета, muns61, но пак ми се виждат много 65 000 км. Освен ако не караш предимно извънградско, тогава да речем може да се съглася.
                    Днес реших да погледна в какво състояние са, пък и да изпиля ръбчето, което предизвиква неприятно цвилене понякога. За километрите съм грешка, не са 65, а 63 000.Остатъчната дебелина на феродото е 7 - 7.5 мм. Самото то не е опечено, много леко го изпилих, за да направя фаска, за да не скърца по ръбчето на диска. Дисковете са оригиналните, не са сменяни. Тези дни ще сваля и барабаните отзад, да видя как е там. Колата е Поло комби, 1.6 74 киловата, мотор AFT...............................А, пропуснах - 70% от карането ми е градско.
                    небой се с тези накладки ще смениш още едни дискове и така ще минеш 100000-120000км с едни накладки,два чифта дискове и отвратителни спирачки,но пък си е далавера-аз сменям накладки на 10000,макс 15000км което прави средно 10 чифта накладки(което като сума е по-голяма отколкото 2бр. дискове и едни накладки)а и аз през това време ще сменя и дисковете та......
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #55
                      Jimy написа:
                      BO написа:
                      pakumba написа:
                      ... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
                      Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :P
                      Дано да се шегувате?!
                      Въобще не. Другия път като свалям там ще направя снимки и ше мерна диска. Боби 100% си е записал на какви км ги е сменил и ще знаеш дали диска не е заминал повече от накладките. Абе не знам ама колата спира чудесно, затова не ми дреме.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #56
                        Според мен не е нормално диска да свършва преди накладката!!! Ако се случва това едно от двете е пълен боклук и има нещо сбъркано.
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #57
                          harifg написа:
                          Отпред съм с накладки марка WAGNER (производител е Federal Mogul ), а отзад, съм с накладки TRUSTING.
                          Хе - хе, и аз съм по абсолютно същия начин.Много съм доволен от тези белгийските WAGNER, TRUSTING-а също не са лоши.ПП: Тези, с които дойде колата от Италия, според майстора бяха "Лукас". С тях спираше като чисто нова кола с ABS, затова жената, която ми я продаде, до последно си мислеше, че Фиата има ABS :D
                          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                          Коментар


                            #58
                            pakumba написа:
                            Jimy написа:
                            BO написа:
                            pakumba написа:
                            ... Сега гледам Либрата, че за малко над 40к км е направила сериозен ръб на дисковете, особено отпред, ...Според мен между 20 и 30к км още на тези дискове на Либрата и са за боклука, накладки има бол.
                            Май беше с Текстар отпред.Демек на едни накладки Текстар сменяш два комплекта дискове. Май така излиза. :P
                            Дано да се шегувате?!
                            Въобще не. Другия път като свалям там ще направя снимки и ше мерна диска. Боби 100% си е записал на какви км ги е сменил и ще знаеш дали диска не е заминал повече от накладките. Абе не знам ама колата спира чудесно, затова не ми дреме.
                            183020км.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              аз се каня да сменя дисковете, защото са износени достаи се чудя какви да сложа и какви накладки
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #60
                                Нещо не мога да гласувам. 1. Оригиналните части на Пандата - дисковете незнам какви са. Накладките са на Феродо. Бяха на Феродо. Съответно предните ми скапаха за 30 000км дисковете и по тази причина изчезнаха от колата. 2. В момента отпред съм с накладки Ремза и дискове ТРВ, защото нямаше дискове Ремза за Пандето. От зад съм с оригиналните дискове и накладки Ремза също. Тях успях да ги спася от недоразумението наречено Феродо.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X