В реда на смените:1смяна Simer-биваха 50х.км.2смяна TRW-много доволен ,но изкараха едва 10х.км.От Околчица до Мездра ги опекох благодарение на колите след мен,но като спряхме всички коли пушеха еи голямо бързане направо ще ме прескочат3смяна Remsa 5х.км.олягаха и пак не спираше4смяна TRW за сега са добре ,но дисковете са за смянаПроект : Смяна на дисковете с вентилирани на 257мм.Ще заложа или на Delphi или Remsa поради финансови причини
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С каква марка накладки карате колата си?
Collapse
X
-
От месец съм на Trusting , преди това бяха Ferodo слагани в Италия,значи в началото не спираха както трябва,но сега вече след 500км,нещата си идват на мястото.Спрямо предните ,като че ли по-малко цапат джантите,но сигурно са по-твърди,но с времето ще покажат що за стока са.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Airfan написа:Тръстинг са дърво, да знаеш просто..Само не знам какъв е критерия за определяне на дадени накладки за дърво ,кой неща се глада ,че да ги определя .Предполагам че са три, да не свирят,да спират при всякви условия на натоварване,и последно е пробега,който се разбира с времето дали накладката се износи ,или диска....
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:От месец съм на Trusting , преди това бяха Ferodo слагани в Италия,значи в началото не спираха както трябва,но сега вече след 500км,нещата си идват на мястото.Спрямо предните ,като че ли по-малко цапат джантите,но сигурно са по-твърди,но с времето ще покажат що за стока са.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Отпред съм с дискове и накладки ETF. Дискове можех да взема други, но за накладките беше голема мъка (ако някой го интересува: цък ) Свирят малко, но кво да се правиОтзад - вече не помня, купувах ги от Козлодуй по препоръка на майстора.
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
65 000 км карам с някакви китайчета, нещо като Жо Йонг се четеше, или подобно. Спокоен шофьор съм и ползвам минимално спирачки, та накладките имат още хляб. Феродото е меко и пуска доста чернилка, като мия с водоструйката, дисковете не са износени. От тази марка съм сложил на доста хора и нямаше оплаквания, но ги преопаковаха май в кутийки вече, с ново име и с двойна цена...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
betuk написа:Airfan написа:Тръстинг са дърво, да знаеш просто..Само не знам какъв е критерия за определяне на дадени накладки за дърво ,кой неща се глада ,че да ги определя .Предполагам че са три, да не свирят,да спират при всякви условия на натоварване,и последно е пробега,който се разбира с времето дали накладката се износи ,или диска....
muns61 написа:65 000 км карам с някакви китайчета, нещо като Жо Йонг се четеше, или подобно. Спокоен шофьор съм и ползвам минимално спирачки, та накладките имат още хляб. Феродото е меко и пуска доста чернилка, като мия с водоструйката, дисковете не са износени. От тази марка съм сложил на доста хора и нямаше оплаквания, но ги преопаковаха май в кутийки вече, с ново име и с двойна цена...
Коментар
-
Airfan написа:betuk написа:Airfan написа:Тръстинг са дърво, да знаеш просто.muns61 написа:65 000 км карам с някакви китайчета, нещо като Жо Йонг се четеше, или подобно. Спокоен шофьор съм и ползвам минимално спирачки, та накладките имат още хляб. Феродото е меко и пуска доста чернилка, като мия с водоструйката, дисковете не са износени. От тази марка съм сложил на доста хора и нямаше оплаквания, но ги преопаковаха май в кутийки вече, с ново име и с двойна цена...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
S_BANKOV написа:betuk написа:От месец съм на Trusting , преди това бяха Ferodo слагани в Италия,значи в началото не спираха както трябва,но сега вече след 500км,нещата си идват на мястото.Спрямо предните ,като че ли по-малко цапат джантите,но сигурно са по-твърди,но с времето ще покажат що за стока са.пък бразди не виждам, освен че още не е легнала напълно на цялата площ накладката.Даже специално за снимката я измих накладката за да се вижда по-добре,единствения проблем беше от вътрешната страна,там от външния край опирало единия край на диска,който си има ръб от експлоатация,и може би водачите на спирачният апарат който направляват друга страна на апарата ако правилно ме разбираш, да не е прилепнала добре накладка.Предния път не ги смазах тия водачи, може би оттам бе проблема в началото, дясното колело по да загрява от лявото.Ако на това му викаш бразди на диска, то на шефа зафирата е дълбока оран е тогаваа
,днеска ги гледах ,и ми се наби от два метра браздата. http://prikachi.com/images/99/6442099n.jpghttp://prikachi.com/images/100/6442100r.jpghttp://prikachi.com/images/98/6442098E.jpghttp://prikachi.com/images/100/6442100r.jpg
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Нямам достъп до снимките в момента, проблема е при мен. Но ако не ти се свалят накладките, да ги разгледаш, отиваш в един магазин и питаш "имате ли търстинг, може ли да ги видя" и сам ще разбереш за какво ти говоря, в тях просто си стърчат стружките.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар