Permafuse отпред и отзад.Цената им беше добра като ги вземах и вече 50 000 км са ок.
Ако на това викаш ОК, аз съм трамвайче... Отдавна трябваше да са приключили, че дори и втория ти комплект трябва да си преполовил вече...Пермафюз са някакво жалко подобие на накладка, пълно с метални стърготини... не бих ги сложил никога аз лично.
Може и да е така при твоят начин на каране Колата се кара предимно извънградско (да не кажа изцяло) и спокойно. На 100 км преход разликата в броя спиране сравнено в градски цикъл е огромна. Същото е и със съединителя.Може и да е боклук както казваш, реално за мен спира по - добре от предните накладки които бяха на колата от Италия. А и е време да ги погледна вече, макар да няма признаци на износване.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Ако на това викаш ОК, аз съм трамвайче... Отдавна трябваше да са приключили, че дори и втория ти комплект трябва да си преполовил вече...Пермафюз са някакво жалко подобие на накладка, пълно с метални стърготини... не бих ги сложил никога аз лично.
Какъв е показатела за добри накладки става дума за предни задните и без това не спират.Колко пермафюз си износил колега за да си толкова критичен 4-5 комплекта или 10-15?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Ако на това викаш ОК, аз съм трамвайче... Отдавна трябваше да са приключили, че дори и втория ти комплект трябва да си преполовил вече...Пермафюз са някакво жалко подобие на накладка, пълно с метални стърготини... не бих ги сложил никога аз лично.
Какъв е показатела за добри накладки става дума за предни задните и без това не спират.Колко пермафюз си износил колега за да си толкова критичен 4-5 комплекта или 10-15?
Виждал съм два комплекта, които износиха в единия случай някакви (незнам какви) дискове и втория Брембо-та за под 20 000 км. За сметка на това накладките не бяха мръднали почти, особено в случая с Брембото, което го монтираха чисто ново с чисто нови Пермафюз. И в двата случая бяха на Браво ЖТД с предимно градски цикъл на движение.Слава богу не съм имал честа да карам с тях, няма и да ги пробвам дори.
Колата я карам с газ и бензин, накладките използвам само за спиране! :D Предните ми накладки са Жо Йонг, или както так се чете. Спират хубаво, не свирят, пускат черен пепеляк и са неприлично евтини. Ама май вече не се предлагат...
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Моля в темата да не се обсъжда дали дадена марка са по-добри или по-лоши от други
sok1 написа:
Textar отпред и Permafuse отзад.П.С. Хубаво би било да има възможност да се избира по две опции от анкетата.
Платформата на форума не поддържа такива анкети, доколкото знам. Новата, която се прави полека-лека, поддържа както повече от един отговор, така и възможност за промяна на отговора след време. Ама айде, че много се заприказвахме
Накладките ми са TRW. Не знам с какви дискове съм, защото не съм ги сменял досега, но откакто съм взел колата съм направил 90000км. Преди това на колко са били не е ясно. Така, че дадени дискове ми ги хвалете като минете с тях поне 100000км. Това "Минах с тях 10000/20000/30000 и няма проблем" просто не е сериозно. Смятам да ги сменя моите в най-скоро време пак с TRW, тъй като съм доволен от накладките им, предполагам, че и дисковете също са добри. Отзад нямам представа, сменях накладките, не че има някакво значение на кола с двигател отпред, предно предаване и барабанни спирачки отзад.
Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
ex FIAT Bravo 1.6 - RIP
На типото съм карал с феродо и не бях доволен, после минах на тръстинг и бях сравнително доволен, след това OMP спорт - превъзходни когато загреят, ноо иначе нямаше никой, сега съм с валео и доста лесно прегряват при това с 284мм дискове ... Купето го купих с предни ремза на 80тина % страшно лесно прегряха и спряха да спират, сега на купето съм с TRW отпред и текстар отзад и засега съм доволен...
Предните спирачни апарати са с Феродо - ФДБ! Задните ми дискове мисля, че са с накладки АТЕ ... , но каквито и да са накладките то те НЕ трябва да надживяват дисковете или барабаните, на които са монтирани!п.п. Ланчията на баща ми е с чисто нови Вагнер отпред и Райкам отзад, отпред са сменени и дисковете с нови ... след известен париод от време ще стане ясно, какво качество предлагат тези Вагнер ?!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
мених накладките отзад с АР. Ииии едното колело особено през зимата започна да спира много. Особено като е престояла известно време. Смених всички спирачни маркучи - имаше подобрение, ама не съвсем.Дали може да от накладките? защото се появи след смянатас електронен регулатор съм
мених накладките отзад с АР. Ииии едното колело особено през зимата започна да спира много. Особено като е престояла известно време. Смених всички спирачни маркучи - имаше подобрение, ама не съвсем.Дали може да от накладките? защото се появи след смянатас електронен регулатор съм
провери си въжетата на ръчната и обезвъздуши спирачките, като преди това махни бушона на АБС ... тази процедура има значение при обезвъздушаването им, след това го върни на мястото му!!!edit: извинявам се че се отклонявам от темата, но е ето причината за махането на бушона на АБС преди обезвъздушаване на спирачна система оборудвана с АБС: http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1676
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Коментар