Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо има толкова много негативни мнения за масло Селения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Гледам луд спор се заформи за тези масла,но според мен истината е една,че има редовно и не редовно сменяне на маслото;двигатели които поддържат добро налягане и двигатели не дотам добро,особено вторите ако са и с хидравлични клапани се появяват и чуканията в газоразпределителния механизъм.Визкозитетния клас на маслото зависи от атмосферните условия при които се експлоатира маслото.0 и 5 са за много судени места а 10 и 15 са за по умерени температури.Това се отнася за изправни двигатели,които поддържат добро налягане на маслото.За по износени двигатели има малко по гъсти масла за студен старт.Според мен за нашите условия 10В40-50 е най-добро за двигателите.Добрия двигател не бива да работи шумно с което и да е масло от тези класове.Всеки един производител дава диаграма на температурния диапазон на маслата при експлоатацията на автомобила.Всичко друго са самовнушения и ненужни спорове,които объркват колегите незапознати с тези неща.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #32
      Служебен Fiat Doblo,1.3 Multijet,кара се от чисто ново(2006г.).До 60к се ходеше на оторизиран сервиз,смяна на масло на 15к,още на втората смяна смениха Selenia с Castrol.Лични наблюдения-разход със Селения-над литър за 10к,при Кастрол пак не беше добре-поне 0.5л на 10к,едвам избутвах до смяна на 15к(колата поема около3.2 литра).След изтичане на гаранциите сменихме изобщо марката на маслото(в общи линии-непопулярна) 5/40-полусинт.,ами 3.2 наливам и на 15к.гарантирано вадя 3 литра,изобщо не доливам за пробега!Колата е вече доста над 100к и няма нито един проблем.Същото "непопулярно" масло ползвам и на личните си автомобили,нямам оплакване нито от мотори,нито от цената на маслото.Сигурно има и по-добри,но за тези коли(италианка,германка,японка,корейка..две дизелни и две бензинки)-определено става.Чудна работа е това-Търговията..
      "Науката започва с измерването..."

      Коментар


        #33
        Сподели кое е това "непопулярно" масло,че да не правим и ние проба-грешка.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #34
          Моята я карам само със Селения 5W40 над 150000.Никакви ядове.Грам не харчи.Последния път ми сложиха кастрол и мотора работи доста по шумно.Ама знам ли можи и да не са го сменили.
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #35
            Напиши наистина какво е това "непопулярно масло". Аз мога от опит да споделя, че винаги съм наливал 10в40 със следните марки2 пъти Селения 3 пъти Репсолведнъж смес от 1 л шел, 0,75 литра 15в 40 арал и 2 литра селения- смених го на 7000 км1 път шел4 пъти фукс1 път наливен елфКолата ми не гори масло не го е и горяла. След над 100 000 км на газ и след последните 3 смени на фукс забелязвам съвсем леко чукане на клапани при студен старт зимата. Най-тих беше мотора с ШЕЛ.Аз съм на мнение, че ако мотора е здрав няма значение марката на маслото, визирам в случая нормална експлоатация а не цедки в лютеницата.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #36
              Здравейте, от месец съм собственик на FIAT Punto 1.9jtd (85hp), след като го взех му смених маслото със SELENIA WR DIESEL 5W40, и направо останах учуден от резултата. Двигателят започна да работи доста по тихо почти като бензинка (силно казано) . Изминал съм до сега към 2к км и не е спаднало грам нивото.Избягвайте пластмасовите туби на Селениа според много хора той е някакво менте.

              Коментар


                #37
                Да споделя и аз наблюденията си - преди няколко седмици смених маслото със Селения Голд, произведено от Petronas и започнах да забелязвам, че когато колата не е карана няколко дена след запалването й, първите 1-2 минути има някакво ясно изразено тракане /чаткане/ от към двигателя, което в последствие изчезва. Преди пак е карана с Голд, но такъв ефект не бях забелязвал. Започвам да си мисля, че може би смяната на производителя се е отразила негативно на качествата на това масло и може би е време да мина на друга марка.
                Fiat Marea 1.8 16V

                Коментар


                  #38
                  Нормално е зимата когато е стояла колата дълго на едно място първите някоо секунди до минута да се чува тракане от двигателя. Все пак трябва време да се качи маслото. И при мен е така зимата. Лятото го няма тоя проблем.
                  _/''''''''''''''''''''''''\_
                  //---------------\\
                  [( )== //// ==( )]
                  |_|'------------'|_| ....Punto

                  Коментар


                    #39
                    MorningEnergy написа:
                    Нормално е зимата когато е стояла колата дълго на едно място първите някоо секунди до минута да се чува тракане от двигателя. Все пак трябва време да се качи маслото. И при мен е така зимата. Лятото го няма тоя проблем.
                    Пълни глупости. Тракане не трябва да има!

                    Коментар


                      #40
                      На мен един приятел (вече 3 години притежава Стило като моето - 1.9 jtd, 115 hp) ми препоръча да сипвам Selenia wr 5w40, като добави, че и 10-ка да слагам не е проблем. Споделям казаното от него, защото той е изключително доволен от маслото.
                      FIAT Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #41
                        След 147000км. само със Селениа 20К и два пъти с Голд двигателя все още си върши работата по предназначение при всякакви атмосферни условия и прочие Няма чукания тропания и подобни описани от някои колеги Заключение : Който си кара автомобила с други масла различни от Селениа да е жив и здрав и много безаварийни километри , но да не плюе излишно маслото Селениа . Който с каквото си е харесал като марка да си го кара , жив и здрав. По думите на някои колеги аз би трябвало да съм направил минимум 5 ремонта защото видиш ли карам със Селениа. Пълни глупости , има само едно мнение на колега с което съм съгласен че след 6500-7000км. Голд-а започва да си го хапва двигателя и затова го смених с Селениа 20К. При него на 15-16000км маслото е на половина на щеката , което според мен е нормално. Глупости не пишете че "...аз карам с ..... масло и от смяна до смяна него бара" А повечето едва ли правите повече от една смяна годишно {и то по принуда че е направило година маслото не че е направило километри } Но супер експертни мнения не липсват, както и мнения от типа "...карай само с едикакво си масло и немаш грижи" Лека вечер
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          И ти ли? Още един човек, за който съм останал със силно положително мнение от постовете му, ми падна в очите.
                          Atanas71 написа:
                          След 147000км. само със Селениа 20К и два пъти с Голд двигателя все още си върши работата по предназначение при всякакви атмосферни условия и прочие Няма чукания тропания и подобни описани от някои колеги Заключение : Който си кара автомобила с други масла различни от Селениа да е жив и здрав и много безаварийни километри , но да не плюе излишно маслото Селениа . Който с каквото си е харесал като марка да си го кара , жив и здрав. По думите на някои колеги аз би трябвало да съм направил минимум 5 ремонта защото видиш ли карам със Селениа. Пълни глупости , има само едно мнение на колега с което съм съгласен че след 6500-7000км. Голд-а започва да си го хапва двигателя и затова го смених с Селениа 20К. При него на 15-16000км маслото е на половина на щеката , което според мен е нормално. Глупости не пишете че "...аз карам с ..... масло и от смяна до смяна него бара" А повечето едва ли правите повече от една смяна годишно {и то по принуда че е направило година маслото не че е направило километри } Но супер експертни мнения не липсват, както и мнения от типа "...карай само с едикакво си масло и немаш грижи" Лека вечер
                          От една отдавна заключена тема:
                          Atanas71 написа:
                          При мен е подобно , двигателя утихна веднага след смяната на 20К с Политрон. Интересното е и друго , до сега съм минал 11000км. от смяната а маслото си е още в горната част на щеката Very Happy докато със Селениа-та отдавна да е хапнал литърче. Имаше един шум в областа на разп. вал на изпуск. клапани просто липсва изчезна. Така че разни многознайковци и виртуални анализатори малко да успокоят топката и да не плюят по нещо за което са слушали .... някой им е казал... и подобни хвърляния на боб. Маслото си е показало качествата на практика и теория не само при мен
                          В този пост съм написал някои неща за Селения, но никой не иска да ги прочете. Разберете, до скоро Селения беше една опаковка с неясно съдържание. Вече, може би, в тази опаковка се наливат само продукти на Petronas.Лека вечер....
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #43
                            Stefanaki написа:
                            И ти ли? Още един човек, за който съм останал със силно положително мнение от постовете му, ми падна в очите.
                            Atanas71 написа:
                            След 147000км. само със Селениа 20К и два пъти с Голд двигателя все още си върши работата по предназначение при всякакви атмосферни условия и прочие Няма чукания тропания и подобни описани от някои колеги Заключение : Който си кара автомобила с други масла различни от Селениа да е жив и здрав и много безаварийни километри , но да не плюе излишно маслото Селениа . Който с каквото си е харесал като марка да си го кара , жив и здрав. По думите на някои колеги аз би трябвало да съм направил минимум 5 ремонта защото видиш ли карам със Селениа. Пълни глупости , има само едно мнение на колега с което съм съгласен че след 6500-7000км. Голд-а започва да си го хапва двигателя и затова го смених с Селениа 20К. При него на 15-16000км маслото е на половина на щеката , което според мен е нормално. Глупости не пишете че "...аз карам с ..... масло и от смяна до смяна него бара" А повечето едва ли правите повече от една смяна годишно {и то по принуда че е направило година маслото не че е направило километри } Но супер експертни мнения не липсват, както и мнения от типа "...карай само с едикакво си масло и немаш грижи" Лека вечер
                            От една отдавна заключена тема:
                            Atanas71 написа:
                            При мен е подобно , двигателя утихна веднага след смяната на 20К с Политрон. Интересното е и друго , до сега съм минал 11000км. от смяната а маслото си е още в горната част на щеката Very Happy докато със Селениа-та отдавна да е хапнал литърче. Имаше един шум в областа на разп. вал на изпуск. клапани просто липсва изчезна. Така че разни многознайковци и виртуални анализатори малко да успокоят топката и да не плюят по нещо за което са слушали .... някой им е казал... и подобни хвърляния на боб. Маслото си е показало качествата на практика и теория не само при мен
                            В този пост съм написал някои неща за Селения, но никой не иска да ги прочете. Разберете, до скоро Селения беше една опаковка с неясно съдържание. Вече, може би, в тази опаковка се наливат само продукти на Petronas.Лека вечер....
                            Радвам се че има хора които все пак са останали впечатлени от мое мнение , колкото и рядко да пиша.С извинение добавям и една пропусната от мен смяна на маслото с Политрон.Поради това че трябва да го поръчам и да чакам пак се върнах на Селениа .
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #44
                              Ползвал съм Селения само след първоначалното обслужване на Мареата. После го смених с Xenum 10w50, и до сега съм извършил 3 смени с Q8 10w40. Работата на мотора си е еднаква с всички видове масла, които съм използвал. Ей така го сменям на 8000 км Винаги го глася на макс и за тия километри(ако се има вяра на щеката, понеже от едната страна показанията са на макс а от другата 1/4 под максимума) което означава разход на масло около 200-250 мл за 8000 км. Двигателя вътре свети, няма налепи и отлагания. Радвам се ,ч е имам тази Мареа Общо казано.....нямам оплаквания от използваните масла!
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар


                                #45
                                Как сравнявате различни масла ? Това , че са със еднакъв вискозитет НЕ значи , че са еднакви / затова резултатите при един и същ двигател са РАЗЛИЧНИ / Къде остава актуалният въпрос - кое е менте и кое не ? Моят опит - ако караш италиянска кола и имаш проблеми със SELENIA - не е добре !

                                Коментар

                                Working...
                                X