На която кажеш. А износеният от употреба бастун ще го намериш под мокета на багажника - бабата от склерозата го е забравила. Хора, осъзнайте се - тапицерия, волан и скоростен лост струват 200лв. При инвестиция в колата от 1000лв. и крайна цена 4300 - автотърговеца е на кирия 3к И особено като е "все едно човек не е влизал в нея". По автокъщите видях така изблизани коли, че все едно вчера са им свалили найлоните и днес ни го продават на 1/4 от цената.Да не забравяме - в БГ може да караме по 10к/годишно, но в Юръп се кара 10к/месечно. А и някои от нас познават хора от форума дори, които на една година навъртат 70к на колите си.
КАрах 2 години с Селения Голд, преди месец сложих Тутела - не виждам разлика
Карам 3 години със Селения и разлика не виждам.
milenig написа:
прочутото Selenia 20K както пише в книжката и както е карано и сменяно винаги от предишния собственик на около 15 хиляди по сервизни документи. Исках да Ви споделя че мотора стана определено по шумен с него. Но това не е всичко, отворих капака на клапаните да сменя гарнитурката защото сълзеше и какво да видя вътре - НАГАР, невъобразимо много нагар. Никога не бях виждал такава чернилка. Само триещите елементи на вала бяха лъскави. И сега какво, какво му е хубавото на това масло че не се сещам.
И се заблуждаваш ,че този нагар се е образувал за този пробег ли?С риск за автомобила ми аз ще покарам ей така за пробата малко с Диона М10 Д едно време я произвеждаха.Сигурно от двигатела ще извадя дървени въглиша за барбекю.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Сигурно си прав но една кола като е"изморена"ако щеш и волана и салона да и смениш все си изглежда"изморена". Освен това има абсолютно изрядни сервизни документи което също говори на колко км е колата, даже и на амортисьорите пише 2001 година и вози като футболна топка. Абе на кой ще му се занимава да я рециклира тая кола за да и вземе 1500 евро, това да не е някой ретро мерцедес с номизматична стойност. Фаровете ако щеш са абсолютно кристални и на тях пише 2001 година, даже е с оригиналното гърне. Всъщност и на 500 к да е тая кола не виждам защо трябва да има такава чернилка вътре в мотора. Компресия не липсва, маслото не го хаби, не пуши отзад. Освен от маслото от какво друго. Имах впредвид че маслото 20К може би не е най доброто. Какво като на капака и в книгата пише Selenia и Paraflu, нали се сещаш че ако Fiat не го бяха написали това тия масла никой нямаше да ги ползва. Маркетинг !
Сигурно си прав но една кола като е"изморена"ако щеш и волана и салона да и смениш все си изглежда"изморена". Освен това има абсолютно изрядни сервизни документи което също говори на колко км е колата, даже и на амортисьорите пише 2001 година и вози като футболна топка. Абе на кой ще му се занимава да я рециклира тая кола за да и вземе 1500 евро, това да не е някой ретро мерцедес с номизматична стойност. Фаровете ако щеш са абсолютно кристални и на тях пише 2001 година, даже е с оригиналното гърне. Всъщност и на 500 к да е тая кола не виждам защо трябва да има такава чернилка вътре в мотора. Компресия не липсва, маслото не го хаби, не пуши отзад. Освен от маслото от какво друго. Имах впредвид че маслото 20К може би не е най доброто. Какво като на капака и в книгата пише Selenia и Paraflu, нали се сещаш че ако Fiat не го бяха написали това тия масла никой нямаше да ги ползва. Маркетинг !
Подкрепям това мнение! Мойта кола е нова, също дойде с 20К и също не съм доволен. Това не е най-доброто масло за нашите коли. В момента съм с Кастрол, cкоро ще е с Политрон. И двете са пълни синтетики 5W40.
Коментар