От няколко дена насам като натискам съединителя, се чуваше едно свирене, което днеска вече тотално се засили и съединителя просто замина - педала пропадна, замириса на феродо и повече не можах да включа никоя скорост. Много ме е яд, защото точно й монтирах метанова уредба на колицата и почнах да й се кефя и пустия му съединител взе, че се скапа... та въпроса ми е, някой от вас който е сменял да ми препоръча какъв да си взема и г/д колко му е излязло с монтажа. Колата е Брава 1.4 12 v.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединителят замина
Collapse
X
-
За труд около 100-150лв. според сервиза.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
И аз съм с Валео и моят няма нищо общо със старият и при мен рязко отлепя.Иначе 300 лв ми взеха за него и отделно 150 труд.Внимавай много ,защото Браво/Брава 1.4 12V има варианти с 190 мм съединител и 200 мм съединител.Моята например е със съединител 200мм и ме беше много яд,защото не можах да сложа един 190 мм ,който бях купил преди това за 30 лв от колега от форума и имаше мнооооого хляб в него.По-късно продадох този 190 мм на друг колега от форума :D Тогава всъщност разбрах за двата варианта.Не знам от какво зависи.Може би от година на производство или по-скоро от това с кой двигател си - 55 kW или 59kW.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
nedialko- написа:300 лева и 150 лв за труд, тия са ти отрязали главата направо, то комплекта е 200 лева макс, а за труд максимум 80 лева като за твоя двигателFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:nedialko- написа:300 лева и 150 лв за труд, тия са ти отрязали главата направо, то комплекта е 200 лева макс, а за труд максимум 80 лева като за твоя двигателBrava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Имам много добри впечатления от Luk.Педала е много по-мек от Валеото, почти като педала на газта е От около 20 000 км го карам и няма проблеми, но това е малък пробег за реална преценка."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ами от монтажа насам реглаж на съединителя не съм правил.А и не стана задоволително мек според мен.Може би жилото е старо вече.Аз между другото не знам само със жило ли съм или има и помпа.Ако някой знае нека ми подскаже.Колата е 1.4 12V 59 kW , а съединителя 200мм.Проекто-донора ми беше 55kW и се оказа,че неговият е 190 мм.Оттам си правя изводите,че може би тези два размера са за двете модификации на 1.4 12V.Може и да греша.Възможно е просто до една година да слагат единия размер,а след това да са минали на другия размер.От известно време дори имам и едно притрисане при потегляне на 1-ва скорост,както и да го отпускам(плавно,бързо) все си притриса,предимно мисля,че като не е загряла го прави.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
spark написа:От 99-та слагат 200мм съединител, съответно и скоростните кутии са различни. Само с жило си, колеги уж са преработвали и са слагали късото жило, но така и не ми стана ясно как ще стане.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:spark написа:От 99-та слагат 200мм съединител, съответно и скоростните кутии са различни. Само с жило си, колеги уж са преработвали и са слагали късото жило, но така и не ми стана ясно как ще стане.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар