Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителят замина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединителят замина

    От няколко дена насам като натискам съединителя, се чуваше едно свирене, което днеска вече тотално се засили и съединителя просто замина - педала пропадна, замириса на феродо и повече не можах да включа никоя скорост. Много ме е яд, защото точно й монтирах метанова уредба на колицата и почнах да й се кефя и пустия му съединител взе, че се скапа... та въпроса ми е, някой от вас който е сменял да ми препоръча какъв да си взема и г/д колко му е излязло с монтажа. Колата е Брава 1.4 12 v.
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    #2
    Валео,около 200лв струва.За труд според сервиза.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Валео,Закс или Лук,ориентировъчната цена я е написал колегата.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        За труд около 100-150лв. според сервиза.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          Вземи си Закс, аз съм с Валео сменен от тея уж оригинални за Фиат, сменях го при хит-ко... ами не съм доволен, много рязко отлепя, направо удря няма нищо общо със стария дето си беше фабричен.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            И аз съм с Валео и моят няма нищо общо със старият и при мен рязко отлепя.Иначе 300 лв ми взеха за него и отделно 150 труд.Внимавай много ,защото Браво/Брава 1.4 12V има варианти с 190 мм съединител и 200 мм съединител.Моята например е със съединител 200мм и ме беше много яд,защото не можах да сложа един 190 мм ,който бях купил преди това за 30 лв от колега от форума и имаше мнооооого хляб в него.По-късно продадох този 190 мм на друг колега от форума :D Тогава всъщност разбрах за двата варианта.Не знам от какво зависи.Може би от година на производство или по-скоро от това с кой двигател си - 55 kW или 59kW.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              300 лева и 150 лв за труд, тия са ти отрязали главата направо, то комплекта е 200 лева макс, а за труд максимум 80 лева като за твоя двигател
              Брава 1.6

              Коментар


                #8
                nedialko- написа:
                300 лева и 150 лв за труд, тия са ти отрязали главата направо, то комплекта е 200 лева макс, а за труд максимум 80 лева като за твоя двигател
                :D Това 2010г. ,колега :D Ми този майстора го е купувал.Но аз преди това обиколих почти всички фиатовски магазини в София и цената беше около 250 лв навсякъде за 190 мм размера.Обаче,както споменах се оказа,че съм с 200 мм размера при,който цената е и по-висока :D
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  valentino321 написа:
                  nedialko- написа:
                  300 лева и 150 лв за труд, тия са ти отрязали главата направо, то комплекта е 200 лева макс, а за труд максимум 80 лева като за твоя двигател
                  :D Това 2010г. ,колега :D Ми този майстора го е купувал.Но аз преди това обиколих почти всички фиатовски магазини в София и цената беше около 250 лв навсякъде за 190 мм размера.Обаче,както споменах се оказа,че съм с 200 мм размера при,който цената е и по-висока :D
                  А ти с кой двигател си - 75 к.с или 80 к.с ? Иначе за цената варират между 150 и 220 лв, като имам вариант и да купя един втора ръка, запазен, но се двоумя за втора ръка... А за монтажа мисля, че един познат майстор ще успее да го направи, та да мина по-тънко с труда.Иначе относно рязкото отлепяне на Валеото - пробвали ли сте да направите реглаж ?
                  Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                  Коментар


                    #10
                    Имам много добри впечатления от Luk.Педала е много по-мек от Валеото, почти като педала на газта е От около 20 000 км го карам и няма проблеми, но това е малък пробег за реална преценка.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Ами от монтажа насам реглаж на съединителя не съм правил.А и не стана задоволително мек според мен.Може би жилото е старо вече.Аз между другото не знам само със жило ли съм или има и помпа.Ако някой знае нека ми подскаже.Колата е 1.4 12V 59 kW , а съединителя 200мм.Проекто-донора ми беше 55kW и се оказа,че неговият е 190 мм.Оттам си правя изводите,че може би тези два размера са за двете модификации на 1.4 12V.Може и да греша.Възможно е просто до една година да слагат единия размер,а след това да са минали на другия размер.От известно време дори имам и едно притрисане при потегляне на 1-ва скорост,както и да го отпускам(плавно,бързо) все си притриса,предимно мисля,че като не е загряла го прави.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #12
                        От 99-та слагат 200мм съединител, съответно и скоростните кутии са различни. Само с жило си, колеги уж са преработвали и са слагали късото жило, но така и не ми стана ясно как ще стане.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          От 99-та слагат 200мм съединител, съответно и скоростните кутии са различни. Само с жило си, колеги уж са преработвали и са слагали късото жило, но така и не ми стана ясно как ще стане.
                          Ама SPARK аз съм произведен 97г и купен 98г :D ,а съм с 200 мм съединител.А нещо относно притрисането при потеглене?Всъщност винаги ми е било интересно откъде идват тия 5 коня разлика,като двигателите на 1.4 12V са абсолютно еднакви(блок,глава,цилиндри,клапани,ход на буталото,обем,каквото се сетиш е еднакво) :D Някой знае ли?Откъде се взимат тия 5 коня разлика?Много ми е чудно и отговора е загадка.Кое е разликата?Трансмисията ли?Компютъра?
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            #14
                            valentino321 написа:
                            spark написа:
                            От 99-та слагат 200мм съединител, съответно и скоростните кутии са различни. Само с жило си, колеги уж са преработвали и са слагали късото жило, но така и не ми стана ясно как ще стане.
                            Ама SPARK аз съм произведен 97г и купен 98г :D ,а съм с 200 мм съединител.А нещо относно притрисането при потеглене?Всъщност винаги ми е било интересно откъде идват тия 5 коня разлика,като двигателите на 1.4 12V са абсолютно еднакви(блок,глава,цилиндри,клапани,ход на буталото,обем,каквото се сетиш е еднакво) :D Някой знае ли?Откъде се взимат тия 5 коня разлика?Много ми е чудно и отговора е загадка.Кое е разликата?Трансмисията ли?Компютъра?
                            Да и на мен ми е доста странно, аз мислех че от това зависи размерът на съединителя, но се оказва,че не е.
                            Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                            Коментар


                              #15
                              Иначе ми предложиха к-т съединител National за 130 лв и се чудя дали си заслужава.
                              Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                              Коментар

                              Working...
                              X