В момента съм с някакъв кастрол магнатек 5w40.До момента съм минал 9000 км от смяната и не го бута.Да му сипя ли кастрол едж 0w40 за зимата?Че нали там студени стартове, гъсто масло и такива са вредни за мотора.Пък и по светофарите често го изръчквам при тръгване до 4-5 хиляди оборота.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От 5w40 на 0w40 има ли смисъл за зимата?
Collapse
X
-
От 5w40 на 0w40 има ли смисъл за зимата?
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
А лошо ли ще е ако карам и лятото с 0w40?а ако му сипя 0w30?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
nedialko- написа:BO написа:infineon написа:А лошо ли ще е ако карам и лятото с 0w40?а ако му сипя 0w30?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
alvanovo написа:За БГ няма никкава разлика в дмете масла, защото тук зимата рядко пада под -5, а още повече под -10 са рядкост. А и ти сигурно не караш колата всеки ден.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Sev написа:не гледайте температуритенай-добрите масла на всички производители са точно тези - запчочващи с 0 при положение, че са съвсем достъпни като цена със съвсем малко търсене не виждам причина да се използва някакво друго маслоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: От 5w40 на 0w40 има ли смисъл за зимата?
infineon написа:В момента съм с някакъв кастрол магнатек 5w40.До момента съм минал 9000 км от смяната и не го бута.Да му сипя ли кастрол едж 0w40 за зимата?Че нали там студени стартове, гъсто масло и такива са вредни за мотора.Пък и по светофарите често го изръчквам при тръгване до 4-5 хиляди оборота.Може и да не ми вземеш думите под внимание но да ти кажа
Масло не се избира само по вискозитет. За да стигнеш до правилното се иска повечко. Например какви са минималните изисквания за автомобила ти. Имаш ли сложни каталитични устройства и т.н.........................После се заравяш в табличните данни и разбираш колко си далеч от истината
Защото между две 5W40 има огромни по някой път разлики, да не говорим между 5W40 и 0W40. А повярвай ми новите 0W40 освен че са с по-ниско вътрешно съпротивление, нямат абсолютно никакво предимство. Еко нормите пък съвсем им убиват качествата на защита. Та избора не е чак толкова елементарен.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
wwalker написа:Карай си с досегашното Магнатек 5W-40. Екстра е за колата ти и за нашият климат през цялата година. Търси друго, ако ти се струва скъпо само. Има по-изгодни със сходно качество.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар