Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Shell 10w 40 (син Шел) или Elf 10w 40?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Shell 10w 40 (син Шел) или Elf 10w 40?

    Кое от двете полусинтетични масла да избера? И двете покриват и надвишават изискванията на бензиновия двигател на колата ми. Ако купя Shell - ще е от бензиностанция, а ако избера Elf - ще го купя от Бош. Надявам се, че това е гаранция, че няма да купя менте. Споделете впечатления - положителни или отрицателни, ако сте ползвали някоя от двете марки.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    Кат цяло Elf правят много добри масла (стига да са истински разбира се). Брат ми от години си кара Рено-то с Elf и е доволен.п.с. аз лично ако трябва да избирам между двете бих заложил на Elf пред Shell.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      batproho написа:
      Кат цяло Elf правят много добри масла (стига да са истински разбира се). Брат ми от години си кара Рено-то с Elf и е доволен.
      Не споделям това мнение. На Clio 1.2 D7F слагах само Elf 10W-40 Competition и си беше супер. Сега го кара баща ми и му слага същото. Повдигачите му ситрин сега чукат първите 2-3 минути. Иначе си бачка екстра. Проверих тубата и е правено в Румъния. Аз такова на моя кола не бих сложил.Лично мнение е, да минеш на 5W-40
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        wwalker написа:
        batproho написа:
        Кат цяло Elf правят много добри масла (стига да са истински разбира се). Брат ми от години си кара Рено-то с Elf и е доволен.
        Не споделям това мнение. На Clio 1.2 D7F слагах само Elf 10W-40 Competition и си беше супер. Сега го кара баща ми и му слага същото. Повдигачите му ситрин сега чукат първите 2-3 минути. Иначе си бачка екстра. Проверих тубата и е правено в Румъния. Аз такова на моя кола не бих сложил.Лично мнение е, да минеш на 5W-40
        Е как е било супер а не споделяш мнението ми. Изрично подчертах маслото да е ИСТИНСКО.п.с. а относно 10W-40 и 5W-40 съм съгласен с теб .
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          Казвам, че преди беше супер. Не съм обръщал внимание къде се е произвеждало до преди 5г. Сега не ми харесва как звучи Clio-то докато е студено. Подозирам маслото без да съм сигурен. Пак е истинско, но е правено в Румъния.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            5W 40 - заради това, че е пълна синтетика ли? Защото за нашия климат 10W 40 като че ли е по-подходящо.Всъщност сега говорих с един човек, на когото имам пълно доверие по отношение на колите. Още повече че от няколко години живее във Франция и отговаря за автомобилния парк на един голям хотел. Каза ми да сипя каквото и да е масло полусинтетика 10W 40 или още по-добре пълна синтетика 5W 40, за което съм сигурен, че не е менте . По думите му Elf е прекрасно масло, но и във Франция има ментета. Бош ми се вижда надежден дилър и вероятно ще заложа на тях и Elf.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              Aко ни едно от тях не е подарък- Agip.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #8
                Спрях се на тези две масла - Shell и Elf, заради това, че се доверявам на обектите, които ги продават, а именно: Шел и Бош. И по никаква друга причина. В Пазарджик не вярвам на нито един друг магазин за авто части, а още по-малко на сервизите за смяна на масла. Всъщност като че ли бих се доверил и на Евро 07, която разпространява маслата Statoil.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Като говорим за странности, на мен ми е странно Бош да продават Elf, по им отива например Fusch или Aral. Е все пак съм за Elf от изброените.

                  Коментар


                    #10
                    Аз вече 2 пъти съм сменял на Либрата маслото с шел 5/40. За него казват, че е едно от най-почистващите масла. Зимата на под -20 не усещам да забавя въртенето на стартера, не ми го пипа, а не е като да не я карам редовно 140-160 по "магистралите" на 35 градуса външна температура. Масло като масло, не знам как да преценя добро ли е, освен по харча /което не зависи само от маслото/, моето го дават да се кара до 20 000. Преди маслата на бравото -10/40, след 8000 км пробег и почваше яко да го смуче, до 10 000 лапа литър, а преди това не. Това го няма при шелското на либрата. Елф не съм ползвал.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Аз в момента съм с ЕЛФ 10В40(турбо дизел),дали не е истинско не знам но не съм доволен от него.Предишното масло в колата беше по хубаво(не знам какво беше,така купувах колата)но съм сигурен,че не беше ново.С ЕЛФ-а сутрин ми е много по шумна!
                      Brava td100 1999г.
                      CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                      http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                      Форд Фокус 1.8 Тдди
                      http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                      Коментар


                        #12
                        Колата вече е с Elf COMPETITION STI 10W 40 и маслен и въздушен филтър FRAM. Положителната промяна, която веднага забелязах, е че лампата на маслото загасва на мига, в който запаля. Със старото масло гаснеше след около 2 секунди, което не се промени и след смяна на масления филтър. Шумът на двигателя и със старото, и с новото масло е еднакъв - тихо и равномерно мъркане. Като я покарам повече, ще добия повече впечатления. Засега толкова .П.П. Това ми е най-скъпата смяна на масло и филтри, откакто се помня - 95 кинта с труда. Маслото и филтрите са купени от Бош:- Elf 4 литра: 61 лв. - Въздушен филтър FRAM: 17 лв.- Маслен филтър FRAM: 10 лв.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #13
                          С цената на маслото са те хвърлили яко на черешата, точно с около 15-20лв.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            batproho написа:
                            С цената на маслото са те хвърлили яко на черешата, точно с около 15-20лв.
                            Точно затова после хората реват. "Купих си Кастрол или Шел (примерно) на много тънка цена, от много доверен човек". И след няколко месеца се започва плюене по марките, защото сме попаднали на менте.Предпочитам да дам малко повече пари, но да съм сигурен в доставчика. В крайна сметка какво са 15-20 лв. веднъж в годината спрямо всички разходи по колата .
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              абсолютно нормална е цената, ако не се ползва отстъпкато и в Германия това масло в 5 литрова туба е 18 евро...ама това е друг въпрос
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X