Здравейте колеги, както бях писал в една друга тема преди седмица се спомина акумулатора ми(лека му пръст) и сега събирам мнения и "акъли" каква марка акумулатор да си взема и съответно с какъв капацитет и стартов ток. Моя беше оригинален по каталог за JTD 105 Fiat- Lancia 60Ah 380A, сега съм се спрял на Berga Power Block 60Ah 540A, но се чудя дали да не си взема малко по-голям ампераж, че зимите в Габрово са студени и като ходя на лекции Януари да не вися по пътя. Миналата зима с моя "покойник" нямах проблем при -15 градуса от първия път палеше. Отправям главно запитванията си към колегите от дизел "сектата" . :D:D:D Благодаря,предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди закупуване на акумулатор.
Collapse
X
-
Можеш да си вземеш малко по-голям, 72-74Ah, не е проблем.Относно каква марка не мога да кажа. Аз от декември 2009-та , карам с Гигават 74Аh и до сега не ми е правил проблеми, да чукна на дърво. Доволен съм, тъй като зимата карам 3км до работата, и спирам. После обратно. Чешки са, по лиценз на Бош. Бих си купил пак такъв.
-
Какъвто и да вземеш първо виж зареждането - с пуснати къси и вентилатора на парното на 2-ра степен не трябва да е под 13.8 волта като мотора работи на място.След това премери пак с мултицета какъв ток се консумира като колата е в покой - не трябва да е повече от 10-15 мА, като производителите на акумулатора дават допустима горна граница от 50 мА.Последното и много важно нещо е да не се използват продължително време консуматори без да е запалена колата, например музиката особено ако е по-мощна. Най-добре разбира се каквото и да пускаш колата да е запалена. Аз например съм си свързал всичко така че да работи само когато двигателя работи, така съм правил и на предишните ми коли и проблеми никога съм нямал. На Самарата акумулатор изкара почти 7 години в такъв режим на работа.Иначе смятам, че при правилна експлоатация както я описах повече от 55-60 А часа акумулатор не ти трябва.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Re: Консултация преди закупуване на акумулатор.
bravo_stz написа:Здравейте колеги, както бях писал в една друга тема преди седмица се спомина акумулатора ми(лека му пръст) и сега събирам мнения и "акъли" каква марка акумулатор да си взема и съответно с какъв капацитет и стартов ток. Моя беше оригинален по каталог за JTD 105 Fiat- Lancia 60Ah 380A, сега съм се спрял на Berga Power Block 60Ah 540A, но се чудя дали да не си взема малко по-голям ампераж, че зимите в Габрово са студени и като ходя на лекции Януари да не вися по пътя. Миналата зима с моя "покойник" нямах проблем при -15 градуса от първия път палеше. Отправям главно запитванията си към колегите от дизел "сектата" . :D:D:D Благодаря,предварително.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
cokata_23 написа:Заложих на Ексайд и не съжалявам. 4 та година си кара. 64А 640 стартов ток.
Коментар
-
nikolce написа:Можеш да си вземеш малко по-голям, 72-74Ah, не е проблем.Относно каква марка не мога да кажа. Аз от декември 2009-та , карам с Гигават 74Аh и до сега не ми е правил проблеми, да чукна на дърво. Доволен съм, тъй като зимата карам 3км до работата, и спирам. После обратно. Чешки са, по лиценз на Бош. Бих си купил пак такъв.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Аз преди около 4 години си купих Варта 60 ампера и го карах на по-бившата ми кола Форд Скорпио,след това си купих Бравото и го преместих там.Сега продадох Бравото и акумулатора си е в отлично здраве при новия собственик.Така,че лично аз съм доволен от Варта.Иначе продавам Ексайд и Берга.Колегата пита за Берга,какво да ти кажа железни акумулатори.За теб мисля,че 63 ампера ще ти е напълно достатъчен,ако избереш Берга търси тези,които са POWER BLOCK те са сиво и черно и са с 3 години гаранция(поне при нас,а ние сме вносители на марката за България),другите Берги са жълто и черно.Ако избереш тази марка ако решиш пиши на лични да ти кажа коя е фирмата да не правя реклама(има магазин в Ст.З.) поне да знаеш,че го вземаш от вносителя.П.П.Сега видях,че ти си се спрял на Power Block.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Аз пък ползвам Шнайдер - сребърен, ползвам го от две години в режим 5 към 2 в полза на метрото и да ти кажа изобщо нищо му няма, миналата зима в големия студ при - 15 и при условие че не бях го разхождал повече от 1 месец си запали от раз.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги от вчера съм със Berga Power Block 63Ah 610A(сив)...... ходих да ми заверят гаранцията и замериха зареждане и прочие. На изгасен двигател показваше 12 и нещо волта , а като запалих 14 V поддържаше, със фарове 13.98 VСъс 3 години гаранция е, и го взех почти без пари 100 лв. )) ще видим как ще се представи зимата.93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар