Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грес Политрон срещу всички останали

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грес Политрон срещу всички останали

    Здравейте колеги,Пускам темата, не за да се заяждаме. Моля ако има провокатори които не пишат по темата, мненията им да бъдат отстранявани, а не да се заключва темата. За всички които ме мислят за рекламно лице на Политрон и все се чудят каква отстъпка имам ще кажа - имам 80% отстъпка, признавам си спете спокойни. Сега сериозно. Тестовете са направени от колегата Недялко. Какво се случва с два различни лубриканта при висока температура. Конкурента на Политрон няма да го споменавам, за да не е антиреклама, но всеки желаещ да го научи - на лични. 1. Първи тест. двете греси поставени във фурна на 200гр. Конкурента на Политрон става на масло и се разтича. Грес Политрон се размеква и си остава на мястото.2. Директно запалване на гресите. Конкурент: http://vbox7.com/play:2601e12d86В момента в който се запали прокапа.http://vbox7.com/play3f535279aТук се вижда какво остана от греста само за няколко секунди.Политрон:http://vbox7.com/play:8e09a9d7b3Гори без никакво откапванеhttp://vbox7.com/play:a7b73d227bВижда се че си стои на мястото и е все още грес - дори след като е горяла.http://vbox7.com/play:39fc7a2c7dТук греста на Политрон е запалена директно на равна повърхност и се вижда ясно как не протича.http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това. Всеки който може да се присъедини към тестовете с всякакви греси е добре дошъл. Аз досега не съм намерил такава която да превъзхожда Политронската по какъвто и да е показател. А колегата се е сетил доста екстремнно да ги съпостави и ясно се вижда че няма дори база за сравнение между продуктите. Имам подготвени още материали за лубрикантите на Политрон но всичко с времето си. Пак казвам, не целя заяждане с който и да било тук, но съм абсолютно уверен, че това са най-добрите лубриканти в света и ще са от полза на всеки. Няма да отговарям на нито едно заядливо и провокативно мнение по въпроса. Ще обсъждам само директни опити и резултати, не виртуални разсъждения. Това е целта на темата. За 6 години работа с този продукт, няма нито един лагер, нито една ролка, нито един механизъм смазан лично от мен с тази грес и да се е стигнало до повреда. Дори най-калпавите лагери коментирани тук във форума се движат с нея и пеят. Поставени просто за експеримент. Лагер на бреда от 16лв има зад гърба си 180 000км на мерцедес С клас. Същите тези лагери по твърдение на наши колеги тук, не изкарват и 10 000км. Поздрави на всички и се надявам темата да се развие по предназначение.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Половината клипове са лични...

    Коментар


      #3
      Съжалявам, оправих ги.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Re: Грес Политрон срещу всички останали

        Danchojn написа:
        Здравейте колеги,
        Здравей колега,
        Danchojn написа:
        1. Първи тест. двете греси поставени във фурна на 200гр. Конкурента на Политрон става на масло и се разтича. Грес Политрон се размеква и си остава на мястото.
        Има ли видео на този тест?
        Danchojn написа:
        2. Директно запалване на гресите. Конкурент: http://vbox7.com/play:2601e12d86В момента в който се запали прокапа.http://vbox7.com/play3f535279aТук се вижда какво остана от греста само за няколко секунди.Политрон:http://vbox7.com/play:8e09a9d7b3Гори без никакво откапванеhttp://vbox7.com/play:a7b73d227bВижда се че си стои на мястото и е все още грес - дори след като е горяла.http://vbox7.com/play:39fc7a2c7dТук греста на Политрон е запалена директно на равна повърхност и се вижда ясно как не протича.http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това. Всеки който може да се присъедини към тестовете с всякакви греси е добре дошъл. Аз досега не съм намерил такава която да превъзхожда Политронската по какъвто и да е показател. А колегата се е сетил доста екстремнно да ги съпостави и ясно се вижда че няма дори база за сравнение между продуктите. Имам подготвени още материали за лубрикантите на Политрон но всичко с времето си. Пак казвам, не целя заяждане с който и да било тук, но съм абсолютно уверен, че това са най-добрите лубриканти в света и ще са от полза на всеки. Няма да отговарям на нито едно заядливо и провокативно мнение по въпроса. Ще обсъждам само директни опити и резултати, не виртуални разсъждения. Това е целта на темата. За 6 години работа с този продукт, няма нито един лагер, нито една ролка, нито един механизъм смазан лично от мен с тази грес и да се е стигнало до повреда. Дори най-калпавите лагери коментирани тук във форума се движат с нея и пеят. Поставени просто за експеримент. Лагер на бреда от 16лв има зад гърба си 180 000км на мерцедес С клас. Същите тези лагери по твърдение на наши колеги тук, не изкарват и 10 000км. Поздрави на всички и се надявам темата да се развие по предназначение.
        Какво ни показват тези тестове? Защо греста Политрон не капе, а другите капят? Какво означава това, че капят? Греста Политрон не е ли направена от петролни продукти, какво от състава на двете греси гори и как това им се отразява? Пускайте и клипчета с по-високо качество, защото спокойно мога да ти запаля една пластмаса/бакелит/битум/гума и да казвам капе - не капе.Всъщност основните ми въпроси към теб са:1. Греста на политрон, не е ли произведена от петролни продукти с тяхната си добавка?2. Какво показва теста по-точно? Какво значение има капенето, като и двете си горят? Бих се впечатлил ако не гореше.ПС: Имам един цилиндър Unil EP, ще гледам да запаля в една лъжичка, да видим капе ли, не капе ли, гори ли, кво става.ПС2:
        Danchojn написа:
        http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това.
        Тук наистина не се вижда АБСОЛЮТНО НИЩО! И как разбрахте, че след това става грес от това? Виждаме едно тъмно, тъмно филмче, на което има един пламък неизвестно от какво и после ни се казва, че греста гори, но запазва качествата си, не ти ли се струва несериозно?

        Коментар


          #5
          Да, клипчетата не са с превъзходно качество, но такива са възможностите на Недялко. Снимал е човека с телефон. Тук не съм за да се лъжем, всеки може да повтори експеримента. Аз ще повторя някои неща в бъдеще и ще има качествено видео. Откапването е високотемпературен параметър на всеки един подобен лубрикант. При висока температура, греста разтече ли се, вече няма никаква защита.http://vbox7.com/play3f535279a това клипче достатъчно ясно показва какво става с гресите, които не издържат на температура и натоварване. Нима никой не е вадил грес в подобно състояние, приличаща на ушна кал от някой лагер. Винаги е така когато отворя някой експлоатиран лагер или друг механизъм. Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306, гресиран с Политрон преди 4г. Зад гърба си има 55 000км. Лубриканта абсолютно годен. И най-важното, стои в лагера. Греста на политрон със сигурност е направена от петролни продукти, но как и по какъв начин аз не знам. Знам че в нея има МТС. И най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи. Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина. Ясно е че в нашите автомобили до запалване не може да се стигне но до висока температура може. На първия експеримент нямам видео, трудно е да се направи през стъклото на фурната
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Danchojn написа:
            Да, клипчетата не са с превъзходно качество, но такива са възможностите на Недялко. Снимал е човека с телефон. Тук не съм за да се лъжем, всеки може да повтори експеримента. Аз ще повторя някои неща в бъдеще и ще има качествено видео. Откапването е високотемпературен параметър на всеки един подобен лубрикант. При висока температура, греста разтече ли се, вече няма никаква защита.http://vbox7.com/play3f535279a това клипче достатъчно ясно показва какво става с гресите, които не издържат на температура и натоварване. Нима никой не е вадил грес в подобно състояние, приличаща на ушна кал от някой лагер. Винаги е така когато отворя някой експлоатиран лагер или друг механизъм. Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306, гресиран с Политрон преди 4г. Зад гърба си има 55 000км. Лубриканта абсолютно годен. И най-важното, стои в лагера. Греста на политрон със сигурност е направена от петролни продукти, но как и по какъв начин аз не знам. Знам че в нея има МТС. И най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи. Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина. Ясно е че в нашите автомобили до запалване не може да се стигне но до висока температура може. На първия експеримент нямам видео, трудно е да се направи през стъклото на фурната
            Откъде имаш толкова опит с различни автомобили? Доста от твоите мнения започват по сходен начин: "Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306..." Досега си изброил, доста, доста различни автомобилни марки с които имаш пряк опит. Механик ли си?
            Danchojn написа:
            Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.
            Как тези клипчета доказват това?Искаше да си говорим нормално, без провокации. Как точно доказваш горното твърдение? Как измери, че греста политрон е 20 ПЪТИ по-добра от другите? Как точно стигна до това число 20? Ако, да кажем, главините на една нормална кола издържат по 300 000 км, съвсем примерно, как измери, че с греста политрон ще издържат поне 6 000 000 км. Ако не говориш от собствен опит в случая, как стигна до този извод?Какви са спецификациите на греста политрон? Ако няма да си говорим с реален опит, то поне да сравним техническите данни на тия греси. Все пак всички караме 15 годишни коли на по над 200 000 км, с нормални греси в карета и главини и си вървят и до днес. Интересуват ме по-точно:1. Dropping Point 2. Four Ball Extreme Pressure, Weld LoadНе разбирам друго - греста политрон е базирана на петролни продукти, както и останалите, дали са синтетична база или друга, не се знае. Като я запалиш и изгорят тия петролни продукти ще остане това "MTC", то сам по себе си нали не е смазочно средство - следователно няма грес вече, изгоряла е както другата.Друго нещо, което намирам за много странно е, че имат една единствена грес, която предлагат за всички приложения. Ако погледнеш ето тази диаграма: http://www.mobilindustrial.com/IND/E.../ag_grease.pdf ще видиш, как Mobil, например, имат сигурно 100 различни греси за различни приложения - коли, машини от металообработващата промишленост, хранителната промишленост, вятърни турбини, камиони, коли... разгледай я.
            Danchojn написа:
            най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи.
            Отново те питам, нали искаше да си говорим без провокации и да обсъждаме клипчетата - как доказват тези клипчета горното твърдение, че: температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него.

            Коментар


              #7
              rotdot написа:
              Откъде имаш толкова опит с различни автомобили? Доста от твоите мнения започват по сходен начин: "Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306..." Досега си изброил, доста, доста различни автомобилни марки с които имаш пряк опит. Механик ли си?
              Това ни най малко те вълнува! Нито е предмет на темата!
              rotdot написа:
              Danchojn написа:
              Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.
              Как тези клипчета доказват това?
              Прост сравнителен анализ!
              rotdot написа:
              Отново те питам, нали искаше да си говорим без провокации и да обсъждаме клипчетата - как доказват тези клипчета горното твърдение, че: температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него.
              Това за да го разбереш като си толкова заинтересуван, ще трябва да се поизцапаш и попрочетеш повечко за МТС. Така няма да стане. Инфо може да ти бъде предоставено много от Политрон България но с оглед на това, че преди излъга, че познаваш вносителя .................. всъщност имаше за теб покана от г-н Борисов, да се запознаете и да си поговорите. Може да важи. Може да видиш интересни неща. Разбираш ли, трябва да се види, виртуално не става. Аз тук ви давам някакви сламки, нищо повече. Който имаше малко ентусиазъм одавна знае за какво става въпрос. Хайде, направи някакви експерименти и ми докажи противното на моето твърдение, иначе повече от мен коментар няма да видиш.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                rotdot написа:
                Откъде имаш толкова опит с различни автомобили? Доста от твоите мнения започват по сходен начин: "Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306..." Досега си изброил, доста, доста различни автомобилни марки с които имаш пряк опит. Механик ли си?
                Това ни най малко те вълнува! Нито е предмет на темата!
                rotdot написа:
                Danchojn написа:
                Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.
                Как тези клипчета доказват това?
                Прост сравнителен анализ!
                rotdot написа:
                Отново те питам, нали искаше да си говорим без провокации и да обсъждаме клипчетата - как доказват тези клипчета горното твърдение, че: температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него.
                Това за да го разбереш като си толкова заинтересуван, ще трябва да се поизцапаш и попрочетеш повечко за МТС. Така няма да стане. Инфо може да ти бъде предоставено много от Политрон България но с оглед на това, че преди излъга, че познаваш вносителя .................. всъщност имаше за теб покана от г-н Борисов, да се запознаете и да си поговорите. Може да важи. Може да видиш интересни неща. Разбираш ли, трябва да се види, виртуално не става. Аз тук ви давам някакви сламки, нищо повече. Който имаше малко ентусиазъм одавна знае за какво става въпрос. Хайде, направи някакви експерименти и ми докажи противното на моето твърдение, иначе повече от мен коментар няма да видиш.
                Направих експеримент и докладвам - Renault Laguna ’97 - 350 000 km без смяна на лагери главини и карета. Може да видиш и много други коли в този форум, които са изкарали дори повече.
                rotdot написа:
                Danchojn написа:
                Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.
                Как тези клипчета доказват това?
                Прост сравнителен анализ!За какъв сравнителен анализ говориш? Показваш тъмно клипче, на което се вижда един пламък! Как от това направи ’прост сравнителен анализ’ и прецени, че тази грес е 20 пъти по-издръжлива от другите?
                Danchojn написа:
                че преди излъга, че познаваш вносителя .................. всъщност имаше за теб покана от г-н Борисов, да се запознаете и да си поговорите.
                Тогава заключението ти беше, че понеже г-н Борисов е много добър и приятен човек, следователно и това, което предлага е много добро. Това, което казах, беше иронично и исках да ти покажа, че аз мога да хвръля ей така в пространството обратното твърдение и да заключа, че не са добри - ирония, not a fan?
                Danchojn написа:
                Може да видиш интересни неща. Разбираш ли, трябва да се види, виртуално не става.
                Ами нали затова пускаш тези теми. АЗ ИСКАМ ДА ВИДЯ, затова и ти пиша най-спокойно и задавам конкретни въпроси. Задавам ти единствено конкретни въпроси и ето ще ги повторя:1. Спецификациите на греста2. Как може една и съща грес да намира приложения в индустрията, автомобилите, камионите, машини и т.н. Най-малкото различните производства имат изисквания за вискозитет.3. Какво ни доказваш с тези филмчета? Виждаме в тъмнината една горяща субстанция, приемаме, че са две греси. Какво означава това, че едната капе, а другата не?4. След като горят и двете греси и двете са направени от петролни продукти и те изгарят, какво точно се доказва, нали и двете ще изгорят до нищо, като приемаме, че в политрон ще остане "МТЦ", което не е смазочен продукт сам по себе си.Защо се палиш? Задавам ти напълно спокойни и конкретни въпроси по темата. Ти си човекът, който хвърля необосновани твърдения - издържа 20 пъти повече.. как като запали една грес реши, че са точно 20 пъти, 20 пъти по-добре от коя грес на пазара - има хиляди. 20 пъти по кой показател? Има си тестове по ASTM... Моля те говори конкретно.
                Danchojn написа:
                ще трябва да се поизцапаш и попрочетеш повечко за МТС.
                Ами опитах се, но всичко, което намерих е просто реклама, казва ми се - двигателят става вечен и т.н. никакви конкретни тестове, никакви данни. Като попитах как точно действа ми се каза, че е тайна и никой производител не би си казал тайната...

                Коментар


                  #9
                  Поредната рекламна тема на Политрон.След заключването на предната ,би трябвало да е ясно ,че такива теми няма да има във форума.Ако вносителите на Политрон желаят да рекламират продуктите си във форума,нека се свържат с администраторите и да го направят по съответният ред.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар

                  Working...
                  X