Здравейте колеги,Пускам темата, не за да се заяждаме. Моля ако има провокатори които не пишат по темата, мненията им да бъдат отстранявани, а не да се заключва темата. За всички които ме мислят за рекламно лице на Политрон и все се чудят каква отстъпка имам ще кажа - имам 80% отстъпка, признавам си спете спокойни. Сега сериозно. Тестовете са направени от колегата Недялко. Какво се случва с два различни лубриканта при висока температура. Конкурента на Политрон няма да го споменавам, за да не е антиреклама, но всеки желаещ да го научи - на лични. 1. Първи тест. двете греси поставени във фурна на 200гр. Конкурента на Политрон става на масло и се разтича. Грес Политрон се размеква и си остава на мястото.2. Директно запалване на гресите. Конкурент: http://vbox7.com/play:2601e12d86В момента в който се запали прокапа.http://vbox7.com/play3f535279aТук се вижда какво остана от греста само за няколко секунди.Политрон:http://vbox7.com/play:8e09a9d7b3Гори без никакво откапванеhttp://vbox7.com/play:a7b73d227bВижда се че си стои на мястото и е все още грес - дори след като е горяла.http://vbox7.com/play:39fc7a2c7dТук греста на Политрон е запалена директно на равна повърхност и се вижда ясно как не протича.http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това. Всеки който може да се присъедини към тестовете с всякакви греси е добре дошъл. Аз досега не съм намерил такава която да превъзхожда Политронската по какъвто и да е показател. А колегата се е сетил доста екстремнно да ги съпостави и ясно се вижда че няма дори база за сравнение между продуктите. Имам подготвени още материали за лубрикантите на Политрон но всичко с времето си. Пак казвам, не целя заяждане с който и да било тук, но съм абсолютно уверен, че това са най-добрите лубриканти в света и ще са от полза на всеки. Няма да отговарям на нито едно заядливо и провокативно мнение по въпроса. Ще обсъждам само директни опити и резултати, не виртуални разсъждения. Това е целта на темата. За 6 години работа с този продукт, няма нито един лагер, нито една ролка, нито един механизъм смазан лично от мен с тази грес и да се е стигнало до повреда. Дори най-калпавите лагери коментирани тук във форума се движат с нея и пеят. Поставени просто за експеримент. Лагер на бреда от 16лв има зад гърба си 180 000км на мерцедес С клас. Същите тези лагери по твърдение на наши колеги тук, не изкарват и 10 000км. Поздрави на всички и се надявам темата да се развие по предназначение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грес Политрон срещу всички останали
Collapse
Заключена тема
X
X
-
rotdot
Re: Грес Политрон срещу всички останали
Danchojn написа:Здравейте колеги,Danchojn написа:1. Първи тест. двете греси поставени във фурна на 200гр. Конкурента на Политрон става на масло и се разтича. Грес Политрон се размеква и си остава на мястото.Danchojn написа:2. Директно запалване на гресите. Конкурент: http://vbox7.com/play:2601e12d86В момента в който се запали прокапа.http://vbox7.com/play3f535279aТук се вижда какво остана от греста само за няколко секунди.Политрон:http://vbox7.com/play:8e09a9d7b3Гори без никакво откапванеhttp://vbox7.com/play:a7b73d227bВижда се че си стои на мястото и е все още грес - дори след като е горяла.http://vbox7.com/play:39fc7a2c7dТук греста на Политрон е запалена директно на равна повърхност и се вижда ясно как не протича.http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това. Всеки който може да се присъедини към тестовете с всякакви греси е добре дошъл. Аз досега не съм намерил такава която да превъзхожда Политронската по какъвто и да е показател. А колегата се е сетил доста екстремнно да ги съпостави и ясно се вижда че няма дори база за сравнение между продуктите. Имам подготвени още материали за лубрикантите на Политрон но всичко с времето си. Пак казвам, не целя заяждане с който и да било тук, но съм абсолютно уверен, че това са най-добрите лубриканти в света и ще са от полза на всеки. Няма да отговарям на нито едно заядливо и провокативно мнение по въпроса. Ще обсъждам само директни опити и резултати, не виртуални разсъждения. Това е целта на темата. За 6 години работа с този продукт, няма нито един лагер, нито една ролка, нито един механизъм смазан лично от мен с тази грес и да се е стигнало до повреда. Дори най-калпавите лагери коментирани тук във форума се движат с нея и пеят. Поставени просто за експеримент. Лагер на бреда от 16лв има зад гърба си 180 000км на мерцедес С клас. Същите тези лагери по твърдение на наши колеги тук, не изкарват и 10 000км. Поздрави на всички и се надявам темата да се развие по предназначение.Danchojn написа:http://vbox7.com/play:844674f5fbТук греста на политрон гори повече от 20сек и остава грес след това.
Коментар
-
Да, клипчетата не са с превъзходно качество, но такива са възможностите на Недялко. Снимал е човека с телефон. Тук не съм за да се лъжем, всеки може да повтори експеримента. Аз ще повторя някои неща в бъдеще и ще има качествено видео. Откапването е високотемпературен параметър на всеки един подобен лубрикант. При висока температура, греста разтече ли се, вече няма никаква защита.http://vbox7.com/play3f535279a това клипче достатъчно ясно показва какво става с гресите, които не издържат на температура и натоварване. Нима никой не е вадил грес в подобно състояние, приличаща на ушна кал от някой лагер. Винаги е така когато отворя някой експлоатиран лагер или друг механизъм. Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306, гресиран с Политрон преди 4г. Зад гърба си има 55 000км. Лубриканта абсолютно годен. И най-важното, стои в лагера. Греста на политрон със сигурност е направена от петролни продукти, но как и по какъв начин аз не знам. Знам че в нея има МТС. И най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи. Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина. Ясно е че в нашите автомобили до запалване не може да се стигне но до висока температура може. На първия експеримент нямам видео, трудно е да се направи през стъклото на фурнатаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Danchojn написа:Да, клипчетата не са с превъзходно качество, но такива са възможностите на Недялко. Снимал е човека с телефон. Тук не съм за да се лъжем, всеки може да повтори експеримента. Аз ще повторя някои неща в бъдеще и ще има качествено видео. Откапването е високотемпературен параметър на всеки един подобен лубрикант. При висока температура, греста разтече ли се, вече няма никаква защита.http://vbox7.com/play3f535279a това клипче достатъчно ясно показва какво става с гресите, които не издържат на температура и натоварване. Нима никой не е вадил грес в подобно състояние, приличаща на ушна кал от някой лагер. Винаги е така когато отворя някой експлоатиран лагер или друг механизъм. Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306, гресиран с Политрон преди 4г. Зад гърба си има 55 000км. Лубриканта абсолютно годен. И най-важното, стои в лагера. Греста на политрон със сигурност е направена от петролни продукти, но как и по какъв начин аз не знам. Знам че в нея има МТС. И най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи. Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина. Ясно е че в нашите автомобили до запалване не може да се стигне но до висока температура може. На първия експеримент нямам видео, трудно е да се направи през стъклото на фурнатаDanchojn написа:Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.Danchojn написа:най-важното, е че температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него. Не знам дали ме разбираш, но там където всички лубриканти се предават, МТС започва най-добре да работи.
Коментар
-
rotdot написа:Откъде имаш толкова опит с различни автомобили? Доста от твоите мнения започват по сходен начин: "Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306..." Досега си изброил, доста, доста различни автомобилни марки с които имаш пряк опит. Механик ли си?rotdot написа:Danchojn написа:Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.rotdot написа:Отново те питам, нали искаше да си говорим без провокации и да обсъждаме клипчетата - как доказват тези клипчета горното твърдение, че: температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Danchojn написа:rotdot написа:Откъде имаш толкова опит с различни автомобили? Доста от твоите мнения започват по сходен начин: "Преди два дни отворих заден лагер на Пежо 306..." Досега си изброил, доста, доста различни автомобилни марки с които имаш пряк опит. Механик ли си?rotdot написа:Danchojn написа:Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.rotdot написа:Отново те питам, нали искаше да си говорим без провокации и да обсъждаме клипчетата - как доказват тези клипчета горното твърдение, че: температурата не я отблъсква, а напротив кара МТС да залепва по метала и да се свързва с него.rotdot написа:Danchojn написа:Да греста гори и запазва качествата си на грес, за колко време аз не съм установил, но сравнителния тест показва, че е поне 20 ПЪТИ по-добре от другата. Не е несериозно а истина.Danchojn написа:че преди излъга, че познаваш вносителя .................. всъщност имаше за теб покана от г-н Борисов, да се запознаете и да си поговорите.Danchojn написа:Може да видиш интересни неща. Разбираш ли, трябва да се види, виртуално не става.Danchojn написа:ще трябва да се поизцапаш и попрочетеш повечко за МТС.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар