danzel-jtd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Selenia Turbo Disel VS Polytron
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
rotdot
sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
Коментар
-
sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
rotdot написа:sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
wwalker написа:danzel-jtd написа:Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за менеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
benzol написа:така днеска си смених маслото и всички филтри горивен,маслен,въздушен,купе и масло 5L (Granville 10w40 Platunum) общо 68лв с отстъпка от Ауто Хит маслото било някво английско те били вносители от там иначе наистина ми се искаше Селения или Политрон но тази цена ме изкушиА и разбира се това е много съмнителен опит.
Само дето човека не ще да чуе за друго масло. Може би сега ще заключат темата!
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал. 1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки. 2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала. 3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много. Прочети най-сетне как работи Политрон МТС.[/quote]Danchojn написа:Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал.Danchojn написа:1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки.Danchojn написа:2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала.Danchojn написа:3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар