Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Selenia Turbo Disel VS Polytron

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Selenia Turbo Disel VS Polytron

    така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество

    #2
    Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron

    benzol написа:
    така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
    Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалост Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.comСъщо е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm

    Коментар


      #3
      И за двете масла има изписано поне по 30-40 страници във форума. И то точно за цитираните от теб. Където и за двете масла се носят легенди за свръх смазочни качества. Особенно в комбинация с двигател на ФИАТ Съветвам те да се консултираш с обслужващия си механик за маслото и да го съобразиш със състоянието на колата и бюджета си. пп Пиша ти този пост защото сега ще се излеят поне 10 страници глупости, закани и спорове който обикновенно приключват с предопреждения и ключ на темата, а файда от такива теми поне аз не виждам.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        започва забаватапо темата - не бих ползвал нито едно от двете :D
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          момент, правя пунанките и идвам.Аз имам отрицателно мнение за селенията и производните на този концерн, за другото масло нямам мнение
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            момент, правя пунанките и идвам.Аз имам отрицателно мнение за селенията и производните на този концерн, за другото масло нямам мнение
            Чакаме колегата Данчо само :D Сипи де и да имаш мнение.

            Коментар


              #7
              Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.
              Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
              Punto GT 1.4 Turbo '99
              Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

              Коментар


                #8
                mr_none написа:
                Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.
                - Не ти ли се струва малко странно, че нормален човек, на който изобщо не се заминава с дистрибуция на масла има "фрикшън тестер" и пуска снимки, как прави тестове с него на фона на 10 кашона масла политрон? - Не ти ли се струва странен факта, че това масло няма един свестен сайт в чужбина, който да изрежда поне една пасажерска специфицикация; навсякъде в US сайтовете им се говори, че това са масла за камиони: http://www.polytronproducts.com/Poly...prdct-pg1.htm- Не ти ли се струва странно, че това масло не се предлага в САЩ, след като е толкова революционно, известно и най-малкото се произвежда там? Защото си направих труда да питам няколко мои познати, живеещи в различни щати и масла с марката: Paladyn, BiTron и Polytron не се срещат. (Тия брандове ги беше изброил колегата Данчо в една безкрайна тема)- Не ти ли е странна и дефанзиваната позиция на тия рекламиращи, която заемат, веднага, когато се зададе конкретен въпрос: 1. Защо няма спецификация по API/ACEA това масло?2. Защо се произвежда в САЩ, а се продава само в България и Сърбия?3. Предложиха му няколко души да направят анализ на използвано масло, не се отзова.4. Няколко души казаха, че карат с него и не забелязват нито разлика в разхода, нито пък в поведението на мотора - отговорът беше, че не го ползвали правилно.. интересно колко начина има да налееш масло.Аз ако бях твърдо убеден в качествата на Мобил пред Селения, нямаше да изпиша 2340 теми със съдържание: "Колеги, поредният излекуван мотор със Селения" и да го защитавам това, все едно ми зависи живота или прехраната от него в няколко и различни форума... Какъв може да му е опитът на човек с някакво масло. Ми първата ми кола я лашкаш 300 000 км с различни масла, накрая отиде на скрап щото изгни, не щото и блокира мотора, понеже не му сипвах политрон.

                Коментар


                  #9
                  Селения съм ползвал, масло като масло, лошо не мога да кажа. Политрон съм купил и планирам да го ползвам след месец-два... много кофти дето трябва първо да се добави 10% към старото и да се карава хиляда-две хиляди км и после да се сменя с ново. Не за друго, ами си е цифра 45лв. за МТС под половин литър. Ще го похваля, ако ми свали литър разхода надолу, както се случи при преминаването от полусинтетика към пълна.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    За селенията мога да кажа само че не е това което е била на времето като име още повече откакто петронас я купихаЗа политрон имам мое мнение но съм длъжен да го запазя в тайна от професионална гледна точка.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      mr_none написа:
                      Не знам кого чакате, обаче колегата Данчо, за разлика от много клавиатурни разбирачи, говори на базата собствен опит, тестове и много четене по темата. Направил е собствените си изводи и защитава тезата си. Всеки има глава на раменте да я използва по предназначение и да преценя сам. Със Селения не съм карал нито една от колите си, не мога да дам мнение. Продукти на политрон съм използвал и не съм останал недоволен.
                      доооста спорен собствен опитмнооооого спорни тестове - неподходящи за случаявиж за четенето съм съгласенно и аз четох и стигнах до различни изводи относно това, какво масло да ползвам и кога да го сменям
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron

                        rotdot написа:
                        benzol написа:
                        така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
                        Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалост Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.comСъщо е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm
                        нямам книжка на колата и на мотора колата е на 271500км предното ми масло беше някво немско поне така казаха за 4.5л дадох 52лв предвид километрите кажете какво масло да сложа иначе гледам че продават Политрон 4л за 78лв тя и Селенията е някъде там ама колко са истински не се знае

                        Коментар


                          #13
                          Re: Selenia Turbo Disel VS Polytron

                          benzol написа:
                          rotdot написа:
                          benzol написа:
                          така сигурно има доста теми но не намерих това което ми трябва Кое масло е по добро да сложа на колата,и кажете къде в Пловдив продават такива масла(оригинални)Може и малко инфо цена-качество
                          Polytron с нищо не може да се сравни. Тук говорим за разсекретена военна разработка на американската армия. Маслото се произвежда от огромна корпорация в US - Eptech Corp. За нещастие и против всички конспиративни теории, още по-великите корпорации като Exxon-Mobil, Petro-Canada спъват разпространението на единствената смазочна технология, която елиминира износването на двигателя с до 101%, демек регенерира и импрегнира повърхностите, променя кристалната решетка на метала. (Най-добре е да не питаш с подробности, защото се съмнявам, че си запознат с порьозността на металите и различните сплави). Сам може да се досетиш защо технологията едвам вижда бял свят - няма износване - няма и ремонти по двигателя. Гресираш шарнирите - няма ремонти по ходовата част, мажеш купето - няма изгниване. Двигателят и той вечен. Другата причина е, може би, че не е нужно вече да се сменя и самото масло, препоръчаните интервали за смяна са от 25000 до 80000км. Великите сили спират за жалост разпространението на тази технология. За щастие пък, няколко държави, отворени към всяка нова и перспективна разработка, независимо от клона на науката и носещи се на гребена на вълната на новите технологии, отварят пазарите си за тази изпреварила времето си технология - Сърбия, Гърция, България и Виетнам. Тук няма да ти цитирам технически спецификации, защото просто няма смисъл. Няма тест, който може дори и нещо малко да отчете. Дори се носи слух, че ACEA спират тестовете на Polytron, защото четирисъчмените им машини, например, като се импрегнират с Политрон не могат да тестват после нито едно друго масло с тях. Ако все пак се опиташ да се добереш до Polytron, предлагам да потърсиш дистрибутора им в Германия, Австрия или която и да е европейска държава. Може да опиташ и EBay, със сигурност ще е оригинално, защото тук се напълни с много ментета за жалост Ако искаш може да направим и обща поръчка от Германия. Ако имаш някакви съмнения относно Polytron, ти предлагам да разгледаш официалният им уеб-сайт на адрес: www.polytronproducts.comСъщо е добре да провериш спецификациите на сайта им и да сравниш с книжката на мотора ти. Политрон отговаря на следните спецификации, според официалния им сайт: Recommended for the following Gasoline and Diesel Engines: Caterpillar, Cummins, Fiat-Allis, GMC, Isuzu, John Deer, Mack, M.A.N., Mercedes-Benz, Mitsubishi, Scania, Volvo, DAF, DaimlerChrysler, Detroit Diesel, Deutz, Fiat/Allis, Hino, Iveco, J.I. Case, Komatzu, Kubota, MTU, Navistar, Nissan, Renaut.Ако твоят двигател е сред тези - сипвай без да се замислиш.http://www.polytronproducts.com/Poly...-prdct-pg1.htm
                          нямам книжка на колата и на мотора колата е на 271500км предното ми масло беше някво немско поне така казаха за 4.5л дадох 52лв предвид километрите кажете какво масло да сложа иначе гледам че продават Политрон 4л за 78лв тя и Селенията е някъде там ама колко са истински не се знае
                          Книжката ти казва Selenia TD и след това SELENIA WR 5W-40. Каквото и да сложиш най-важното е да не е фалшиво. Големите марки си имат представителства - Castrol - Мотобул, Mobil - Омникар, Yacoo - Yacoo-bg и т.н. отиваш и си купуваш. Ако си избереш конкретна марка може да ти препоръчаме и съответното масло. Селения може да си купиш от Ауто Италия, Александър Ауто, AXM-Auto и др.

                          Коментар


                            #14
                            Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за мене
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #15
                              danzel-jtd написа:
                              Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за мене
                              Как се промени звукът на мотора?

                              Коментар

                              Working...
                              X