danzel-jtd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Selenia Turbo Disel VS Polytron
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
rotdot
sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
Коментар
-
sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
rotdot написа:sugarboy написа:Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
wwalker написа:danzel-jtd написа:Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за менеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
benzol написа:така днеска си смених маслото и всички филтри горивен,маслен,въздушен,купе и масло 5L (Granville 10w40 Platunum) общо 68лв с отстъпка от Ауто Хит маслото било някво английско те били вносители от там иначе наистина ми се искаше Селения или Политрон но тази цена ме изкушиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал. 1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки. 2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала. 3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много. Прочети най-сетне как работи Политрон МТС.[/quote]Danchojn написа:Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал.Danchojn написа:1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки.Danchojn написа:2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала.Danchojn написа:3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар