Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Selenia Turbo Disel VS Polytron

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    danzel-jtd написа:
    Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за мене
    Всичко хубаво, няма пробелми, аз също ще направя така съвсем скоро. Неразбирам само защо пропускаш момента, че това удоволствие ще му струва 45лв. само за добавката.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #18
        sugarboy написа:
        Е, ами то всяко удоволствие се заплаща. И аз я направих тази процедура и от май съм с Политрон пълна синтетика 5W40. Наистина, двигателят сега не се чува, а за първи път стана реалност с един резервоар да се минават 1000 километра извънградско, дори 90% извънградско и 10% градско, което показва, че разходът е под този, който пише по книжките.
        Аз пък със Селеня съм достигал разход от 4.41 по колонка от даден 5.4 по книжка.Смятай Селенята колко е по-напред като технология. Имал съм възможността да измина 1360км с едно зареждане на резервоара.Когато Политрона ти свали с 18% разхода спрямо този по книжка, както аз съм направил със Селенята, то може отново да даваш статистика
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #20
            sugarboy написа:
            Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
            Значи Политрона намяла триенето до такава степен, че загубите намаляват, КПД-то на двигателя се покачва и съответно колата гори по-малко. Да видим как го прави това, според производителите - значи третира ми кристалната решетка на коляновия вал, да кажем, и от там тя става супер гладка и от там според производителя, като е толкоз гладка се плъзга и в също толкова гладките основни и биелни лагери. Само дето валът се носи върху така наречения маслен клин и ако имаше контакт метал в метал между лагерите и вала, то те щяха да заминават за 5 км. Така, че как тогава се подобрява триенето? Политрон маслата имат собствено по-ниско триене във флуида от другите масла или как? Нали са стандартен вискозитет? На новите мазди, например, им слагат 0W20 масла, точно за да е ниско вътрешното триене на флуида. Валовете в мотора не се лашкат метал в метал а плуват в масло, така, че тая теория, че като станат гладки повърхностите и им се промени кристалната решетка и ще почне да гори по-малко.....

            Коментар


              #21
              sugarboy написа:
              Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
              А разхода в книжката за да е 6.3-6.5 тази страница да не е като от тези картички, които като ги въртиш си променят изображението
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                BO написа:
                sugarboy написа:
                Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
                А разхода в книжката за да е 6.3-6.5 тази страница да не е като от тези картички, които като ги въртиш си променят изображението
                Просто съм виждал и двете стойности, дадени като разход в различни каталози. Сега, вече, дали е за седан или комби, не се сещам, но важното е, че около тези числа се върти.
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #23
                  аз съм с мотул 6100 синтезис и съм много доволен, нямам никакви оплаквания даже го сменям на 8000
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #24
                    така днеска си смених маслото и всички филтри горивен,маслен,въздушен,купе и масло 5L (Granville 10w40 Platunum) общо 68лв с отстъпка от Ауто Хит маслото било някво английско те били вносители от там иначе наистина ми се искаше Селения или Политрон но тази цена ме изкуши

                    Коментар


                      #25
                      къде е тоя АутоХит и аз да позлвам остъпка ?
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #26
                        Е в София не знам пък не вярвам на всеки да правят

                        Коментар


                          #27
                          rotdot написа:
                          sugarboy написа:
                          Бе, то и аз със Селениа съм стигал 5,2 разход, при 6,3-6,5 по книжка, ама когато жената беше бременна и със 70-80 км/ч, ама защо сравняваш печката с бензина - нали по подразбиране сте по-икономични и е реално да изминаваш далеч над 1000 километра с резервоар.
                          Значи Политрона намяла триенето до такава степен, че загубите намаляват, КПД-то на двигателя се покачва и съответно колата гори по-малко. Да видим как го прави това, според производителите - значи третира ми кристалната решетка на коляновия вал, да кажем, и от там тя става супер гладка и от там според производителя, като е толкоз гладка се плъзга и в също толкова гладките основни и биелни лагери. Само дето валът се носи върху така наречения маслен клин и ако имаше контакт метал в метал между лагерите и вала, то те щяха да заминават за 5 км. Така, че как тогава се подобрява триенето? Политрон маслата имат собствено по-ниско триене във флуида от другите масла или как? Нали са стандартен вискозитет? На новите мазди, например, им слагат 0W20 масла, точно за да е ниско вътрешното триене на флуида. Валовете в мотора не се лашкат метал в метал а плуват в масло, така, че тая теория, че като станат гладки повърхностите и им се промени кристалната решетка и ще почне да гори по-малко.....
                          Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал. 1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки. 2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала. 3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много. Прочети най-сетне как работи Политрон МТС.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            wwalker написа:
                            danzel-jtd написа:
                            Вземи си Политрон MTC - масло за обработка на метал.Покарай с него 500-1000 км и ако ненамериш разлика в звука на мотора още на 2 втория ден не си взимай това масло. п.п. Аз съм с Политрон и няма друго за мене
                            Всичко хубаво, няма пробелми, аз също ще направя така съвсем скоро. Неразбирам само защо пропускаш момента, че това удоволствие ще му струва 45лв. само за добавката.
                            В крайна сметка излиза много по-евтино!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              benzol написа:
                              така днеска си смених маслото и всички филтри горивен,маслен,въздушен,купе и масло 5L (Granville 10w40 Platunum) общо 68лв с отстъпка от Ауто Хит маслото било някво английско те били вносители от там иначе наистина ми се искаше Селения или Политрон но тази цена ме изкуши
                              Ако бях видял малко по-рано темата ти, щях да те поканя ако имаш възможност да видиш със собствените си очи какво означава Политрон. На фона на всички глупости изписани за продукта от завистливи колеги, съвсем официално те каня, ако имаш път към мен да ме посетиш и да прецениш сам дали Политрон е по-добър от другите. Определено пропускаш нещо невероятно, и много хора знаят че е така, повярвай ми. Съвсем скоро Форд Фиеста със Зетек ДВГ, беше пред умиране от едно висококачествено 5/30 масло. Имаше сериозни драскотини по валовете и работеше като кафемелачка. Човека дойде сам, да пробва, като беше прочел всичко в нета за МТС и Политрон. Жълтия лак от мотора падна за точно 35км. В момента мотора е неузнаваем спрямо предишното си състояние. Но нищо де. Тубите и сайта не изглеждат добре и може да се минеш. А и разбира се това е много съмнителен опит. Само дето човека не ще да чуе за друго масло. Може би сега ще заключат темата!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал. 1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки. 2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала. 3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много. Прочети най-сетне как работи Политрон МТС.[/quote]
                                Danchojn написа:
                                Извинявай, но толкова глупости на едно място не бях чувал.
                                Извинявай за глупостите ми.
                                Danchojn написа:
                                1. Маслен клин - кога обаче. След като качи налягане. До тогава какво правим - разчитаме на ЕР добавките в маслото! Същия този маслен клин при голямо натоварване заминава на едно друго място - картера и доста често ауспуха се пълни със стружки.
                                - точно така, разчитаме на EP добавките в маслото докато качи налягане. При модерните двигатели това време се измерва в милисекунди, ако говорим за коляновия вал. EP довавките - цинк-форсфор базираните, са доста по-важни за горно разположените разпределителните валове. Тоя маслен клин заминава ако ползваш неподходящо масло. Тия стружки в ауспуха може да се допиташ до целия форум, от който 90% от хората карат с различни масла, дали хвърлят колянов вал всяка седмица, защото не са го оплакнали с политрон. Ето този гръцки таксиметров шофьор може да го питаш как по дяволите е стигнал 1 000 000 км без да ползва политрон и да има стружки в ауспусите - http://www.automedia.bg/news/article_17304_cp2.html такива примери - бо => EP добавките си вършат работата и без MTC.
                                Danchojn написа:
                                2. Ако нямаше контакт на метал в метал нямаше да има триене и износване. Ако не ти е ясно изясни си го вече. Точно триенето използва МТС за да обработи метала.
                                - Тия неща са си отново едни такива твои твърдения хвърлени и неподплатени с НИЩО! Имаше хора в този форум, които се занимават точно с металообработка, писа ти и човек от БАН - ти отговори, че не си толкова заинтересован да му даваш масло или да му осигуриш третирана повърхност, която може да изследва - предпочиташ да пускаш неопределени клипчета, на които нищо не се вижда и ни обясняваш. Какво показа с тия клипчета в заключената тема? Тъмно филмче, гори пламък и хоп реши, че така се доказва как греста политрон е 20 пъти по-добра от другите. Ма как, защо точно 20 пъти, какво видяхме... само сламки си ни подавал... аз, а както всеки друг мислещ с главата си човек ще ти каже, че това е една абсолютна глупост.
                                Danchojn написа:
                                3. Ниските вискозитети се използват точно заради това - ниско съпротивление във флуида, но прочел ли си колко много засилват ЕР качествата на маслата? И въпреки това не издържат много много.
                                Аз съм прочел, ти прочел ли си? Как засилват EP качествата на маслата. Прочети за SkyActiv двигателите на мазда, те карат с 0W20. Не знам защо не ползват политрон ми с тва ’тънко’ масло ги пускат тия мазди.... 10 000 км я изкарат, я не.В тунинг форума също имаше отправено предложение към теб да представиш третирана с политрон повърхност, за да бъде изследвана от човек работещ в БАН. Там отговори, че не ти се занимава с това и си има доставчик и да се свържел с него. Нали ти е много интересно и поне през ден имаш разглобен детайл ЛИЧНО от теб и не спираш да пишеш колко е хубав политрон по форумите?Искам да те попитам едно последно нещо, ако ми позволиш - защо в официалния сайт на политрон няма обявена НИТО ЕДНА ПАСАЖЕРСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ - там се говори единствено за масло за камиони??? Там няма посочен нито един автомобил, за който да се препоръва това масло!Защо сега се премести тук да пишеш, каква е тая непреодолима нужда да ни убеждаваш в качеството на дадено масло? Но не се притеснявай, хората с малко акъл ще ти опонират на явната и безочлива реклама, но пак си имате "таргет група" - хората с 20 годишни фиати, които много искат да вярват в световната конспирация, пенкилери, гледачки и т.н.ПС: Защо винаги толкова емоционално реагираш, когато някой се опита да ти зададе конкретни въпроси? Защо продължаваш да пишеш, теми след теми, страници след страници, форуми след форуми за това масло?Ето ти въпросите отново:1. Защо това масло няма нито една пасажерска спецификация?2. Защо на официалния им сайт се говори единствено за масла за камиони?3. Защо сайтът изглежда като направен от дете в детската градина?4. Защо няма одобрения от API и по-важното ACEA?5. Защо това толкова революционно масло се продава само в България, Сърбия и Гърция. Направих си труда да попитам приятели в САЩ, след онази другата безкрайна тема и в три щата, те не са намерили масла с името - Polytron, BiTron, Paladyn, както твърдиш, че са другите брандове. Вярно - има още 47 щата, може там да се продава пък.6. Защо продължаваш да пускаш някакви клипчета, на които нищо не се вижда и отдолу заключваш - видите ли тук един пламък, ето това доказва, че политрон е 20 пъти по-добър?7. Защо, след като си толкова заинтересован да ни убедиш в качествата на Политрон два пъти отказа на хора, занимаващи се с металообработка и на сутрудник в БАН да изследва повърхности обработени с Политрон. Измъкна се с довода, че чак толкоз не си заинтересован и не ти се занимава, но пак продължаваш да блъваш теми от сорта на - и днес, пореден двигател излекуван с политрон. 8. Защо, след като твърдиш, че нямаш нищо общо с доставчика се снимаш на фона на 10 кашона политрон, как правиш тест с ’фрикшън тестер’ на политрон? Как така всеки ден имаш челен опит с излекуван мотор с политрон?Моля, те да не се впускаш в емоционални изблици отново, а да ми отговориш по точки на поставените напълно КОНКРЕТНИ въпроси.

                                Коментар

                                Working...
                                X