Здравейте, колеги.За 40 000 километра съм сменил вече 4 пистови ремъка на пунтото ми. Всеки път и казват, че явно нещо го къса и сменям целия механизъм, ролки и т.н.Наистина е така, защото един път смених само ремък и съответно на следващия ден се скъса отново.Защо се получава така? Нормално ли е на 10 000 километра да ми се къса ремък, да сменям механизми?Защо така се късат, защо се повреждат тези части и как да спра този омагьосан кръг?Ще се радвам ако се сещате за нещо.Благодаря ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto MK2, чист дизел - къса пистов ремък
Collapse
X
-
съгласен съм с колегата преди мен виж дали няма някой крива Шайба или пък крив монтаж на ролковия механизъмза да се къса така ремъка или стой на криво (и се износва не равномерно) или нещо затяга я Алтернатор я климатикШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар