Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно масло TITAN SYN MC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно масло TITAN SYN MC

    здравейте колеги.имам брава 1.4/12 от 4 години.до сега съм я карал само със СЕЛЕНИЯ 20К но вчера бях на майстор и се оказа че ми ги няма 2,5 литра от маслото.майстора доля TITAN SYN MC SAE 10W-40 на FUCHS .Прочетох за него и пише, отговаря дори на изискванията за фиат (FIAT 9.55535-G2, ).искам да ви питам има ли някой наблюдения относно маслото (някой ,който е карал с него например) и за какъв пробег е то(дали е за 20,000 като сешленията) ,защото никъде не прочетох за него.благодаря предварително Yellow_Flash_Colorz_PDT_15TITAN SYN MCSAE 10W-40 Super High Performance, fuel-economy oil based on MC-synthesis for a variety of gasoline and diesel engines in passenger cars. Lower oil consumption. ACEA A3 / B4API SL / CF MB-APPROVAL 229.1 BMW SPECIALFIAT 9.55535-D2FIAT 9.55535-G2VW 500 00VW 505 00ето и линк на каталога от който съм взел информация http://www.fuchs-europe.com/products.html
    бравата е резачка и няма спор в това

    #2
    По-добро е от 20К. Не се притеснявай. Дори продължавай с него.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Danchojn написа:
      По-добро е от 20К. Не се притеснявай. Дори продължавай с него.
      Ако продължи с 20К има ли проблем или ще изкара още 100 000 км максимум преди да стопи буталата?

      Коментар


        #4
        Не ти прави чест да се заяждаш! Нито съм те обидил, нито нагрубил. За да го напиша, значи съм го проверил и знам на 100%. Ако колегата го вълнува ще ме пита. Аз ще му обясна, но заради такива постове не тук във форума!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          Не ти прави чест да се заяждаш! Нито съм те обидил, нито нагрубил. За да го напиша, значи съм го проверил и знам на 100%. Ако колегата го вълнува ще ме пита. Аз ще му обясна, но заради такива постове не тук във форума!
          Извинявам ти се наистина най-искренно ако съм те засегнал, най-малкото се държиш доста културно и грамотно, което ти прави чест. Исках да наблегна на несериозността на въпроса и на факта, че нито едно от двете масла ще се представи някак дори малко по-различно или ще промени поведението/живота на колата. Все пак 20К е проектирано да се кара по 20 000 км преди доста години и също така има доста сериозен TBN

          Коментар


            #6
            TBN е добър наистина на 20К, но не държи толкова добре при 100гр вискозитета си. Освен това в Пандата за 12хил почна да отлага мизериите, така познати в ДВГ. Въпросния Титан не е блестящ с нищо, но за мен е по-добрият избор, дори е по-добрият избор от Магнатек и Мотул в този клас. Това е лично мнение. Не случайно те произвеждат маслата покриващи всички мерцедесови спецификации. Нито едното, нито другото е боклук. Не това казах. Има тънки разлики, които винаги търся. Например това, че пак същата тази панда от подписа, зимно време с него стартираше като дизел а с това което сега карам мърка при -25гр. Да, пандата я взех нова и беше заредена от завода с 20К. Същото това масло в планината след 4км на 1-ва по черен път със сериозни наклони, качваше температура над 100гр и капеше от щеката като вода. Какво пази тогава незнам. Това сега не се случва!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              TBN е добър наистина на 20К, но не държи толкова добре при 100гр вискозитета си. Освен това в Пандата за 12хил почна да отлага мизериите, така познати в ДВГ. Въпросния Титан не е блестящ с нищо, но за мен е по-добрият избор, дори е по-добрият избор от Магнатек и Мотул в този клас. Това е лично мнение. Не случайно те произвеждат маслата покриващи всички мерцедесови спецификации. Нито едното, нито другото е боклук. Не това казах. Има тънки разлики, които винаги търся. Например това, че пак същата тази панда от подписа, зимно време с него стартираше като дизел а с това което сега карам мърка при -25гр. Да, пандата я взех нова и беше заредена от завода с 20К. Същото това масло в планината след 4км на 1-ва по черен път със сериозни наклони, качваше температура над 100гр и капеше от щеката като вода. Какво пази тогава незнам. Това сега не се случва!
              Ee, стига бе Данчо, 6 смени имам на стилото с 20К, включително при зими при -15 на боровец, когато ми умря акумулатора и повдигачи на първи старт повече от 10-30 секунди не са тропали. Последните смени са със 0W40 и на щеката няма абсолютно никаква разлика във вискозитета. Колкото до температурата, предполагам знаеш, че на нашите италиански автомобили стрелките си стоят на средата между 75 и 90 градуса, над 100 градуса бая зор ще да е видяла тая панда. 1.2 мотора същия ли е като на пунто 1.1 моно и 1.2 инжекцион на пунто, палио итн с един вал? Имах една барака такава на язовира, колко зор видя пък загряла не я бях видял никога

              Коментар


                #8
                Значи, температурата на маслото я мерих с допълнително монтиран уред, няма нищо общо с уредите на таблото. Антифриза никога не съм го виждал над 90гр! Горе говорех за маслото!Мотора си е класическия 1.2 FIRE. Нищо особенно.Да тропат повдигачи дори 10сек за мен е недопустимо камо ли 30сек. Това означава че през това време нямаш добро налягане и мазане. Ти си прави изводи, какво се случва. Постави продуктите при еднакви условия и ще видиш разликите. Толкова са огромни, че няма как да не ти направи впечатление.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Значи, температурата на маслото я мерих с допълнително монтиран уред, няма нищо общо с уредите на таблото. Антифриза никога не съм го виждал над 90гр!Мотора си е класическия 1.2 FIRE. Нищо особенно.Да тропат повдигачи дори 10сек за мен е недопустимо камо ли 30сек. Това означава че през това време нямаш добро налягане и мазане. Ти си прави изводи, какво се случва. Постави продуктите при еднакви условия и ще видиш разликите. Толкова са огромни, че няма как да не ти направи впечатление.
                  При минус 15 градуса или минус 26, които видях тая зима, да кажеш, че не тропат повдигачи сутрин, при първо палене, просто не е вярно. Айде 30 секунди сега като помисля са много ама над 10 секунди се чуват определено. Над 100 градуса да качи маслото не е трудно за постигане, скоро карах глоф 6 1.6 блумоъшън дизел и там на екранчето показва колко е температурат на маслото, доста лесно си ги стигна 90 градуса и загряваше като бензин за 1 км, егаси колата.

                  Коментар


                    #10
                    rotdot написа:
                    При минус 15 градуса или минус 26, които видях тая зима, да кажеш, че не тропат повдигачи сутрин, при първо палене, просто не е вярно.
                    Напротив. Вярно е.Е ама защо същата тая панда с 20К вдигаше над 100гр а сега не е преминавала границата! Друг е въпроса дали ми вярваш. Трябва сам да се убедиш! Дискусията обаче много се проточи и може да ни се скарат.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Ще съживя темата, защото след много хвалби и препоръки реших и аз да заложа на TITAN SYN MC SAE 10W-40 на FUCHS . Сменям си маслата само в Ауто + и, като дистрибутори на тези масла и те ми го препоръчаха. До сега карах ( около 3-4 смени)с Мотул 6100 Synergie 10W40 (пак купено от тях) - доволен съм, не ми го пипаше колата, но след сутрешните зимни стартове автомобила беше "по-тракащ" някак си.Какви са ми обаче първите впечатления за Титан-а след само 200 км. с него.1. След студен старт колата ми сякаш загрява по-бързо с него. Може и да е субективно, но надали. Този факт е леко притеснителен за мен, но пък е по-добре за автомобилът ми и начинът му на използване ( кратки градски дестинации по 5-6 км. в едната посока)...2. По тихичка е някак си. Работи по-мазно, но и ресурса на маслото е още голям де.3. И нещо друго, което забелязах след самата смяна: При първоначалния старт след сипването на маслото - много бързо се напълни филтъра и лампата индикираща налягане на маслото изгасна моментално. При смените с Мотул новия филтър се пълнеше по-бавно и съответно индикация се бавеше около секунда-две. Филтрите са еднакви. ( производител и място на закупуване).
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        Ако ти се занимава изпрати ми по 50мл от двете масла и мога да ти кажа доста подробно какво могат. По ТТ данни на пръв поглед, щях да карам с Мотула.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Карам с Титан от три смени, нямъл съм ядове с него и вярно че повдигачи не са тропали, пък Стефан от Захарна фабрика си караше лачената алфа само с него което е достатъчен критерии за мен че маслото е добро, даже повече от добро.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Нормално според мен автомобила да е бил малко по тракащ, защото си палил зимата Едно е да палиш с 10В40 при -10 градуса, друго е като палиш сега на +15 градуса Като направиш паралелна съпоставка със сегашното масло при палене зимата, тогава може би впречатленията за двете масла ще са ти най обективни И аз карам в момента с 15В40 и пали без проблеми, но зимата ще меля като за световно най вероятно
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              didich написа:
                              Нормално според мен автомобила да е бил малко по тракащ, защото си палил зимата Едно е да палиш с 10В40 при -10 градуса, друго е като палиш сега на +15 градуса Като направиш паралелна съпоставка със сегашното масло при палене зимата, тогава може би впречатленията за двете масла ще са ти най обективни И аз карам в момента с 15В40 и пали без проблеми, но зимата ще меля като за световно най вероятно
                              Не. За паленето през зимата сравнявам с предишни масла ( със същия вискозитет), които съм ползвал. Титана - тази зима ще го пробвам.Иначе днес след обед навъртях 200 км. извънградско. Може и да си внушавам, но колицата беше тихичка. На отворен прозорец се чуваше само сцеплението нагумите по асфалта...За сега - добре. Иначе Титан-а е по-евтин от Мотула - разлики и да усещам са в полза на немеца, но по-скоро всичко е субективно и идва от факта, че все още Титан-ецът е "пресен" и на мотора му е благо.. :P
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X