Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво масло да сложа на бравото

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Не би, ама си ! И се чудя как имаш наглоста да продължаваш да твърдиш обратното ? Засрами се и се извини на колегите ! Напиши с големи букви "Аз съм рекламно лице на Политрон" и тогава може и да ти повярват. Но след всички тия измами с тая марка, вярвай ми приятел, никой който има поне малко на последния етаж, няма да се върже на приказките ти. От сега нататък, на нито една твоя дума няма да повярвам. Сори, но по друг начин не мога да реагирам !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #92
      В защита на Политрон ще кажа че вече съм изминал 3000 км и съм повече отдоволен,Двигателя мърка а с тая гадна СелЯния като трактор работеше
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #93
        rotdot - на локално ниво винаги имаш температура. Ако нямаше, нямаше да има износване! То затова и като прегрее един двг обикновено задира. Има връзка нали. Затова и маслата имат параметър - HTHS!Ако не вярваш за пандата заповядай на тест - горивото от теб. В момента разхода е 6.2/100 бензин и 7/100 пропан-бутан в София, чисто градско при предписано 7.9/100бензин. Но ще видим! Времето е добър учител. Аз съм тук!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #94
          danzel-jtd написа:
          В защита на Политрон ще кажа че вече съм изминал 3000 км и съм повече отдоволен,Двигателя мърка а с тая гадна СелЯния като трактор работеше
          Сега и тебе ще захапят. От какво пък си доволен. Ядеш ли го и тем подобни въпроси. Но какво то и да отговориш, то за тях ще е нищо, никакво доказателство и т.н. На мен скоро се разхлопа карето на кардана на Пандата. МТС тушира проблема за броени км. Ето я темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=86842Не знаех от къде е и зцатова я пуснах, да даде някой идея.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #95
            За съжаление, трябва да се намеси някой мод и да заключи, или разчисти темата от спама.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #96
              muns61 написа:
              За съжаление, трябва да се намеси някой мод и да заключи, или разчисти темата от спама.
              Е това е ! И без ключ ще мине :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #97
                Danchojn написа:
                danzel-jtd написа:
                В защита на Политрон ще кажа че вече съм изминал 3000 км и съм повече отдоволен,Двигателя мърка а с тая гадна СелЯния като трактор работеше
                Сега и тебе ще захапят. От какво пък си доволен. Ядеш ли го и тем подобни въпроси. Но какво то и да отговориш, то за тях ще е нищо, никакво доказателство и т.н. На мен скоро се разхлопа карето на кардана на Пандата. МТС тушира проблема за броени км. Ето я темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=86842Не знаех от къде е и зцатова я пуснах, да даде някой идея.
                шума и аз съм го чувал, да не кажете, че си измисля :D а на колегата данзел-жтд също вярвам, върпеки че не го познавам, защото знам че политрон работи скоро и аз минавам и на масло политрон, засега съм "само" с МТС, грес(на доста места) и спрей, а преди като карах със селения, като налях валволин мотора взе да реве, а щом колегата казва, че мотора му е утихнал и преди със селения е ревял, представям си колко още по-тихо ще заработи а да и забравих, валволин без МТС задра на около 25-30 нм, източих от двигателя масло валволин на което е с мтс(благодарение на което ми изчеза почукване от мотора) и резултата беше доста добър - издържа до около 80 нм

                Коментар


                  #98
                  Винаги си карам колата с 5 на 40 селения без проблеми сложих веднъж 10 на 40 кастрол и колата почна да го яде.По тънкото масло е по добро но е доста скъпо 27лв литър. Алтернативата е MOTUL. Но аз съм на принцип , че за всяко нещо може да пестиш но не и маслото !
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #99
                    rotdot написа:
                    Според мен, не е добре да се доверяваш на г-н Петър Борисов и аз го познавам и доколкото го опознах не може да му се има доверие.
                    Понеже, това което каза не е истина, защото съм разговарял с много хора още преди да познавам г-н Борисов лично и никога не е имало негативно мнение, аз му се обадих по телефона. 1. Той не те познава!2. Помоли да се представиш с 3-те си имена!3. Покани те учтиво в техния офис да се запознаете, като в замяна ще получиш безплатно едно МТС, за да се увериш в способностите на продукта.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      jimi69 написа:
                      Винаги си карам колата с 5 на 40 селения без проблеми сложих веднъж 10 на 40 кастрол и колата почна да го яде.По тънкото масло е по добро но е доста скъпо 27лв литър. Алтернативата е MOTUL. Но аз съм на принцип , че за всяко нещо може да пестиш но не и маслото !
                      кое му е по "тънкото" само немога да разбера

                      Коментар


                        jimi69 написа:
                        Винаги си карам колата с 5 на 40 селения без проблеми сложих веднъж 10 на 40 кастрол и колата почна да го яде.По тънкото масло е по добро но е доста скъпо 27лв литър. Алтернативата е MOTUL. Но аз съм на принцип , че за всяко нещо може да пестиш но не и маслото !
                        При работна температура и двете масла имат един и същ вискозитет. Кастрола се е харчил, защото е полусинтетика бил, а тя е по-нестабилна, с по-висока изпаряемост и т.н. Напълно си прав, от масло не бива да се пести. Сипва се възможно най-доброто.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          nedialk00 написа:
                          jimi69 написа:
                          Винаги си карам колата с 5 на 40 селения без проблеми сложих веднъж 10 на 40 кастрол и колата почна да го яде.По тънкото масло е по добро но е доста скъпо 27лв литър. Алтернативата е MOTUL. Но аз съм на принцип , че за всяко нещо може да пестиш но не и маслото !
                          кое му е по "тънкото" само немога да разбера
                          е как пък да не е по тънко от кастрол ?Искаш ли да се хванем да бас , че е по тънко, и, че мотора е една идея по тих след 10 в 40, ако не ми вярваш, след 5000км , като сменям ще се видим , ще сменим и ще направим разлика за твоя сметка обаче.Не ми се слушат фафли вече, то не бяха истории , че колата, когато била на повече км и по износена й трябвало 10в40 не 5в40, то не бяха глупости и спорове. Аз ти казвам бате от личен опит, не че съм чул от някой, по гъстото масло го яде и яката го ядеше. След 5в40 отново, се чудя дали е нормално да не мърда маслото, все пак имам турбо.Казах ти и на всички, които спорят за спортни филтри, масла и генерации, който му се вижда съмнително нещо , което съм направил по колата ми , идва пробваме и резултата е на лице, обаче за сметката на тоя дето "много знае".На колегата, дето се чуди кво масло да си сложи, да си решава, аз повече мнения тука няма да давам, щото не се коментира темата а се коментират постовете в темата, и тва ма дразни. Всеки един професор, който има съмнения за всичко, което съм пробвал по колата ми, и да му покажа , че от нито едно нещо до сега не съжалявам. Както и приказваха, че неможело да се сложи обикновен маховик на JTD , обаче колегата VSD демострира как се прави. Хората са казали - не питай старило, питай патило.
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            В нивата на невежеството винаги избуяват бурените на суеверието...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              jimi69 написа:
                              Не ми се слушат фафли вече, то не бяха истории , че колата, когато била на повече км и по износена й трябвало 10в40 не 5в40, то не бяха глупости и спорове. Аз ти казвам бате от личен опит, не че съм чул от някой, по гъстото масло го яде и яката го ядеше. След 5в40 отново, се чудя дали е нормално да не мърда маслото, все пак имам турбо.
                              ами точно така е дали ще сложиш 5в/40, 10в/40 или 15в/40 маслото е еднакво "гъсто" в работния режим на двигателя, ако искаш да е по-гъсто сложи на 50 5в40 ще е "най-тънко" при -30 от изброените други - 10в/40 и 15в/40

                              Коментар


                                danzel-jtd написа:
                                В защита на Политрон ще кажа че вече съм изминал 3000 км и съм повече отдоволен,Двигателя мърка а с тая гадна СелЯния като трактор работеше
                                При мен е подобно , двигателя утихна веднага след смяната на 20К с Политрон. Интересното е и друго , до сега съм минал 11000км. от смяната а маслото си е още в горната част на щеката :D докато със Селениа-та отдавна да е хапнал литърче. Имаше един шум в областа на разп. вал на изпуск. клапани просто липсва изчезна. Така че разни многознайковци и виртуални анализатори малко да успокоят топката и да не плюят по нещо за което са слушали .... някой им е казал... и подобни хвърляния на боб. Маслото си е показало качествата на практика и теория не само при мен
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X