Препоръката на масло на всеки един производител по света е САМО И ЕДИНСТВЕНО КОМЕРСИАЛНА. Нищо повече. Какво очаквате, Пежо да каже сипвайте Селения, при положение че във Франция се прави Тотал, Ессо, и Мотул - Защо 1.4 карано само със Селенията по книжка хвърли вал и защо сега с Политрон гърбиците блестят - Защо Магнатек 10/40 прави по-добро налягане при изпитванията от Селения 20К Голда е още по-зле - и т.н. много много практически и опитни доказателства имам. Нито един двг няма да се расърди на по-добро от препоръчаното масло. Не бива да се робува на марка. Трябва да се търси качеството. Снощи например с колегата Недялко, който учсатва тук в нашия форум се позабавлявахме с фрикшън тестера. Мога да ви кажа, че Валволин определено се представя по-добре от Мотул X-cess 5/40. Та като се загледаме в новие стандарти ясно личи къде се хвърлят усилията - противоизносващите качества, чистотата и високотемпературното окисление. И пак да кажа - Има огромна разлика, при повечето масла, между написаното на хартия и показаното на практика! Изобщо не разчитайте на това дето пише на тубите.Много ще ми е интересно SELENIA TURBO DIESEL колко ли ще издържи в червената зона. Някой колега ако има излишно моля да ми предостави, а аз ще тествам и направя клипче. Да видим колко е специална.
Препоръката на масло на всеки един производител по света е САМО И ЕДИНСТВЕНО КОМЕРСИАЛНА. Нищо повече. Какво очаквате, Пежо да каже сипвайте Селения, при положение че във Франция се прави Тотал, Ессо, и Мотул - Защо 1.4 карано само със Селенията по книжка хвърли вал и защо сега с Политрон гърбиците блестят - Защо Магнатек 10/40 прави по-добро налягане при изпитванията от Селения 20К Голда е още по-зле - и т.н. много много практически и опитни доказателства имам. Нито един двг няма да се расърди на по-добро от препоръчаното масло. Не бива да се робува на марка. Трябва да се търси качеството. Снощи например с колегата Недялко, който учсатва тук в нашия форум се позабавлявахме с фрикшън тестера. Мога да ви кажа, че Валволин определено се представя по-добре от Мотул X-cess 5/40. Та като се загледаме в новие стандарти ясно личи къде се хвърлят усилията - противоизносващите качества, чистотата и високотемпературното окисление. И пак да кажа - Има огромна разлика, при повечето масла, между написаното на хартия и показаното на практика! Изобщо не разчитайте на това дето пише на тубите.Много ще ми е интересно SELENIA TURBO DIESEL колко ли ще издържи в червената зона. Някой колега ако има излишно моля да ми предостави, а аз ще тествам и направя клипче. Да видим колко е специална.
Колега, "фрикшън тестерът" нищо не показва/доказва. Напишете Exposing the one arm bandit в Google и може сами да си направите изводите. Ще е интересно ако тестваш Motul 300V, да видим по-зле ли е от M16D.
Не си прав! Защото не се гледа това, което показва клипчето на Амсойл. А то е направено за широката аудитория, дето си няма на представа що е то масло. Защо не показаха износването по ролките например. Това е опит да спрат неизбежното!!! И защо да не е отправна точка. В двг се случва точно това - триене между две повърхности. Доста сериозни тестове се правят от машини на този принцип. Няма значение колко са големи самите те и т.н. Няма значение дали повърхностите ще се притиснат от преса или на ръка. Едно и също е. Лубрикант между две повърхности. Който иска да вярва на наивния клип на Амсойл.
Препоръката на масло на всеки един производител по света е САМО И ЕДИНСТВЕНО КОМЕРСИАЛНА. Нищо повече. Какво очаквате, Пежо да каже сипвайте Селения, при положение че във Франция се прави Тотал, Ессо, и Мотул - Защо 1.4 карано само със Селенията по книжка хвърли вал и защо сега с Политрон гърбиците блестят - Защо Магнатек 10/40 прави по-добро налягане при изпитванията от Селения 20К Голда е още по-зле - и т.н. много много практически и опитни доказателства имам. Нито един двг няма да се расърди на по-добро от препоръчаното масло. Не бива да се робува на марка. Трябва да се търси качеството. Снощи например с колегата Недялко, който учсатва тук в нашия форум се позабавлявахме с фрикшън тестера. Мога да ви кажа, че Валволин определено се представя по-добре от Мотул X-cess 5/40. Та като се загледаме в новие стандарти ясно личи къде се хвърлят усилията - противоизносващите качества, чистотата и високотемпературното окисление. И пак да кажа - Има огромна разлика, при повечето масла, между написаното на хартия и показаното на практика! Изобщо не разчитайте на това дето пише на тубите.Много ще ми е интересно SELENIA TURBO DIESEL колко ли ще издържи в червената зона. Някой колега ако има излишно моля да ми предостави, а аз ще тествам и направя клипче. Да видим колко е специална.
Данчо, стига с тоя ПОЛИТРОН ! Жалко че не снимах моя вал като сменях гатнитурата на капака. Да видиш както е каран ДВГ само със СЕЛЕНИА, как всичко блести и няма грам следа от износване. Пак си намери тема за реклама на "уникалното" масло. Нека да налива каквото реши, само да не попадне на менте, че много ги има. Аз споделих това което съм чувал, защото няма как да съм опитал всичко. А СЕЛЕНИА ползвам на мойта кола и нямам оплаквания. Не ме вълнуват червени, зелени и пипитени зони на врикшън тестери и подобни. Маслото отговаря на изискванията за съответния ДВГ, значи е перфектно за него. Ако ще и от трансформърс да източиш масло и да си го налееш в ДВГ, няма да го направиш вечен. То пак се разви един спор, дето няма край.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Нито рекламирам, нито се заяждам. Но колко пъти вкара този автомобил в предела на възможностите му Аз го правих с Пандата и видях разликите! При кротко каране и трабанта живее 90 000км с немското препоръчано. При каране в планински район с баири умира на 60 000 макс. Доказано е - 4 такива съм правил от чисто нови! Т.е. как ще изглежда зависи от експлоатацията. Ни най-малко ми е приятно да споря. За вечни двг-та и дума не става. Но няма и двг, който да е произведен точно за еди кое си масло.
Темата отиде на майната си...Какво масло да сложа - каквото на предната ти кола, ако е била с горе-долу сходни показатели и не си имал проблеми с маслото. По форумите всеки хвали своето, или това, което продава. Та след толкова постове, ориентира ли се? В Бг има куп фабрики, които правят перфектни опаковки, а не липсват и производители на масло, за които не се говори.Много прост метод за оценка на маслото в двигателя - сложете си механичен манометър и следете налягането на маслото при продължително каране на магистрала с максимално натоварване.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Нито рекламирам, нито се заяждам. Но колко пъти вкара този автомобил в предела на възможностите му Аз го правих с Пандата и видях разликите! При кротко каране и трабанта живее 90 000км с немското препоръчано. При каране в планински район с баири умира на 60 000 макс. Доказано е - 4 такива съм правил от чисто нови! Т.е. как ще изглежда зависи от експлоатацията. Ни най-малко ми е приятно да споря. За вечни двг-та и дума не става. Но няма и двг, който да е произведен точно за еди кое си масло.
Ела да те повозя, после говори ... ако можеш. Ама щом наплю и немското масло ... какъв е смисъла да спорим :D Колегата дето пусна темата, сигурно се по..ра от смях с тия изказвания тук.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Нито рекламирам, нито се заяждам. Но колко пъти вкара този автомобил в предела на възможностите му Аз го правих с Пандата и видях разликите! При кротко каране и трабанта живее 90 000км с немското препоръчано. При каране в планински район с баири умира на 60 000 макс. Доказано е - 4 такива съм правил от чисто нови! Т.е. как ще изглежда зависи от експлоатацията. Ни най-малко ми е приятно да споря. За вечни двг-та и дума не става. Но няма и двг, който да е произведен точно за еди кое си масло.
Значи, според теб, един фиат панда ако го карам след 4000 оборота по баири за 60000км ще "умре"? И ти си правил 4 такива автомобила? Значи на стилото имам над 100 000км, като с 1.6 често се налага да минавам 4000 оборота при изпреварване, натоварени, по баири и с багажник на тавана, 5 години така вече, сега жена ми няма да ти разказвам как го кара. Старата кола на баща ми, която бракувахме тази година, на над 400 000 км му свалих мотора и си го пазя по сантиментални причини и мога да ти снимам цилиндрите и вала да ми кажеш от 20 години каране с минерално масло как са му гърбиците и тоя хонинг истински ли е или не. Като огледаш автопарка около теб, колите на колко години са и минали ли са 60000км по баири? Казваш,ч е нищо не рекламираш, но все пак даде личен пример с около 100 коли на твои приятели и познати с които имаш челен опит. На едно от клипчетата ти има два кашона с политрон, имаш "фрикшън тестер" и сравняваш различни масла. Отчаяно се опитваш да убедиш/разкажеш на всички за едно масло, което елиминира износването на 100%, секретна военна американска разработка е и се продава само в България и Сърбия по същата причина. Писал си за същото в няколко различни форума, някой ти беше сложил линковете в "оная" тема. Ако на някой това му се струва странно да вдигне ръка. http://www.offroad-bulgaria.com/show...b3ed36af1ca2e7
Какво съм писал не е тайна за никой. Заставам зад думите си и знам какво говоря. Всеки да кара с каквото иска. Да съм казал на колегата да кара с Политрон? Маслото е изключително на почит в Канада, където не се уважават ама вообще немските и италианските автомобили 4000 - 5000об не са обороти! Особенно за японски автомобил!Абсолютно верен е критерия на колегата muns61. Манометър на автомобила. Ясно си личи какво се случва, особенно комбиниран с термометър. Без човек да се потруди и реално да види, всичко е празни приказки. Прекратявам спора, щото наистина развалихме темата. Да сте живи и здрави!
Какво съм писал не е тайна за никой. Заставам зад думите си и знам какво говоря. Всеки да кара с каквото иска. Да съм казал на колегата да кара с Политрон? Маслото е изключително на почит в Канада, където не се уважават ама вообще немските и италианските автомобили 4000 - 5000об не са обороти! Особенно за японски автомобил!Абсолютно верен е критерия на колегата muns61. Манометър на автомобила. Ясно си личи какво се случва, особенно комбиниран с термометър. Без човек да се потруди и реално да види, всичко е празни приказки. Прекратявам спора, щото наистина развалихме темата. Да сте живи и здрави!
Значи НЕ става за немски и италиански автомобили и това решава всички спорове по темата ! ПОЛИТРОН - аут от форума за италиански коли Канадците и французите да си го добавят в чая
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Какво съм писал не е тайна за никой. Заставам зад думите си и знам какво говоря. Всеки да кара с каквото иска. Да съм казал на колегата да кара с Политрон? Маслото е изключително на почит в Канада, където не се уважават ама вообще немските и италианските автомобили 4000 - 5000об не са обороти! Особенно за японски автомобил!Абсолютно верен е критерия на колегата muns61. Манометър на автомобила. Ясно си личи какво се случва, особенно комбиниран с термометър. Без човек да се потруди и реално да види, всичко е празни приказки. Прекратявам спора, щото наистина развалихме темата. Да сте живи и здрави!
Значи НЕ става за немски и италиански автомобили и това решава всички спорове по темата ! ПОЛИТРОН - аут от форума за италиански коли Канадците и французите да си го добавят в чая
Имам приятел в Канада, механик, за твое щастие и специално ще го попитам, някой изобщо чувал ли е за масло с името Политрон, щото даже отделих времето да потърся в гугъл, ти представяш ли си Айди пусни един линк как си го хвалят Политрон за хеми-тата в Канада, не е турски, английски говорят, мисля повечето ще разберем... като ти прочетох мненията в другите форуми май тук те толерират само още.. много странно...
оставете човека с политрона, че така още по-голяма реклама и блазнене става. Нека си живее в измисленият свят, където политрон тече от чешмите и хората живеят по 300 години .
Коментар