Те почти са същите на височина 185/60/14 с 195/50/15 разлика с 2мми ако амортисьорите и пружините са наред трябва да няма проблем.Ако ги смяташ с 165/60/14 вече е 22мм и си е много Най много да натовариш електро хидравликата повече и да се износат по бързо накрайниците .
за събирането събира, но незнам при пълен завой кво става :D
Ми какво става, чува се прас - трас и обикновенно подкалника се вижда в огледалото.Големи са, ще страдаш от проблеми с електро усилвателя, както ти спомена Ключаря
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Относно накраиниците сам ги сменял само веднаж преди 2 години и да чукам на дърво не са мръднали но не съм навъртял много километри само 42000 , замислих се за тази смяна от 14 на 15 цола защото сега си търся летни гуми и точно моя размер все няма 2ра рака разбира се :D и попаднах на обява бартер 15ки с гуми за 14 и реших да попитам как ще се отрази тази смяна на пунтака и май ще се откажа Благодаря колеги
Хмм лично съм обувал пунто спортинг със моите бившите 195/50/15 и не опираше нито на пълен ляв,нито на пълен десен,а след това се качихме четирима човека и отзад не опираше.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
На ГТ-тата гледам слагат 17" с гуми 205/40, тЪ едни 15" с 195/50 трябва да си влязат като у дома си , отделен въпрос вече е ако джантите са с някакво различно ЕТ от 30-40 и да опират някъде. Пробват се на място и се вижда за какво иде реч, според мен ще станат без проблем
Коментар