Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво масло зa JTD105 при положение че.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    какво масло зa JTD105 при положение че.....

    ....при положение че колата е на 143 000 км (доказано реални) мареата е 2000г. ....до сега е слагано само полусинтетика, но ми се струва че тва е голяма грешка, просто когато я взех ми "препоръчаха някакво на Мотул" което било заместител на селения и от тогава само с такояв се кара (колата е в мен от 90К км) да продължавам ли полу синтетика или да направя една хубава промивка и да сложа пълняГрешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Производителя е казал с какво масло е препоръчително да се кара. Друго масло е избор на собственика на колата. Неангажиращо мнение- моята я карам с полусинтетика-10 В 40.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      +1 Mobil 10W40

      Коментар


        #4
        Миналата зима карах с 10W40, а тази с 5W40 и е много по добре.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #5
          TIP написа:
          Миналата зима карах с 10W40, а тази с 5W40 и е много по добре.
          Подкрепям и съжалявам, че не карам от повече време с 5w40.

          Коментар


            #6
            Че 140 000км са нищо за JTD.По спецификации е 10в40, но и на 5в40 се радва.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              А за JTD на 200К км какво да налеем
              Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

              Коментар


                #8
                kazan написа:
                А за JTD на 200К км какво да налеем
                Ако е добре гледано, 5в40 мисля че няма да го яде, моето вече ги наближава 200к км и се кара само с такова от както съм го взел(около 5 смени).
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  TIP написа:
                  Миналата зима карах с 10W40, а тази с 5W40 и е много по добре.
                  Подкрепям и съжалявам, че не карам от повече време с 5w40.
                  Подкрепям и никога повече няма да налея нещо различно от 5/40, даже се чудя дали следващото да не е 0/40. На квартален хумор от типа - "до 100 000: 5/40, до 200 000: 10/40 и над 200 000: 15/40" - не се връзвам. От смяна до смяна не се налага да доливам, а дори имам леки течове от капака на клапаните, разчитам на датчика за ниво на масло, който търпи проверка на всяко даване на контакт.

                  Коментар


                    #10
                    Добре де....Някой може ли да ми обясни в какво толкова се изразява при вас разликата, че никой не би се върнал на 10/40? И как определихте, че е мноого по-добре?
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      ясно...аз я карам с мотул 10w40 и за сега не ми харчи масло...да ми е жива и здрава :D

                      Коментар


                        #12
                        Geraka написа:
                        Добре де....Някой може ли да ми обясни в какво толкова се изразява при вас разликата, че никой не би се върнал на 10/40? И как определихте, че е мноого по-добре?
                        Разликата се явява в студеното и студените стартове.

                        Коментар


                          #13
                          Geraka написа:
                          Добре де....Някой може ли да ми обясни в какво толкова се изразява при вас разликата, че никой не би се върнал на 10/40? И как определихте, че е мноого по-добре?
                          Не съм с дизел, но разликата е очевидна както каза колегата в студеният старт как пали колата и какъв е звукът на двигателят след такъв старт. Не живея в бг и тук зимата е по-студена обикновенно. Тези -20 и надолу дето в бг ги виждаме веднъж на 10г за няколко дена тук държат обикновенно всяка зима по над 2м. Второ при големи преходи от по над хиляда км на ден на магистрали където залепваш на 140 и ако паднеш под тази скорост най-много някой тир да ти ’помогне’, щото те пък нямат ’пъргавина’ да влизат в лентата за изпреварване... та при тази скорост и продължитеност 5W-40 при мен не го пипа. Полусинтетиката дава някъв разход при тези условия.Трето предимство е пробега между смените. Най-грубо ако полусинтетиката се сменя на 10 хиляди, то пълната на 15. Това при мен. За JTD може да е друг препоръчителният преход, но предполагам разликата в пробега се запазва.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Geraka - ако ти се намират по 10-20 мл от двата вида масло - сипи в прозрачна чашка и във фризера за 1 час. Извади и наклони да видиш кое масло колко тече. Сам ще се убедиш. Другото, както каза колегата, е възможността да сменяш по-късно. Моето 10/40 го сменях максимум след 8000 км.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Geraka - ако ти се намират по 10-20 мл от двата вида масло - сипи в прозрачна чашка и във фризера за 1 час. Извади и наклони да видиш кое масло колко тече. Сам ще се убедиш. Другото, както каза колегата, е възможността да сменяш по-късно. Моето 10/40 го сменях максимум след 8000 км.
                              Имам Castrto 5/40 и 10/40 само че са за бензинови. Не би трябвали да има разлика. Ще го пробвам, понеже аз лично не усещам разлика нито в паленето нито в горенето нито в звука на двигателя.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X