Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор за TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор за TD100

    Колко е най-малката допустима мощност като ампери на акумулатора за да върти добре и пали лесно,в момента съм с 74 амперов но е за смяна,сложих временно 60 амперов,върти си идеално...въпроса ми е мога ли да се доверя на акумулатор под 74 ампера(не визирам марка) какви са вашите наблюдения ?
    Brava td100 1999г.
    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
    Форд Фокус 1.8 Тдди
    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

    #2
    Аз онзи ден си взех 55А.Трябваше ми спешно,а това беше най-добрата оферта,която открих.Вече 1 седмица карам с него,сутрин във варненските студове,не ми е правил проблеми.Нов е все пак,да не забравяме.Но въпреки това,аз мисля че най-малкия акумулатор,който трябва да се слага на дизел 1.9 е 60-62А.А до преди това,карах с 45А,нямах съществени проблеми,просто стартера ми е на изживяване(да избута поне тази зима).
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      абе човек ти в час ли си -от 10 г живеч в кранево и съм от русе.какъв студ има във варна.че ти ако си в русе ще умреш от студ

      Коментар


        #4
        Тук при нас зимата -10,-15 си е нормално да падне,макар,че тази зима до сега не е било под -5 и сняг не сме видяли но още не е късно
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          абе човек ти в час ли си -от 10 г живеч в кранево и съм от русе.какъв студ има във варна.че ти ако си в русе ще умреш от студ
          Да си видял да съм споменал точна температура!!!До към -5/6 пада вечер,щом сутрин има скреж.Няма да споря щото съм само за 2 седмици съм тук,след тово,ако ще и -100 да става не ме интересува.Казвам в момента как пали колата.Няма нужда да се заяждаш!!!
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Re: Акумулатор за TD100

            besniq30 написа:
            Колко е най-малката допустима мощност като ампери на акумулатора за да върти добре и пали лесно,в момента съм с 74 амперов но е за смяна,сложих временно 60 амперов,върти си идеално...въпроса ми е мога ли да се доверя на акумулатор под 74 ампера(не визирам марка) какви са вашите наблюдения ?
            Общо взето за дизел минимум 60-62Ah по възможност с максимум стартов ток.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              По каталог за ТД100 е 62 Ah и "стартов" ток 280 А. Стартера е с редуктор, и това му е достатъчно.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Благодаря за експресните мнения,бяхте ми много-полезни както винаги!
                Brava td100 1999г.
                CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                Форд Фокус 1.8 Тдди
                http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                Коментар


                  #9
                  То основно зависи колко ще живее акумулатора. И с 55 и с 74 ще пали по един и същ начин, Просто малкия ще умре една година по рано (примерно).
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    То основно зависи колко ще живее акумулатора. И с 55 и с 74 ще пали по един и същ начин, Просто малкия ще умре една година по рано (примерно).
                    Знаеш че е на късмет :D Винаги е добре да се вземат и някои други обстоятелства, като какви консуматори на ток има в колата, защото при ниски обороти на ДВГ и включени климатик, фарове, чистачки и като се включат и вентилаторите на радиатора на ДВГ, се получава една консумация на ток, която алтернатора на ниски обороти неможе да поддържа и се налага помощ от акумулатора. Колкото му е по-голям капацитета, толкова по-добре. Но всичко е според зависи
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
                      Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                      Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                      Коментар


                        #12
                        kosta84bg написа:
                        Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
                        И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          kosta84bg написа:
                          Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
                          И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.
                          Е то сега ако ще си мерим шараните аз съм с 60Ah / 540A DIN. Смятам обаче да минавам на 74Ah / 680A примерно .
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            batproho написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            kosta84bg написа:
                            Мисля, че 74 Ah е най-добре за този мотор. От 1 година съм с нов такъв и е супер. Само внимавай с размера, че не всички по-големи акумулатори пасват лесно на това място.
                            И аз съм със 72 Аh и над 500 А стартов ток Магнет Марели, но като купих колата беше със 62 Ah и нямаше проблем. А и в каталога пише 62 Ah.
                            Е то сега ако ще си мерим шараните аз съм с 60Ah / 540A DIN. Смятам обаче да минавам на 74Ah / 680A примерно .
                            Моя май е с такива параметри, не се сещам точно. Сега кара 5-та зима. Взех го на промоция от Метро за една от служебните коли, ама шефа реши да я продава вместо новия, сложихме и моя стария и я шътна с него. А за мен си остана бонус тоя акумулатор.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар

                            Working...
                            X