Здравейте колеги. Какъв е максимално големия акумулатор който бих могъл да сложа на Марея 2,4jtd? Харесал съм EXIDE 100Аh. и 900A стартов ток. Дали не е твърде множко?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за нов акумулатор
Collapse
X
-
Re: Въпрос за нов акумулатор
chaki написа:Здравейте колеги. Какъв е максимално големия акумулатор който бих могъл да сложа на Марея 2,4jtd? Харесал съм EXIDE 100Аh. и 900A стартов ток. Дали не е твърде множко?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Въпрос за нов акумулатор
chaki написа:Здравейте колеги. Какъв е максимално големия акумулатор който бих могъл да сложа на Марея 2,4jtd? Харесал съм EXIDE 100Аh. и 900A стартов ток. Дали не е твърде множко?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
ivailo rachev написа:По каталог дават 63А за 2.4ЖТД,ако му сложиш 100А както казаха колегите няма да може да се зарежда и така ще го скапеш бързичко.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Акумулатор се избира и по тегло - при еднакви показатели, колкото е по-тежък, толкова са по-верни показателите. Колкото до голям - малък, не се скапва големият от недозареждане. При стартиране черпиш определено количество енергия, която е еднаква, без значение колко е голям акумулатора. Само дето, ако е по-голям, натоварването за него е по-малък процент, сравнен с по-малкия.Опасността от голям е за генератора - ако акумулатора е много паднал, черпи много ток и товари генератора - виждал съм разпоени диоди от претоварване и греене. Съвременните коли имат бая мощни генератори, та опасността е по-малка.А разликата между 70 и 100 АЧ се вижда при -20 градуса сутрин. Щом ти позволяват финансите, вземай големия.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
batproho написа:ivailo rachev написа:По каталог дават 63А за 2.4ЖТД,ако му сложиш 100А както казаха колегите няма да може да се зарежда и така ще го скапеш бързичко.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
mitrity написа:Аз карам пак мареа само че 2.4 ТД и съм с 85 АЧ на МОНБАТ за 2 зими нямам проблемиAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
muns61 написа:Акумулатор се избира и по тегло - при еднакви показатели, колкото е по-тежък, толкова са по-верни показателите. Колкото до голям - малък, не се скапва големият от недозареждане. При стартиране черпиш определено количество енергия, която е еднаква, без значение колко е голям акумулатора. Само дето, ако е по-голям, натоварването за него е по-малък процент, сравнен с по-малкия.Опасността от голям е за генератора - ако акумулатора е много паднал, черпи много ток и товари генератора - виждал съм разпоени диоди от претоварване и греене. Съвременните коли имат бая мощни генератори, та опасността е по-малка.А разликата между 70 и 100 АЧ се вижда при -20 градуса сутрин. Щом ти позволяват финансите, вземай големия.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:muns61 написа:Акумулатор се избира и по тегло - при еднакви показатели, колкото е по-тежък, толкова са по-верни показателите. Колкото до голям - малък, не се скапва големият от недозареждане. При стартиране черпиш определено количество енергия, която е еднаква, без значение колко е голям акумулатора. Само дето, ако е по-голям, натоварването за него е по-малък процент, сравнен с по-малкия.Опасността от голям е за генератора - ако акумулатора е много паднал, черпи много ток и товари генератора - виждал съм разпоени диоди от претоварване и греене. Съвременните коли имат бая мощни генератори, та опасността е по-малка.А разликата между 70 и 100 АЧ се вижда при -20 градуса сутрин. Щом ти позволяват финансите, вземай големия.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар