Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хубава добавка за нафта.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хубава добавка за нафта.

    Четох почти на всякъде хубави отзиви за Castrol TDA, и реших да я пробвам.Сложих малко по голяма доза от необходимата и колата почна да прави отново проблема да и падат оборотите като натискам спирачката.на едно място прочетох обаче това:
    Код:
    Не съм автомонтьор,но цяла година ходих с моята Октавия по сервизи (където както споменах оставих около 2-3 000 лв)като съшевременно прерових целия НЕТ и смея да твърдя че вече ми се избистри принципа на TDI моторите.Твърдиш че нямаш никакви грижи с твоя AHF(TDI),но проблема с турбината(GARRETT VNT-15),не е много малък.  Купих си колата на 1,5 години и на 60 000км.Беше посещавала само фирмения сервиз в София за смяна на масла и филтри.При покупката същите специалисти от Еуратек я прегледаха основно и казаха че е ОК.Колата вървеше перфектно.Започнах да слагам редовно към горивото добавка за дизел Castrol TDA(за да запазя системата чиста и да смазва помпата).Месец по-късно колата започна да пропушва при ускорение,вследствие на което променливата геометрия на турбината се задръсти със сажди,и престана да бъде променлива и остана в едно средно статично положение.При обороти до 1700,колата стана много тромава(геометрията не може да се изостри,и турбината не може да се развърти на време).При обороти 1800-2 500 горе-долу вървеше.При обороти над 3 200(в движение ,не на място) ,когато надува става прекалено голям(над 1,2 бара),и когато пром. геометрия трябва да се притъпи,тя не успяваше,и компютъра изключваше аварийно турбото(намаляваше драстично порцията впръсквано гориво),и записваше в паметта грешка(прекалено вис.налягане).При рестартиране на двигателя всичко временно се пооправяше до следващото излизане на магистрала и преминаване на границата от 3 200 об/мин.  За да съкратя малко ,няма да описвам цялото едногодишно ходене по мъките,а ще изложа крайните си изводи.  Вследствие на използваната от мен добавка Кастрол ТДА,Дюзите(разпръсквачите ми )излязоха от строя.После естесвено колата започна да пуши(да прави хубава сажда).Тези сажди много бързо(2-3000 км) блокират променливата геометрия на турбината,задръстват катализатора,а чрез EGR системата задръстват и всмукателния колектор,както и главата, и цялата изпускателна с-ма(при мен от всички тези места излязоха 1/2 кофа сажди)  Така че моята първа работо беше да си изключа EGR-a,смених си разпръсквачите,сложих и друга рециклирана турбина,почистих на пароструйка всичко от главата до ауспуха,припаснаха ми и клапаните.
    И да попитам преди или след горивото се сипва това?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Номера е да е смесена с горивото, ама най-добре я слагай преди да налееш нафтата...Аз, когато карах дизел, зареждах в туба 20 л., слагах си колкото ми трябваше, обръщах тубата няколко пъти и тогава я наливах в резервоара, като ползвах и една цедка, която не пропуска вода...Бая водица съм спасил от попадане в резервоара...
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #3
      Не мисля да ползвам добавка, различна от тази за замръзване и то още е рано. Всяко престараване за мен води до проблеми после. Човекът, от когото взех колата и който е от форума, не е слагал за 4 години ни един път добавка от никакво естество, а не е имало проблеми. Аз ще слагам против замръзване,защото ходя на места, където е доста по-студено от Сф и едно евентуално непалене на колата ще ми донесе много проблеми. Като марки съм си избрал тази на Бомар, която я похвалиха от офроуд форума преди години с тестовете си, макар да имам някакви съмнения за нея, другото е Лики Моли, хвалят и Голдън Лодж. За почистване ползвам най-добрия метод- много редовно каране извънградско без жалене.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Аз я сложих защото на доста места чета за случаи зимата да има капки вода в горивото или примеси които има опасност да замръзнат в помпата.Изчетох доста инфо и доколкото разбирам квалитетните добавки са тази на кастрол ТДА, Pro-TEC и някаква на Bardahl.И все пак реално има ли опасност това на кастрол да предизвика някакви проблеми? Макар че само на едно място прочетох лоши отзиви.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Каракм 2.0 HDI и за моменти проблеми нямам - зимата MaxMotion от OMV - не замръзва(колегите от offroad форума бяха правили едни тестове), ако искаш почисстване на дюзите - добавката на Liqui Molly за дюзи. Профилактично слагам добавката на Liqui Molly за почистване на Common Rail системи

          Коментар


            #6
            Според мене всяка една добавка би трябвало да се налива в резервоара само и единствено ако сме сигурни ,че той, резервоара е безупречно чист!!! Трябва да сме сигурни ,че няма някакви твърди утайки и други глупости иначе с добавката рискуваме тези утайки да се "вдигнат" и да стане по-голям проблем. Казвам това от опит!!!! Ползвах "редекс" или нещо такова ... точно един път! С риск да прозвучи лаишки и глупаво, но явно е доста силна, защото в последствие имаше недобра работа на място.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              За нафтата незнам как седи въпроса, ама когато отворих резервоара на Типо-то вътре нямаше никой...Аз очаквах да изрина две лопати мизерия, а в крайна сметка не можах и да се изцапам...Верно, че е бензиново, ама и там има смърдел в горивата...А колата беше карана на бензин около 12 години....Не вярвам някой да е отварял резервоара преди мен и да го е чистил...И другото, което си мисля е, че горивата може да са ни боклук, ама на бензиностанциите поне филтри имат на колонките...
              FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
              Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

              Коментар


                #8
                Ами аз като чета цитата в първия пост, оставам с впечатление четази добавка му е разказала играта на Октавия -та Аз тази не съм ползвал, но 2 пъти за 4 години съм наливал Лики Моли за почистване на горивната система. За щастие странични ефекти няма. Интереснто беша че втория път малко предозирах, и като преполових резервоара, започна да ми светва дюзата на таблото. Не съм сигурен дали беше от добавката, но като долях с най-обикновения дизел на Лукойл, дюзата престана да присветва. След известно време установих че дебитомера ми е заминал - може заради него да е светвала дюзата. В крайна сметка не намерих разлика в работата на ДВГ със, без, преди и след ползване на добавката. Все е тая. Сега единствената добавка в резервоара ми е хубава нафта :D
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар

                Working...
                X