Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслото в скоростна кутия Брава 1.6, 1996 година - какво е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Mihail4o написа: Преглед на мнението
    Здравейте един въпрос за масло скорости брава 1.8.Не можах да намеря информация какво трябва да е. Само по Интернет магазините видях че е 75/90.Такова и ми предложиха да си сложа лятото, но със застудяването ми се струва че е гъсто защото без натискане на съединителя в студено пали трудно първия път. Скоростите си влизат без проблем. Притесняваме като стане минус да не стане беля. Помня че маслото само беше зелена бутилка 75/90. Извинете ме че станах малко досаден във форума.
    Надали при теб е -20 или -30 градуса. По-вероятно има проблем със стартер или акумулатор. За да си спокоен сложи комбинирано gl-4 / gl-5 , 75/90 от читава марка / мобил; кастрол/равенол/

    Коментар


      #17
      От марката ще е, акумулатора е нов, не мисля че е стартера, защото след 1вия старт пали от четвърт без да държа съединителя. Свещите са нови NGK Като падна температурата под +18 почна да се усеща сутрин. Ще предприема смяна значи, само да започне да ми дава проблем с превключването. Разбирам че не е грешка 75/90 защото видях някъде че ползват и 75/80?
      Последна редакция от Mihail4o; 27.11.2021, 13:14.

      Коментар


        #18
        Много вероятно да трябва да се обслужи стартера както каза колегата по горе. Още повече, че под 18 градуса е почнало да прави така. Аз не бих бързал със смяна на маслото... Но все пак както прецениш.
        Иначе преди години карах кола, коята за да дадеш на контакт трябваше да се натисне съединителя, от тогава ръчна кутия винаги паля с натиснат съединител.

        Коментар


          #19
          Няма да бързам след като скоростите се сменят идеално. Сменял съм стартер знам какво е усещането при заминаващ,а и при проблем в него мисля че няма да е проблема само паленето при студен двигател. И на мен ми е странно че маслото ще измъчи толкова запалването, но след като нещата се подобряват коренно след натискане на съединителя не ми идва друго на ума.

          Коментар


            #20
            Mihail4o написа: Преглед на мнението
            От марката ще е, акумулатора е нов, не мисля че е стартера, защото след 1вия старт пали от четвърт без да държа съединителя. Свещите са нови NGK Като падна температурата под +18 почна да се усеща сутрин. Ще предприема смяна значи, само да започне да ми дава проблем с превключването. Разбирам че не е грешка 75/90 защото видях някъде че ползват и 75/80?
            виж - tranaxle manual 5/1

            Ravenol Oil finder | Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH

            Коментар


              #21
              Мерси трябваше да заложа на марка, но не се замислих че има голямо значение. Кастрол ми ги похвалиха и мисля да ги пробвам и за двигателя и да ги сравня с Motul който използвам. За скоростната кутия мисля че сложих Vexxol 75/90 полусинтетика и виждам че не го предлагат много, явно има защо
              Последна редакция от Mihail4o; 01.12.2021, 23:58.

              Коментар

              Working...
              X