Значи колеги искам да попитам къде в София мога да си закупя оригинален комплект съединител там каквото включва целя комплект всичките му работи, само че търся качествени части от оторизиран вносител а не някви китайски боклуци. Каква е цената и къде мога да се сдобия със този комплект и какво всъщност включва той Понеже ми дойде времето за смяна и чух че имало някъв усилен такъв дето издържаш УШ повече, някои ако може да ме насочи на някъде ще му бъда много благодарен И другия ми въпрос е търся удачен вариянт за малка ’’лагерна’’ количка която да върви стабилно спрял съм се на Чинкуеченто с двигател от мотор 1000 кубика как стоят нещата там, какви са подробностите които трябва да знам за случващото се и някой до сега занимавал ли се е с подобен проект, или да се насочвам направо на Уно (обезкостено) с мотор 1.4 ГТ 136 коня Грешен раздел - Преместена. Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за комплект съединител на Браво 1.9 JTD
Collapse
X
-
Не се занимавай да насаждаш двигател от мотор на кола - ще ти отиде бая лев, изчисления и мъки. Не че не става, но ако искаш подробности - като се видим пред блока на жена ти ще ти ги кажа. ТехКо ги водят оторизирани на Лукас и ТРВ, за произход не знам, но моя съединител е от там и съм доволен...ex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
-
хахаааа Яска братле не очаквах такива включвания :D искаш да кажеш пред блока на бишвата ми жена ама там едва ли ще стъпя по-вероятно е да се видим другаде много искам да сложа Кавазаки 1000 в тоя фотьоилпп. Извинявам се на модераторите за неправилно постнатата тема в грешен разделleave something of the happiness you bring
Коментар
-
ИзненадАх те... :D Ще се видим, няма ядове. Искаш, ма само усилването на съединителя на двигателя на мотора е над 1500 кинта, при положение, че ползваш неговите скорости, което е по-лесно, но забрави за завиване, щото карета няма как да се насадят. По-лесно е да ползваш кола със задно - Панда 4х4, Сузуки Суифт 4х4... Да е леко купето, та да сложиш двигателя отзад, да оставиш оригиналния, за да имаш задна, ма от там вече смятане на пиньони, махане на диференциал или рязане на кардана, а пък и неговия двигател ще тежи... Другият вариант е двигателя да е отпред, пиньони към кардана, но нямаш задна, ще трябва да буташ... Е*ня е... Иначе е яко фън и като проект е готино, стига да има кеш, място и техническа мисъл... :Dex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
Първо няма да имаш задна, не знам дали Чинкуечентото има заводско 4х4, но ако няма - започват сложнотиите по напасване на задни мостове, слагане на цяла ос между главините, пиньон на оста и смятането на размера на пиньоните, защото ще трябва да сложиш верига между двигателя и оста, а пък трансмисията не трябва да е прекалено натоварена. И от там се почва с двигателя - касета на съединител - около 600 евро, съединителя е към 400-500 лева поне, подсилени пружини за касетата, хубави лагери на вторичния вал на скоростите, задължително и вилки, за да не се налага да го отваряш скоро, след като си го качил, защото задължително имат поне някакво износване, евентуално някоя друга зъбчатка на скоростите... И по-добре 1000cc двигател от сузуки gsxr 2001/2002-ра или 1100 от ’92-94та... Значително по-здрави са, а и са зверски мощни. По-добре Уно 4х4, ма като ги гледам каква цена държат... По-евтино ще е GT-то...ex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар