Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на антифриз и обезвъздушаване на Пунто 1.1 55

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на антифриз и обезвъздушаване на Пунто 1.1 55

    Да питам Колеги,Колко литра Антифриз събира Пунто 1.1,,,55 и къде са пробките за източване? След смяната му Обезваздушава ли се системата и по какъв ред и начин? Благодаря предварителноВъпросът ти няма нищо общо с темата. Отделям го в нова тема, за да не разводнява тази. Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    до колкото помня 4.6 литра е.източваш като сваляш долния голям мъркуч на радиатора.обезвъздушаване - може да имаш пробка на радиатора отляво отгоре - като застанеш отпред, което не е много сигурно. другата е горе зад двигателя по средата - на един мъркуч дето отива към купето.
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      ОК. Благодаря

      Коментар


        #4
        кола

        Да не забравиш и да пуснеш и парното да загрее и колата И да не се опариш някъде .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          при обезвъдушаването трябва парното да е пуснато на топло и на работещ двигател, така ли ?

          Коментар


            #6
            Здравей колега,на Фиат Пунто 1, 1100ссм, антифриза се източва от лявото долно съединение при махната капачка на водния радиатор /Посоката е движението на автомобила напред/. На практика можеш да източиш максимум около 3.5 литра. След това промиваш системата 2-3 пъти с чиста вода. Употребата на препарат за промиване е на твоя отговорност - има много изписано по темата. Пробките за обезвъздушаване са 2, едната е на самия радиатор - горен десен ъгъл, а другата и на водно съединение зад ДВГ към радиатора на парното. Наливаш антифриза при махната пробка на радиатора и включено "парно" на зимен режим. По някое време от отвора на пробката ще избие течност, завиваш пробката и капачката, доливаш течност в казанчето. Палиш мотора, отвиваш пробката на радиатора много малко, появяват се малки мехурчета и така 2,3 включвания на перката. Правиш същото упражнение и с пробката на "парното" Когато усетиш, че духа топло в купето си на 90% готов, изчакваш да изтине, доливаш течност и караш 50-тина километра. След това проверяваш за течове, хубаво е да повториш процедурата поне веднъж с пробките и при късмет и качествени материали остава заслужено да се наградиш с любима напитка!Успех!

            Коментар

            Working...
            X